Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας μέσω gov.gr

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι πλέον έχετε τη δυνατότητα να εκδίδετε για τα παιδιά σας μέσω gov.gr  και με τη χρήση των προσωπικών σας κωδικών  ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Πρόγραμμα Ανακύκλωσης «THE GREEN CITY»

 

Σήμερα, Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες            παρακολούθησαν το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής, το μεγαλύτερο της Ευρώπης, «THE GREEN CITY» και έλαβαν μέρος σε σχετική περιβαλλοντική δράση.

Στόχος αυτού του προγράμματος ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την ανακύκλωση. Ένα Κινητό Πράσινο Σημείο επισκέφθηκε το Σχολείο μας , με πλήρωμα δύο ατόμων και παρουσία

του υπεύθυνου ανακύκλωσης του Δήμου Παλλήνης και των εκπαιδευτικών οι μαθητές  ενημερώθηκαν με ερωτοαπαντήσεις για την ανακύκλωση και τη σημαντικότητα της.

Τέλος, δόθηκε στους μαθητές έντυπο ενημερωτικό υλικό και φύλλα                       εργασίας με παιχνίδι ανακύκλωσης.

 

 

Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2023-2024

ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ1Την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2024,  οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α1, Α2, Ε1, Ε2, ΣΤ1 και ΣΤ2  θα μεταβούν συνοδευόμενοι/ες  από τους/τις  εκπαιδευτικούς των τμημάτων,  στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου και θα παραστούν στη Θεία Λειτουργία προς τιμήν των Τριών Ιεραρχών.

Στο σχολείο θα μοιραστεί άρτος στο σύνολο των μαθητών/τριών.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί θα αναφερθούν στο πνευματικό και φιλανθρωπικό  έργο των Τριών Ιεραρχών.

Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας (πρωινό και ολοήμερο).

Οι μαθητές/τριες  που θα μεταβούν στην Εκκλησία οφείλουν να δώσουν στον/στην εκπαιδευτικό τους,  την έγγραφη συγκατάθεσή των γονέων  για την εκτός σχολείου μετακίνηση. Όποιος μαθητής για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει μαζί του  συμπληρωμένη τη δήλωση θα παραμείνει στο σχολείο υπό την επίβλεψη άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

ΕΞΕ – 7931 – 2024 – Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2023-2024

Συνεργασία μαθητών/τριών Α΄τάξης και Στ΄τάξης

Στο πλαίσιο του προγράμματος της “υιοθεσίας” οι μαθητές/τριες της Στ΄τάξης και οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης είχαν  την ευκαιρία να βρεθούν και πάλι στα ίδια θρανία για να βοηθήσουν οι “μεγάλοι/ες” μαθητές/τριες τους “μικρούς/ες” να γράψουν το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη.

Στα γράμματα δεν αποτυπώθηκαν μόνο οι επιθυμίες των μαθητών/τριών για παιχνίδια, είχαν ευχές για υγεία, χαρά σε όλον τον κόσμο, πρόοδο και ειρήνη.

Ο ταχυδρομικός σάκος γέμισε με τα γράμματα και τις ευχές των μαθητών/τριών ………..και η δασκάλα της Στ’ τάξης, κα Κατερίνα, δεσμεύτηκε να τον παραδώσει στον Άγιο Βασίλη.

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς των τάξεων Α΄& ΣΤ’  !!!!!!

Υποδοχή μαθητών/τριών 3ου Νηπιαγωγείου Γέρακα στο σχολείο μας

επίσκεψη1

Με χαρά υποδέχθηκαν σήμερα, 18 Δεκεμβρίου, οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης με τις δασκάλες τους κα Μελίνα και κα Αλεξάνδρα και η Δ/ντρια του σχολείου  τους μαθητές/τριες του 3ου Νηπιαγωγείου Γέρακα με τoυς εκπαιδευτικούς τους.

Αφού οι μαθητές/τριες γνωρίστηκαν μεταξύ τους, κάθισαν πλάι πλάι και οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης βοήθησαν τους/τις μικρούς/ες να γράψουν το γράμμα για τον Άγιο Βασίλη.γραμμα1

επίσκεψη2Στη συνέχεια το “έριξαν” στο ειδικό ταχυδρομικό κουτί που κατασκεύασαν για τον σκοπό αυτό οι δασκάλες μας, έτσι ώστε το γράμμα να φθάσει στον Άγιο Βασίλη.

Τέλος προσκάλεσαν τους μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου να επισκεφθούν ξανά το σχολείο μας και να παρακολουθήσουν την τελευταία πρόβα της Χριστουγεννιάτικης γιορτής που ετοιμάζουν οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της  Α΄τάξης.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας  του 3ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα με το 3ο Νηπιαγωγείο Γέρακα για την ομαλή μετάβαση των μαθητών/τριών στο Δημοτικό Σχολείο.

Εκκλησιασμός μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών

ΧριστουγενναΤη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023, οι μαθητές/τριες με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας θα εκκλησιαστούν ενόψει της εορτής των Χριστουγέννων στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου.

Οι μαθητές/τριες του σχολείου θα μεταβούν στην εκκλησία με τα πόδια, έχοντας την έγγραφη συγκατάθεση των γονέων τους, στις 08:30 και θα επιστρέψουν μέχρι τις 10:00 πάντα συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς.

Το πρόγραμμα του σχολείου θα συνεχιστεί κανονικά όπως και το ολοήμερο πρόγραμμα.                                Όποιος γονέας/κηδεμόνας δεν επιθυμεί τον εκκλησιασμό του παιδιού του, θα φέρει το παιδί στο σχολείο στις 10:00.

Όποιος γονέας/κηδεμόνας επιθυμεί το παιδί του να λάβει τη Θεία Κοινωνία να ενημερώσει εγγράφως τον/την εκπαιδευτικό της τάξης του και να το προετοιμάσει σχετικά.

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές

IMG 3cfa136b7c49845b6504a6b54c39698b VIMG aca11c6d36e12a97526258fe8fb63f50 V

 

Μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων του σχολείου μας με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους δημιούργησαν με απλά υλικά και πολύ κέφι υπέροχες  Χριστουγεννιάτικες κατασκευές.

Πολλά από τα υλικά που χρησιμοποίησαν διατέθηκαν από τον

        Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας.