39ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο: άτομα με δυσκολίες στην όραση!

Οκτ 202410

1

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων : “Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”, ο Σύλλογος Διδασκόντων και  ο Σύλλογος  Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με την ΜΚΟ Liberty Guide Dogs προσεφέραν στα παιδιά  μια ξεχωριστή εμπειρία.

Τα παιδιά βιωματικά αντιλήφθηκαν  τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος που δεν βλέπει ,τις δυσκολίες που συναντούν τα άτομα αυτά στην εκτέλεση καθημερινών δραστηριοτήτων και στη διαδικασία της κοινωνικοποίησής τους , τους περιορισμούς που αντιμετωπίζουν εξαιτίας των προβλημάτων όρασης, και τα συναισθήματα που βιώνουν.

2 2Οι καλεσμένοι μας, άτομα με προβλήματα όρασης και τα ίδια και με συνοδεία έναν σκύλο-οδηγό, μας μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους, για το πώς κινούνται με  το λευκό μπαστούνι ή χωρίς αυτό , το πόσο οξύνονται οι  άλλες αισθήσεις και δεξιότητες (ακοή, αίσθηση, αντίληψη χώρου) και για το πόσο πολύτιμη είναι η βοήθεια των σκύλων-οδηγών.

43

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο: άτομα με δυσκολίες στην όραση!    

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Οκτ 20244

1 1Σήμερα, 4 Οκτωβρίου, εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Στόχος της Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων είναι η ευαισθητοποίηση σε σχέση   με τα δικαιώματα των ζώων και  τις ανάγκες τους.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων μιλήσαμε  με τα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων , τα αδέσποτα ζωάκια της γειτονιάς, τη στάση μας απέναντί τους .

 

ΜοιραστήκαμεIMG 990d545f1a95054ed80507fdfeef3045 V τις σκέψεις  σχετικά με το τι χρειάζονται τα ζωάκια, τι μπορούμε να κάνουμε μαζί τους, τι δεν πρέπει να κάνουμε σε αυτά , παίξαμε παιχνίδια, είδαμε  βίντεο σχετικά με τα ζώα, διαβάσαμε βιβλία και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να αγαπούμε και να σεβόμαστε  όλα τα ζωάκια!

IMG a7b5446bfbe15b40862850bcf6df56d9 VΣτο τέλος φτιάξαμε  και μια κατασκευή  την οποία τα παιδιά πήραν στο σπίτι τους για να μεταφέρουν το μήνυμα και στους γονείς τους!

 

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων    

Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία

Οκτ 20241

IMG e9ae1c75c37e9b51e6a3dd17c5a68d40 V H Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

1Γι ‘ αυτό2 το λόγο  κι εμείς αφιερώσαμε τη σημερινή ημέρα στον παππού και στη γιαγιά και στην τόσο τρυφερή και μοναδική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε εκείνους και στα εγγόνια τους.

Μιλήσαμε για τον παππού μας και τη γιαγιά μας , για το ρόλο τους στη ζωή μας, την προσφορά τους και το πόσο σημαντικά πρόσωπα είναι στη ζωή μας!

Είδαμε πίνακες ζωγραφικής , διαβάσαμε σχετικά βιβλία, τραγουδήσαμε τραγούδια και ετοιμάσαμε με πολύ χαρά ένα δωράκι  για να δείξουμε την αγάπη και το σεβασμό που τρέφουμε γι αυτά τα αγαπημένα μας πρόσωπα!

 

IMG 2585e6c771279baced52c0bdfabb9c23 V 1

       ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ!

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία    

Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Σεπ 202428

IMG d05fbad7c3061921e19aabf029c5aedd VΤην Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, εορτάστηκε   στο σχολείο  μας η  Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κάλεσε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά την προαναφερόμενη ημέρα, με κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» να υλοποιήσουν αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες ή/και εκδηλώσεις, οι οποίες μπορούν να διεξαχθούν εντός ή/και εκτός του σχολικού χώρου, καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

 

Ακούσαμε και συζητήσαμε τα μηνύματα που μας απηύθυναν οι Ολυμπιονίκες μας , για τα οφέλη του αθλητισμού και το ” ευ αγωνίζεσθαι “, μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας αθλήματα αλλά και επινοήσαμε τις  δικές μας αθλοπαιδείες στην αυλή  του σχολείου μας.

IMG e3e1c4d11b42d462c407a5912cbe07ba VΜήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 11η Πανελλήνια & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,

 

Αγαπητές και αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

 

Η 11η Πανελλήνια & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού έχει ως αποστολή να δώσει σε κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή κίνητρα και ερεθίσματα προκειμένου να εντάξουν την άσκηση στη ζωή τους. Το φετινό σύνθημα «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» περικλείει όχι μόνο τα οφέλη, αλλά και τις αξίες του αθλητισμού: την ευγενή άμιλλα, το ευ αγωνίζεσθαι, την αλληλεγγύη και τη συνεργασία.

 

Ο σχολικός αθλητισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της Παιδείας, γιατί μας διδάσκει να επιμένουμε, να βελτιωνόμαστε, να ξεπερνάμε όρια και εμπόδια. Κυρίως, όμως, γιατί μας διδάσκει τον σεβασμό στον διπλανό μας – συμπαίκτη ή αντίπαλο – και στη δική του προσπάθεια. Είναι μια πανανθρώπινη γλώσσα, που μας μαθαίνει να φροντίζουμε για το σώμα, το πνεύμα και τους γύρω μας.

 

Ο σχολικός αθλητισμός αποτελεί, επίσης, κομμάτι της απάντησής μας στις σύγχρονες προκλήσεις: από την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας μέχρι την καταπολέμηση του bullying και από την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων μέχρι την ισορροπία μεταξύ φυσικής και ψηφιακής σφαίρας, ο σχολικός αθλητισμός συμβάλλει στη διαμόρφωση καλών συνηθειών και ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων.

 

Θα ήθελα να κάνω μια ειδική αναφορά στους Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες μας, που διακρίθηκαν τόσο για τις επιδόσεις, όσο και για την παρουσία τους ευρύτερα και τους οποίους θα έχουμε τη χαρά και την τιμή να βραβεύσουμε στην κεντρική εκδήλωση της Αθήνας για τη φετινή Πανελλήνια & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Βραβεύουμε παιδιά που μέσα από σκληρή δουλειά, στερήσεις και ατελείωτες ώρες προπόνησης σήκωσαν ψηλά την Ελληνική Σημαία και προέβαλαν σε όλο τον πλανήτη το καλύτερο πρόσωπο της χώρας μας.

 

Το παράδειγμά τους δεν αποτελεί πηγή έμπνευσης μόνο για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με τον αθλητισμό, αλλά για όλους μας. Και αυτό διότι το χαμόγελό τους, αυτό το χαμόγελο που τόσες χαρές μας έχει χαρίσει, πηγάζει από την αγάπη τους για το πεδίο που αφιερώνουν το ταλέντο και τον κόπο τους. Περισσότερο, λοιπόν, και από όλα τα μετάλλια, αυτό που κάνει τους Ολυμπιονίκες και τους Παραολυμπιονίκες μας πετυχημένους είναι η αφοσίωσή τους σε αυτό που επέλεξαν να κάνουν – και αυτό είναι ένα μάθημα πέρα από τον αθλητισμό: είναι μια στάση ζωής για όλους.

 

Με τις σκέψεις αυτές, σας προτρέπω να γιορτάσετε την 11η Πανελλήνια & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού συμμετέχοντας στις δράσεις των σχολείων σας. Κυρίως, όμως, μπορούμε και πρέπει να γιορτάσουμε αυτή την ημέρα βάζοντας τον αθλητισμό στην καθημερινότητά μας, με στόχο σε έναν χρόνο από σήμερα να είμαστε και πάλι εδώ, ως η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.

