Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ” Τα παιδιά ζητούν Ειρήνη”. Παρουσίασαν το θετρικό, τραγούδησαν και οι Αι-Βασίληδες του θεατρικού μας μοίρασαν τα δώρα που πρόσφερε στα παιδιά ο Σύλλογος Γονέων.
