Εικόνα κεφαλίδας 3ο Δημoτικό Σχολείο Άργους Ορεστικού

Ετικέτα: ΓΙΟΡΤΗ

Αποχαιρετιστήρια γιορτή της Στ΄τάξης

“Πως περάσανε  τα χρόνια” 

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άργους Ορεστικού, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς και η αποφοίτηση των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης, με τη δημιουργική συμμετοχή της Β΄ και της Ε΄ τάξης.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης αποχαιρέτησαν το δημοτικό σχολείο, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο γεμάτο εμπειρίες, γνώσεις, φιλίες και όμορφες αναμνήσεις. Μέσα από τραγούδια, παρουσιάσεις και στιγμές συγκίνησης, οι απόφοιτοι μοιράστηκαν σκέψεις και συναισθήματα για τα χρόνια που πέρασαν.

Ξεχωριστή νότα στη γιορτή έδωσαν οι μαθητές της Β΄ και της Ε΄ τάξης, που με τον ενθουσιασμό, τη συμμετοχή μεσω τραγουδιων και την παρουσία τους συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία της εκδήλωσης και χάρισαν όμορφες στιγμές σε γονείς, εκπαιδευτικούς και συμμαθητές.

Η φετινή γιορτή, ωστόσο, είχε και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Ήταν η τελευταία σχολική γιορτή με τον δάσκαλο κ. Ζήση Βάρρα, ο οποίος ολοκληρώνει την πολυετή εκπαιδευτική του πορεία και αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης. Με λόγια ευγνωμοσύνης, συγκίνηση και θερμά χειροκροτήματα, μαθητές, γονείς και συνάδελφοι τον ευχαρίστησαν για την προσφορά του στο σχολείο, για την αφοσίωση, την αγάπη προς τα παιδιά και το πολύτιμο έργο που άφησε ως παρακαταθήκη όλα αυτά τα χρόνια.

Καλή πρόοδο στους μαθητές μας και καλό νέο ξεκίνημα στον αγαπητό μας εκπαιδευτικό!

Ευχές για το Πάσχα

Kalo Pascha

Χριστουγεννιάτικη γιορτή 2025

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργάνωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης του Δημοτικού μας σχολείου. Η αίθουσα εκδηλώσεων γέμισε χαμόγελα, γιορτινά χρώματα και χριστουγεννιάτικες μελωδίες, δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα για μικρούς και μεγάλους. Οι μαθητές της Β τάξης που άρχισαν τη γιορτή μας παρουσίασαν ένα θεατρικό με θέμα “Το κλειδί του χρόνου” και ακολούθησε η Α΄ τάξη με το θεατρικό “Ο χιονάνθρωπος που ήθελε να γίνει Αι-Βασίλης” το οποίο είναι βασισμένο στο βιβλίο του Κυριάκου Αθανασιάδη.

Η γιορτή αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία να κλείσει η χρονιά με χαρά και αισιοδοξία, υπενθυμίζοντάς μας πως τα Χριστούγεννα είναι πάνω απ’ όλα μια γιορτή αγάπης. Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Green Minimalist Christmas Kids Fair Poster

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς