Στόχος του εργαστηρίου Δεξιοτήτων της Δ’ τάξης με τίτλο ‘Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα ‘ ήταν η συνειδητοποίηση των μαθητών σχετικά με τις διατροφικές επιλογές και πόσο αυτές ανταποκρίνονται στις αναπτυξιακές ανάγκες του οργανισμού τους και τη σωστή και υγιεινή διατροφή τους.
Οι μαθητές αρχικά συγκέντρωσαν πληροφορίες για φρούτα και λαχανικά. Ανακάλυψαν τη διατροφική τους αξία και εντόπισαν τη θέση τους στην πυραμίδα της Διατροφής. Διευρεύνησαν και έμαθαν την αξία του πρωινού και δεκατιανού γεύματος . Κατέγραψαν το δικό τους πρωινό και δεκατιανό μιας εβδομάδας και στη συνέχεια ζήτησαν από τους γονείς τους , αλλά και
γιαγιάδες – παππούδες να θυμηθούν και να καταγράψουν μαζί τι έτρωγαν στο πρωινό και δεκατιανό γεύμα .
Οι παλιότεροι θυμήθηκαν και αναπόλησαν…
Τα παιδιά γνώρισαν επιλογές διατροφικές που δεν είχαν φανταστεί!
Σύγκριναν τις διατροφικές επιλογές. Πού κατέληξαν;
Ποιων άραγε το πρωινό- δεκατιανό γεύμα αποδείχτηκε πιο υγιεινό;
Διαβάστε μερικά από αυτά.
Κατόπιν δημιούργησαν ήρωες προσωποποιώντας τα αγαπημένα τους φρούτα και λαχανικά
και δόμησαν το περιεχόμενο του δικού τους παραμυθιού που το καθένα κρύβει τις γνώσεις που απέκτησαν για τους κανόνες υγιεινής διατροφής και τη θρεπτική αξία φρούτων και λαχανικών.
Έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι στο δικό τους παραμύθι.
Οι τίτλοι τους ευφάνταστοι!
Α . Λαχανοπλανήτης εν δράσει
Β. Η Φρουτοχώρα και ο πόλεμος των γλυκών
Γ .Φρουτοπλανήτης και Λαχανοπλανήτης
Δ. Ταξίδι μέχρι την κουζίνα
Μα το ταξίδι της συγγραφής δεν τελείωσε εδώ. Μπαμπάδες και μαμάδες ‘ επιστρατεύτηκαν’
και σε συνεργασία με τα παιδιά τους μπήκαν και αυτοί στο φανταστικό ταξίδι της συγγραφής
και της εικονογράφησης. Πώς έγινε αυτό;
Ο κάθε γονιός μαζί με το παιδί του κλήθηκε να δώσει έναν διαφορετικό επίλογο σε κάθε παραμύθι.
Τα αποτελέσματα καταπληκτικά!!!
Δείτε παρακάτω τι κατάφεραν!