Μαθαίνω να ψωνίζω σωστά

Κόψαμε τα χάρτινα νομίσματα και κάναμε εξάσκηση ψωνίζοντας στο κυλικείο λιχουδιές , τα φάγαμε και μετά η κυρία Βάνα τα πλήρωσε με κανονικά χρήματα που είχαμε μαζέψει από τα κάλαντα! Τα υπόλοιπα τα φυλάμε για παγωτάκι στο τέλος της χρονιάς!

Continue Reading

Χριστουγεννιάτικες στιγμές

‘Eτοιμος ο θίασος !!!   Με το λεωφορειάκι του δήμου μας…….   …φτάσαμε στο 4ο ΚΑΠΗ του δήμου ….όπου παρουσιάσαμε ποιηματάκια ……τραγουδάκια   κι άλλα τραγουδάκια….   …..θεατρικό με χιονονιφάδες   και χιονάνθρωπους!   Εκεί ήταν η αντιδήμαρχος , η κοινωνική λειτουργός και τα αγαπημένα μέλη που μας ευχαρίστησαν για τις ωραίες αυτές στιγμές, μας […]

Continue Reading