Γιατί να μαθαίνουμε τις επιστήμες της φύσης (Φυσικές Επιστήμες);
Η άποψη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών(ΕΕΦ) στο ερώτημα τούτο είναι: για να μάθουμε να ζούμε καλύτερα. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι προσπαθώντας να εξηγήσουν τα διάφορα φυσικά φαινόμενα που συνέβαιναν γύρω τους δημιούργησαν την πλούσια μυθολογία μας. Τα βήματα που έχουν γίνει από τότε μέχρι σήμερα , στην προσπάθεια του ανθρώπου να καταλάβει τι συμβαίνει γύρω […]
Continue Reading