Μαθαίνοντας στο Σχολείο για έναν Κόσμο Ενωμένο

  Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε το παραπάνω σεμινάριο από το Κέντρο Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης Ευρωπαϊκή Προοπτική, το οποίο παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αλλά και από την περιφέρεια Αττικής γενικότερα.Συντονίστρια του προγράμματος η κ. Ευγενία Βαθάκου.

Continue Reading

Ωδείο Αγίου Δημητρίου

  Ο κ. Καραμάνος και η συνεργάτιδά του γνωστοποίησαν στους μαθητές του σχολείου μας το Ωδείο του δήμου μας και τα μαθήματα που προσφέρονται σ’ αυτό , κι αυτά τραγούδησαν μαζί τους και με την δασκάλα μουσικής του σχολείου μας κ. Μπανανή!

Continue Reading

Η Δ΄τάξη ”επιστρατεύει” τις γιαγιάδες για γευστικές δημιουργίες

      Οι μαθητές της Δ’ τάξης με τις δασκάλες τους κα Γιούλη Ανυφαντή και κα Ντίνα Τσαγκάρη στο πλαίσιο του προγράμματος ”Συνδέοντας γενιές”….κάλεσαν στο σχολείο  την  κ.Δήμητρα που έδειξε στους μαθητές τη γέμιση της πίτας και η άλλη κ. Δήμητρα πως ανοίγουμε το φύλλο! Οι μαθητές με μεγάλη χαρά έφτιαξαν τις πίτες και […]

Continue Reading

Φτιάχνοντας ”Ισλί’ με την κ.Άννα

    Η κ.Δήμητρα συζητάει για τις παραδοσιακές συνταγές με τους μαθητές μέχρι να ετοιμαστεί η ζύμη για τα ”ισλί”! Η ”αρχηγός” έχει αρχίσει τη ζύμη με την κ. Άννα  και η ”υπαρχηγός” προς το παρόν ποζάρει χαρούμενη!               Οι δημιουργίες μας ολοκληρώθηκαν… σε λίγα λεπτά δεν έμεινε τίποτα.

Continue Reading

Λαογραφική έκθεση από την Δ΄τάξη

          Οι μαθητές της Δ’ τάξης με την κ. Μαρία Μόσχου συγκέντρωσαν το υλικό και το παρουσίασαν στην είσοδο του σχολείου όπου είχαν την ευκαιρία να το παρατηρήσουν οι μαθητές του σχολείου αλλά και οι γονείς που ήρθαν για τους ελέγχους του τριμήνου!

Continue Reading

Στο χορό της ζαχαροπλαστικής και το Στ2

Οι μαθητές της Στ2′ τάξης με την δασκάλα τους κ. Φυλακτή, μετέτρεψαν την αίθουσα της τάξης σε εργαστήριο ζαχαροπλαστικής και  έφτιαξαν τρουφάκια που έλιωναν στο στόμα!! Τα κιλά των εορτών …εμείς αρχίσαμε να τα παίρνουμε πριν τις εορτές!!!!!!!!!!!!!!!!

Continue Reading

Κατασκευή σκηνικών για το θεατρικό των Χριστουγέννων από τιην Ε΄τάξη

      Τα παιδιά της Ε’ τάξης, με την υποδιευθύντρια κα Βάνα Νάσου, ξεκίνησαν το Νοέμβρη την προεργασία για το θεατρικό των Χριστουγέννων. Εμπλούτισαν ένα κείμενο με δικές τους σκηνές και ετοίμασαν τα σκηνικά τους. Στις φωτογραφίες βλέπετε σκηνές από την προετοιμασία….η συνέχεια σε επόμενη ανάρτηση!!!!!!!!!!!

Continue Reading

Μπισκοτάκια από την Β΄τάξη

  Οι μαθητές της Β΄τάξης με τους δασκάλους τους κ. Παναγιώτη Σαμαρτζή και κ. Αριστέα Αναστασιάδου ζύμωσαν , έπλασαν και έψησαν μπισκοτάκια σοκολατένια γεμίζοντας το σχολείο μας μυρωδιές!!!!

Continue Reading