“Πως περάσανε  τα χρόνια” 

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άργους Ορεστικού, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς και η αποφοίτηση των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης, με τη δημιουργική συμμετοχή της Β΄ και της Ε΄ τάξης.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το δημοτικό σχολείο, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο γεμάτο εμπειρίες, γνώσεις, φιλίες και όμορφες αναμνήσεις. Μέσα από τραγούδια, παρουσιάσεις και στιγμές συγκίνησης, οι απόφοιτοι μοιράστηκαν σκέψεις και συναισθήματα για τα χρόνια που πέρασαν.

Ξεχωριστή νότα στη γιορτή έδωσαν οι μαθητές της Β΄ και της Ε΄ τάξης, που με τον ενθουσιασμό, τη συμμετοχή μεσω τραγουδιων και την παρουσία τους συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία της εκδήλωσης και χάρισαν όμορφες στιγμές σε γονείς, εκπαιδευτικούς και συμμαθητές.

Η φετινή γιορτή, ωστόσο, είχε και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Ήταν η τελευταία σχολική γιορτή με τον δάσκαλο κ. Ζήση Βάρρα, ο οποίος ολοκληρώνει την πολυετή εκπαιδευτική του πορεία και αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης. Με λόγια ευγνωμοσύνης, συγκίνηση και θερμά χειροκροτήματα, μαθητές, γονείς και συνάδελφοι τον ευχαρίστησαν για την προσφορά του στο σχολείο, για την αφοσίωση, την αγάπη προς τα παιδιά και το πολύτιμο έργο που άφησε ως παρακαταθήκη όλα αυτά τα χρόνια.

Καλή πρόοδο στους μαθητές μας και καλό νέο ξεκίνημα στον αγαπητό μας εκπαιδευτικό!