 

Κυριάκος Πιερρακάκης

 

Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

IMG 1952c23f99503c964545021f054da478 V          IMG 670f4ed1324cf83a003fcfc911f33084 V

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024    

Χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Σεπ 202412

1

Ήρθε ο Σεπτέμβριος και άνοιξαν πάλι τα σχολεία!!! Παλιά και νέα παιδάκια, διστακτικά και μη, ήσυχα και ανήσυχα, ντροπαλά και θαρραλέα, ξεκινούν την κοινή τους σχολική ζωή!!!

Στόχος του νηπιαγωγείου μας είναι όλα τα παιδιά  να έχουν  καλή προσαρμογή, να εξελίσσονται και να γυρίζουν στο σπίτι χαρούμενα!!!

Για την υποδοχή των μικρών  μαθητών την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς οι τάξεις διακοσμήθηκαν με  πολύχρωμα μπαλόνια  και όμορφες εικόνες και μοιράσαμε στα παιδιά μικρά αναμνηστικά δωράκια κάνοντας την πρώτη τους μέρα στο  Σχολείο μοναδική!!!

2

1305124 38684


        
από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!    

Καλή σχολική χρονιά!

Σεπ 20245

 

Αγαπητοί γονείς,

μια καινούργια σχολική χρονιά ξεκινά! Ευχόμαστε σε όλους  να είναι χαρούμενη και δημιουργική!!!

Σας ενημερώνουμε  ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2024-25 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 9:00 π.μστον αύλειο χώρο του σχολείου.

                                       8316b9ff6cc566bfccb1203767067c98

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλή σχολική χρονιά!    

Το 39ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου σας εύχεται καλό καλοκαίρι!!!

Ιούν 202414

1

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το 39ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου σας εύχεται καλό καλοκαίρι!!!    

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο πλαστελίνης

Απρ 202410

18 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα, 10/4/2024, η εκπαιδευτική μας επίσκεψη στο Εργοστάσιο πλαστελίνης στο Περιστέρι, Λούβαρη 8.

Παλαιότερα υπήρχαν 3 με 4 εργοστάσια στη χώρα μας  που έφτιαχναν πλαστελίνη.Πλέον αποτελεί  το μοναδικό εργοστάσιο πλαστελίνης στην Ελλάδα, ίσως και το μοναδικό εργοστάσιο στην Ευρώπη που παράγει αυθεντική χειροποίητη πλαστελίνη.

Ο χειρισμός της πλαστελίνης και η ενασχόληση με παρεμφερείς δραστηριότητες είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για την ανάπτυξη του παιδιού. Ποια είναι πιο συγκεκριμένα τα οφέλη αυτή της ενασχόλησης;

1.Αναπτύσσει λεπτές κινητικές δεξιότητες

Οι εύκαμπτες ιδιότητες της πλαστελίνης την καθιστούν διασκεδαστική για διερεύνηση και εξερεύνηση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη δύναμη σε όλους τους μικροσκοπικούς μυς και τους τένοντες, καθιστώντας τους έτοιμους για έλεγχο μολυβιού και ψαλιδιού.

2.Ενισχύει το συντονισμό χεριού-ματιού

Ως μέρος απλού παιχνιδιού αφής το παιδί , μπορεί να πιέσει, να απλώσει, να τυλίξει, να χτίσει,  να κόψει, να φτιάξει,  να χαλάσει ,να ξαναφτιάξει! Κάθε μία από αυτές τις διαφορετικές ενέργειες βοηθά την ανάπτυξη με διαφορετικό τρόπο, καθώς και τον συντονισμό χεριών-ματιών και τη γενική συγκέντρωση.

15  3.Ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία

Με την εισαγωγή διαφορετικών αντικειμένων παιχνιδιού  (κοχύλια,κουμπιά,γυάλινα βότσαλα,όσπρια κλπ) η πλαστελίνη γίνεται το τέλειο μέσο για πολλούς τύπους ευφάνταστου παιχνιδιού και μπορεί να αντιπροσωπεύσει τόσα πολλά πράγματα στα μάτια ενός παιδιού.

4.Δρα ως ηρεμιστικό για τα παιδιά

Τα μικρά παιδιά δυσκολεύονται να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και χρησιμοποιώντας τη ζύμη της πλαστελίνης  ενώ μιλάνε και τραγουδάνε μπορούν πραγματικά να βοηθηθούν σε αυτή τη διαδικασία και ταυτόχρονα  να χαλαρώσουν.

5.Εκμάθηση αριθμών και γραμμάτων

Η πλαστελίνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένας φανταστικός τρόπος για να εξασκηθούν στην εκμάθηση γραμμάτων και αριθμών. Τα παιδιά μπορούν να σχηματίσουν γράμματα του αλφαβήτου, να σχηματίσουν το δικό τους όνομα, να κάνουν αριθμούς, να σχηματίσουν σχήματα δύο ή τριών διαστάσεων, να συγκρίνουν μήκη , βάρη, να μετρήσουν τις κολλημένες μπάλες για να ταιριάξουν με τις αριθμητικές κάρτες,  να ταξινομήσουν κατά χρώμα αλλά και  τόσες πολλές άλλες ιδέες!

28

Και βέβαια βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες  και ενθαρρύνει τα παιδιά να παίζουν περισσότερο!

από κάτω από: Τα νέα μας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο πλαστελίνης    

Σχολικός εκφοβισμός:πρόσκληση

Μαρ 202420

Η σχολική βία και ο εκφοβισμός που εκδηλώνεται μεταξύ των μαθητών θεωρείται κοινωνικό πρόβλημα. Ο όρος που χρησιμοποιείται διεθνώς για να περιγράψει το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού είναι « bullying ». Προέρχεται από το ρήμα « bully » που σημαίνει «πληγώνω ή τρομοκρατώ ή υποχρεώνω κάποιον με τη βία να κάνει κάτι που δεν θέλει».

Αποτελεί φαινόμενο που ενισχύεται από τη λάθος αντιμετώπισή του, καθόσον τα περισσότερα περιστατικά αποσιωπούνται, διότι θεωρείται ότι στιγματίζουν τους θύτες, τα θύματα και το κύρος του σχολείου.

Ωστόσο, το φαινόμενο αυτό έχει πολλές και σοβαρές επιπτώσεις, τόσο στη σωματική και ψυχική υγεία, όσο και στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, ενίοτε με επικίνδυνες συνέπειες και τραγικά αποτελέσματα.

 Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σε όλες τις ηλικίες , ακόμη και της προσχολικής. Η προστασία των μαθητών και των σχολείων βρίσκεται μεταξύ των βασικών προτεραιοτήτων μας.

Καλούμε όλους τους γονείς στην επιμορφωτική συζήτηση με θέμα “Σχολική βία- εκφοβισμός. Σύγχρονες μέθοδοι επικοινωνίας σχολείου – οικογένειας” που θα πραγματοποιηθεί στο  Αμφιθέατρο του 40ου   Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου  την Πέμπτη 28 Μαρτίου στις  17:00.

2024 03 20 22 59 20 1

από κάτω από: Τα νέα μας | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικός εκφοβισμός:πρόσκληση    

Σχολικός Εκφοβισμός

Μαρ 20246

2

«Μπορεί η επιθετικότητα να αποτέλεσε ένα πλεονέκτημα στη μάχη της επιβίωσης για τους ανθρώπους των σπηλαίων αλλά τώρα αποτελεί μια θανάσιμη απειλή, έναν παράγοντα που μπορεί να μας καταστρέψει».

 

Στίβεν Χόκινγκ, αστροφυσικός

Η εκδήλωση περιστατικών  εκφοβισμού   αλλά και βίας , αποτελούν  φαινόμενα που εμφανίζονται σε όλα τα σχολικά περιβάλλοντα  ακόμη και στο Νηπιαγωγείο και οι επιπτώσεις τους  είναι πολλαπλές  και μακροχρόνιες και αφορούν τόσο τα παιδιά που θυματοποιούνται, όσο και τα παιδιά θύτες.

Η βία στην εποχή μας έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και πλήττει όλες τις κοινωνικές ομάδες, ιδιαίτερα όμως τα παιδιά και τους εφήβους. Έρευνες σε διεθνές επίπεδο έχουν δείξει ότι περίπου το 15% των μαθητών έχουν βιώσει συμπεριφορές εκφοβισμού και βίας, οι οποίες παρατηρούνται συχνότερα στις ηλικίες 8-15 ετών.
Έρευνες στην Ελλάδα έχουν δείξει ότι το φαινόμενο της βίας και του εκφοβισμού αφορά ένα στα δέκα παιδιά, με αποτέλεσμα σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχοκοινωνική τους εξέλιξη και στις διαδικασίες της μάθησης, που εκφράζονται με διάφορους τρόπους: άγχος, ψυχοσωματικά συμπτώματα, κατάθλιψη, αυτοκτονικό ιδεασμό, με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Πολλά από τα παιδιά μπορεί να δημιουργήσουν αργότερα στη νεαρή τους ηλικία διαταραγμένες διαπροσωπικές σχέσεις, με ή χωρίς παραβατικότητα κ.ά.

Έχει παρατηρηθεί ότι οι γονείς συνήθως δηλώνουν άγνοια για το πρόβλημα και το συζητούν ελάχιστα με τα παιδιά τους.
Οι μαθητές συχνά νιώθουν ότι η παρέμβαση κάποιου ενήλικα είναι σπάνια και αναποτελεσματική, ενώ πιστεύουν ότι μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για να εισπράξουν περισσότερη βία από τους συμμαθητές τους. Ένα ποσοστό δασκάλων, όταν αντιλαμβάνονται περιστατικά εκφοβισμού και βίας μεταξύ μαθητών, δυσκολεύονται να τα αντιμετωπίσουν,ενώ φαίνεται ότι δίνουν περισσότερη σημασία κυρίως στα περιστατικά που περιλαμβάνουν σωματική βία.

Από έρευνες που  έχουν πραγματοποιηθεί σε Νηπιαγωγεία  της Αττικής (Τρίγκα-Μερτίκα,2015) επικρατέστερος τρόπος  για την αντιμετώπιση τους  θεωρείται η παρακίνηση των μαθητών να συμμετέχουν σε δραστηριότητες διαχείρισης και επίλυσης των περιστατικών  βίας στο χώρο του σχολείου.

Το σχολείο που είναι προσανατολισμένο στο συναισθηματικό κλίμα το οποίο περιβάλλει τη μάθηση μπορεί να ανταποκριθεί πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των παιδιών (για επάρκεια, αυτονομία, αίσθηση ότι ανήκουν κάπου) και είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για παιδιά που βρίσκονται «σε κίνδυνο» να αναπτύξουν δυσκολίες.

2 1

Ο εκφοβισμός και η βία ανάμεσα στους μαθητές μπορούν να πάρουν σωματική, λεκτική, ψυχολογική και κοινωνική μορφή.
Συνήθως εκδηλώνονται με:
• χειρονομίες, σπρωξιές, ξυλοδαρμούς,
• φραστικές επιθέσεις, βρισιές, προσβολές, απειλές,
• εκβιασμούς,
• καταστροφή προσωπικών αντικειμένων,
• κλοπές,
• σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση,
• αποκλεισμό και απομόνωση από παρέες, ομαδικά παιχνίδια και κοινωνικές δραστηριότητες.

H 6η   Μαρτίου αποτελεί μια καλή αφορμή για εκπαιδευτικούς και μαθητές να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες, ερεθίσματα και ιδέες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας που εκδηλώνεται μεταξύ των μαθητών (school bullying).

 

 

από κάτω από: Τα νέα μας | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικός Εκφοβισμός    
« Παλιότερα άρθρα


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων