Καθαρισμός αύλειου χώρου

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου απολαμβάνουν καθημερινά υπαίθριες δραστηριότητες στην αυλή μας. Θέλοντας να αναπτύξουμε την αίσθηση υπευθυνότητας και το νοιάξιμο για το χώρο του σχολείου ζητήσαμε τη βοήθειά τους στο καθάρισμα του κήπου από τα άγρια χόρτα που τώρα την άνοιξη κάνουν την εμφάνισή τους. Η δραστηριότητα πήρε τη μορφή παιχνιδιού και τα παιδιά με μεγάλη προθυμία γέμισαν τις σακούλες αφήνοντας την αυλή μας καθαρή!

Ευαισθητοποιώντας και την τοπική κοινότητα για την ανάγκη βοήθειας από μέρους τους, εξασφαλίσαμε την εθελοντική προσφορά κοψίματος των άγριων χόρτων και στα εξωτερικά πεζοδρόμια του κτηρίου.DSCN7449 DSCN7445 DSCN7455 DSCN7568 DSCN7572

 

 

Πειράματα!

Είναι σημαντικό τα παιδιά από την προσχολική ηλικία να κατανοούν τη σημασία της παρατήρησης και των πειραμάτων αλλά και να ανακαλύπτουν τη δομή και τις ιδιότητες των υλικών! Τα παιδιά μέσα από τα πειράματα, συγκρίνουν, ταξινομούν, διατυπώνουν υποθέσεις , εξάγουν συμπεράσματα.

Μερικά από τα πειράματα στα οποία έλαβαν μέρος οι μαθητές μας!DSCN6355 DSCN6356 DSCN6375 DSCN6421 DSCN6608 DSCN7538 DSCN7143

25η Μαρτίου

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου η σχολική μας κοινότητα τίμησε με συγκίνηση και περηφάνια την επέτειο της 25ης  Μαρτίου! Σε μια γιορτή γεμάτη συναίσθημα και θαυμασμό οι μαθητές μας τραγούδησαν για τους ήρωες της Επανάστασης ενώ συμμετείχαν και σε δραματοποίηση του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Η γιορτή έληξε με μια μικρή παρέλαση και βεβαίως τον Εθνικό μας Ύμνο.

Οι φετινές μας κατασκευές !

 

 

 

DSCN7565 2DSCN7548 2DSCN7561DSCN7562DSCN7549

Τι θησαυροί κρύβονται άραγε μέσα στο κουτί;

Την Τρίτη 12Μαρτίου μια μεγάλη έκπληξη περίμενε τους μαθητές του νηπιαγωγείου αφού ένα κουτί γεμάτο παιχνίδια έφτασε στο σχολείο!!! Για δεύτερη φορά τη φετινή σχολική χρονιά εμπλουτίζουμε το εκπαιδευτικό υλικό του σχολείου μας διότι η μάθηση όταν έρχεται μέσα από το παιχνίδι γίνεται απολαυστική!

DSCN7472 DSCN7471 DSCN7470 DSCN7362 DSCN7361 DSCN7360 DSCN7359 DSCN7358 DSCN6552 IMG 20241009 080904 IMG 20241008 120534

Συμμετοχή του νηπιαγωγείου στο e-twinning έργο ”My magical world of colors and shapes”

Και τη φετινή χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε ένα συνεργατικό ευρωπαϊκό έργο e-twinning  στο οποίο συμμετέχουν 47 εκπαιδευτικοί από την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, την Κροατία, τη Σλοβενία και την Ελλάδα. Η διοργανώτρια χώρα είναι η Σλοβενία και το έργο έχει διάρκεια από το Σεπτέμβριο έως το Μάιο. Ο τίτλος του έργου είναι ”My magical world of colors and shapes”.Κάθε μήνα έχει την τιμητική του ένα χρώμα και ένα σχήμα. Ο Σεπτέμβριος ήταν αφιερωμένος σε δραστηριότητες με κόκκινο χρώμα και κύκλους, ο  Οκτώβριος  στα κίτρινα τετράγωνα, ο Νοέμβριος στα μπλε τρίγωνα… Κάθε μήνα οι μαθητές των σχολείων επιστράτευαν τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους και δημιουργούσαν συνεργατικά έργα τα οποία ανεβάζαμε στην πλατφόρμα e-twinning. Βεβαίως βλέπαμε και τις αναρτήσεις των εταίρων μας ,διότι η φιλοσοφία αυτών των έργων είναι η συνεργασία και η ανταλλαγή καλών πρακτικών. Παραθέτουμε κάποιες φωτογραφίες από τα έργα που έκανε τόσο το πρωινό τμήμα όσο και το ολοήμερο.

.DSCN6146 Αντιγραφή DSCN6208 DSCN6293 DSCN6321 DSCN6271IMG 20241014 132728 DSCN6627IMG 20241112 094038 DSCN7057 DSCN7059 DSCN7135 IMG 20241111 164757 DSCN7299 DSCN7270 IMG 20250211 161159 2 DSCN7306DSCN8073DSCN8037

1741848452808DSCN7435

37 kindergarten-Volos-Zografou Theofania
Description

I made a memory game using shapes , for all the partners

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26

Το σχολικό έτος 2025-26 θα φοιτήσουν στα νηπιαγωγεία ως προνήπια τα παιδιά που είναι γεννημένα το 2021.

Τα όρια του 37ου Νηπιαγωγείου όπως έχουν οριστεί με απόφαση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας είναι οι περιοχές : Μάραθου – Κριθαριάς –
Αγίου Στεφάνου μέχρι Λέμαν – Αβραάμ  Δουλκέρογλου – Λεωφ. Αθηνών Εδώ θα βρείτε το νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκετε .https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1R4grt8NxrXGmG7305r_6F9FIxkbUmpF9&ll=39.36121385577524%2C22.95724541862318&z=13

Η περίοδος των εγγραφών είναι από 5 έως 24 Μαρτίου.

Παραθέτουμε την εγκύκλιο εγγραφών για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι γονείς.



Λήψη αρχείου

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Το δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των δικαιωμάτων”

Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη:
Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα

1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (1)

Στο εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος «Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων»
γίνεται αναφορά στα σημαντικότερα από τα δικαιώματα του παιδιού, ενώ προτείνονται δραστηριότητες που υποστηρίζουν τόσο την κατανόηση των δικαιωμάτων όσο και την ενεργοποίηση των παιδιών μέσα από παιχνίδια, συζήτηση και συμφωνίες που σχετίζονται με τα δικαιώματα αυτά.

Επεξεργαστήκαμε το αντίστοιχο υλικό που περιλαμβάνεται, ενώ επιπλέον το αναρτήσαμε ως υπενθύμιση των συμφωνιών που συνάψαμε με τα παιδιά σε εμφανή σημεία μέσα στην τάξη.

πηγή: https://www.inart12.org/index.php/el/ola-ta-nea/210-zoakia

Ετσιμελεν – “Το δικαίωμα στο όνομα”.

Τα παιδιά γνώρισαν τον Ετσιμελέν, άκουσαν την ιστορία του και το τραγούδι του, ενώ στη συνέχεια αφηγήθηκαν από ποιον πήραν το όνομά τους. Οργανώσαμε το ληξιαρχείο της τάξης μας μαζί με τα παιδιά και καταγράψαμε τις απαραίτητες πληροφορίες. Το κάθε ένα διάλεξε ένα ζωάκι  που να ξεκινά από την ίδια φωνούλα με το όνομά του όπου έγινε και το σύμβολό του.

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ” Το όνομα είναι  ταυτότητα”.

DSCN7072 DSCN7070 DSCN7074 DSCN7075 DSCN7076 DSCN7073

Σιγουράκι – “Το δικαίωμα σε σπίτι, ρούχα και φαγητό”.

 Το Σιγουράκι με την ιστορία του και το τραγούδι του μας έμαθε πως πρέπει να ικανοποιούνται οι βασικές ανάγκες όπως είναι να έχουν όλα τα παιδιά ένα ‘ζεστό’ σπίτι,  ρούχα για να προστατεύονται από τις καιρικές συνθήκες και τροφή για να παραμένουν δραστήρια και υγιή. Το Σιγουράκι έγινε η αφορμή, ώστε τα παιδιά να δουλέψουν συνεργατικά μέσα από ομάδες και να αποτυπώσουν μέσω της ζωγραφικής τι χρειάζεται ένα παιδί για να μεγαλώσει σωστά. Το υλικό που συγκεντρώθηκε παρουσιάστηκε στην ολομέλεια από τους εκπροσώπους τους.

DSCN7084 DSCN7085 DSCN7086 DSCN7118 DSCN7116 DSCN7080

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ” Όλα τα παιδιά να έχουν σπίτι, φαγητό και ρούχα”.

DSCN7406

Αγαπάκι – “Το δικαίωμα στη φροντίδα”.

Τα παιδιά μέσα από την ιστορία και το τραγούδι του γνώρισαν το Αγαπάκι συζήτησαν για πράγματα που κάνουν με τους γονείς τους στην καθημερινότητά τους και στη συνέχεια διασκέδασαν μέσα από το παιχνίδι της παντομίμας.  Χωρίστηκαν σε διαδυκές ομάδες επέλεξαν τυχαία κάρτες τις οποίες και δραματοποιήσαν παρουσιάζοντας στην ολομέλεια πράγματα που κάνουν με την οικογένειά τους. Όποιος από τους υπόλοιπους μάντευε σωστά τη δραστηριότητα κέρδιζε πόντους για την ομάδα του. Ακόμη ζωγράφισαν τι τους αρέσει να κάνουν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και τι τα ευχαριστεί.

DSCN7123 DSCN7124 DSCN7125

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: “Θέλουμε αγάπη”.

DSCN7139

Ναπωκατι – “Το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση της γνώμης”.

Τα παιδιά  άκουσαν την ιστορία και το τραγούδι του Ναπωκατι. Στη συνέχεια συζητήσαμε για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εκφράζουν  τη γνώμη τους ναι μεν ελεύθερα, αλλά με σεβασμό και ευγένεια απέναντι στους άλλους, ώστε να μην τους πληγώνουμε με τα λεγόμενά μας. Προβληματιστήκαμε γύρω από το πως μπορούμε να παίρνουμε διάφορες αποφάσεις λαμβάνοντας υπόψιν τη γνώμη της πλειοψηφίας κάθε φορά. 

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: “Μιλάμε ελεύθερα και με ευγένεια”.

DSCN7407

Τριλαριλαρο – “Το δικαίωμα στο παιχνίδι και την ξεκούραση”.

Προβάλαμε την ιστορία και το τραγούδι του Τριλαριλαρο. Μιλήσαμε για ένα από τα πιο αγαπημένα δικαιώματα των παιδιών, το δικαίωμα στο παιχνίδι, την ξεκούραση και την ψυχαγωγία. Τα παιδιά λοιπόν αφού κάθισαν σε κύκλο, με τη βοήθεια μιας μικρής μπάλας ξεκίνησαν να λένε με τη σειρά τι παιχνίδια τους αρέσει να παίζουν, δημιουργήσαμε λίστες με δραστηριότητες ευχάριστες για εκείνα, εξέφρασαν τι μπορεί να τους στεναχωρήσει στα πλαίσια ενός παιχνιδιού, ενώ κλήθηκαν να ζωγραφίσουν  τι είναι αυτό που μπορεί να τους χαλάσει τη διάθεση κατά τη διάρκεια παραμονής τους στο πάρκο.

DSCN7184DSCN7186DSCN7185DSCN7183

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: “Θέλουμε παιχνίδι, ξεκούραση και ύπνο”.

DSCN7187

Πολυχρωμιξ – “Το δικαίωμα στη διαφορετικότητα και την ισότητα”.

Οι μαθητές άκουσαν την ιστορία του Πολυχρωμιξ η όποια έγινε και η αφορμή για να ξεκινήσει μια συζήτηση γύρω από τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία που υπάρχει γύρω μας. Ακολούθησε δραστηριότητα ζωγραφικής. Μίλησαν για το δικό τους ‘φανταστικό’ φιλαράκι το οποίο παρουσίασαν στους υπόλοιπους. Δόθηκε ένα υποθετικό σενάριο στα παιδιά λέγοντάς τους: ‘Αν αυτά τα φιλαράκια υπήρχαν στην πραγματικότητα και ερχόντουσαν στο σχολείο μας πως θα ήσασταν απέναντί τους;’. Το σχολείο μας γίνεται μια ανοιχτή αγκαλιά για όλα τα παιδιά!

DSCN7192

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: “Θέλουμε να είμαστε ίσοι”.

DSCN7191

Κουκουβάκου – “Το δικαίωμα στην εκπαίδευση”.

Η ιστορία της Κουκουβάκου έγινε η αφορμή για να δημιουργήσουν οι μαθητές με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού μια αυτοσχέδια ιστορία η οποία συμπεριλήφθηκε στις προθήκες της βιβλιοθήκης μας. Τα παιδιά γνώρισαν μέσα από το κουκλοθέατρο την πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας και ως επίδοξοι συγγραφείς και εικονογράφοι την ταξίδεψαν σε όποια φανταστικά  και πραγματικά μέρη ήθελαν. Η κάθε επίσκεψη γινόταν και μία νέα εμπειρία, μια νέα γνώση για τα ίδια.

collage 2025 03 05T094058.036 DSCN7213 DSCN7214 DSCN7215 DSCN7216 DSCN7217 DSCN7218 DSCN7219 DSCN7220 DSCN7221 DSCN7222 DSCN7223 DSCN7224 DSCN7225 DSCN7226 DSCN7227 DSCN7228 DSCN7229 DSCN7230

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: “Θέλουμε Σχολείο (για όλα τα παιδιά)”.

DSCN7409

Περαστικάκι – “Το δικαίωμα στην υγεία”.

Τα παιδιά  άκουσαν την ιστορία και το τραγούδι του και το ‘Περαστικάκι’ έγινε η αφορμή για να  συζητήσουμε για την αξία της υγείας. Πολλά από τα παιδιά θέλησαν να μοιραστούν  στιγμές όπου δεν είχαν την υγεία τους είτε από κάποια αρρώστια είτε από κάποιο τραυματισμό που βίωσαν. 

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ‘Θέλουμε Φροντίδα Ιατρική’.

DSCN7410

Μηπονακι – “Το δικαίωμα στην προστασία από κάθε μορφή βίας”.

Τα παιδιά γνώρισαν το Μηπονάκι, άκουσαν την ιστορία του και το τραγούδι του. Στη συνέχεια συζητήσαμε στην ολομέλεια σχετικά με το ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν οι άνθρωποι και πονάνε ο ένας τον άλλο φέρνοντας σχετικά παραδείγματα μέσα από τις καθημερινές μας συναναστροφές. Ο πόνος αυτός μπορεί να είναι είτε σωματικός είτε ψυχικός.  Στη συνέχεια τα παιδιά καθισμένα σε κύκλο έπαιξαν το παιχνίδι: ‘πονάει, πονάει…’ παραλλαγή του ‘πετάει πετάει…’ . Τέλος, καλέσαμε τα παιδιά να σκεφτούν και να αποτυπώσουν σε χαρτί μέσα από τη ζωγραφική τι μπορεί να τους προκαλέσει πόνο.

DSCN7344

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ‘ Θέλουμε να μην μας πονάνε’.

DSCN7413

Ρώτα- Πρώτα – “Το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή”.

Αρχικά, παρουσιάστηκε στους μαθητές η ιστορία και το τραγούδι του Ρώτα -Πρώτα. Μιλήσαμε για τη σημασία της ιδιωτικότητας και του δικαιώματος να έχουμε κάποιο μυστικό καθώς και για το ποιους ανθρώπους εμπιστευόμαστε και μπορούμε να μοιραστούμε κάτι σημαντικό ή κάτι που μας απασχολεί. Στη συνέχεια ζητήσαμε να συμπληρώσουν το αντίστοιχο φύλλο εργασίας που είχαμε ετοιμάσει. Τους επισημάνθηκε ότι αυτό είναι το κουτί με τα μυστικά τους κι ότι απαγορεύεται να ανοίξει το μυστικό κουτί τους κάποιο άλλο πρόσωπο. Οι σκέψεις που μοιράστηκαν είχαν πραγματικό ενδιαφέρον.

DSCN7345

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ‘ Μπορούμε να έχουμε μυστικά’.

DSCN7411

Μπορούλι –” Το δικαίωμα των παιδιών ότι μπορούν να τα καταφέρουν έχοντας την οποιαδήποτε αναπηρία”.

Γνωρίσαμε το Μπορούλι μέσα από την ιστορία του και το τραγούδι του. Επεξεργαστήκαμε υλικό με διάφορες αναπηρίες δουλεύοντας σε ομάδες και τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξανε τα παιδιά τα παρουσίασαν στην ολομέλεια. Καλέσαμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάποιο παιδί με αναπηρία και να μας πουν πως  μπορούνε να περάσουν χρόνο μαζί.

DSCN7295

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ‘Είμαστε όλοι μια παρέα’.

DSCN7412

Φλαφυγάκι – ‘Τα δικαιώματα των παιδιών προσφύγων
και μεταναστών’.

Τα παιδιά γνώρισαν το Φλαφυγάκι,  την ιστορία του και άκουσαν το τραγούδι του. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 μελών συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι ρόλων και υποδύθηκαν τις οικογένειες προσφύγων ανάλογα με τις οδηγίες της νηπιαγωγού. Αναρωτήθηκαν σχετικά με το τι χρειάζεται ένα παιδί που αλλάζει τόπο κατοικίας γιατί οι συνθήκες το προκαλούν και δε γίνεται από δική τους επιλογή. Αναφέρθηκαν  τι θα έκαναν αν συναντούσαν ένα παιδί που έχει έρθει από άλλη χώρα. Στο τέλος, αντάλλαξαν απόψεις και αποτύπωσαν τις σκέψεις τους  σε χαρτί.

DSCN7526

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ‘Θέλουμε να έχουν νέα πατρίδα’.

DSCN7527

Σεβαστάκι – ‘Το δικαίωμα των παιδιών στον σεβασμό’.

Τέλος, μιλήσαμε με τα παιδιά για το δικαίωμα που περιλαμβάνει κατά κάποιο τρόπο
όλα τα δικαιώματα, το δικαίωμα του σεβασμού. Παρακολουθήσαμε την ιστορία και το τραγούδι από το Σεβαστάκι και κάναμε μια ανακεφαλαίωση των δικαιωμάτων που μάθαμε μέχρι σήμερα. Για το κλείσιμο του εργαστηρίου οι μαθητές μας σχεδίασαν ένα παιδί συμπεριλαμβάνοντας όλα τα δικαιώματα στα οποία αναφερθήκαμε κατά τα πλαίσια του εργαστηρίου.

Η απόφαση της ολομέλειας ήταν: ‘Θέλουμε να μας υπολογίζουν’.

DSCN7461DSCN7414

Ενεργή Συμμετοχή σε δράση ενάντια στη σχολική βία και στον εκφοβισμό.

Το Νηπιαγωγείο μας έκρινε σκόπιμη τη συμμετοχή στην Πανελλήνια Δράση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Στόχος μας να ενωθούν οι φωνές των μαθητών μας με τις φωνές άλλων παιδιών από άλλα σχολεία ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι.

Αφίσα

Την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025 και ώρα 10.30 π.μ., στην αυλή του σχολείου μας παρέα με τους μαθητές μας καλούμαστε να στείλουμε το δικό μας ηχηρό μήνυμα…
Ένα δυνατό μήνυμα αγάπης, φιλίας, αλληλεγγύης και αποδοχής για όλα τα παιδιά…

480941486 3065170906966137 3632576729951398827 n

Αυτή η δράση στάθηκε και η αφορμή για να παρουσιάσουμε και το δικό μας αυτοσχέδιο τραγούδι το οποίο είναι ήδη έτοιμο και οι μαθητές μας αυθόρμητα το σιγοτραγουδούν…

IMG 20250226 084327IMG 20250226 084337IMG 20250226 084406

IMG 20250226 084425IMG 20250226 084442

 

Για να το ταξιδέψουμε όσο πιο μακριά γίνεται και για να ανεβάσουμε τις φωνές μας όσο πιο ψηλά μπορούμε…

1740557699656

οι χαρταετοί μας για την Καθαρά Δευτέρα είναι έτοιμοι να πετάξουν…

Ευελπιστούμε οι στίχοι του να γίνουν πράξεις και να υιοθετηθούν από εδώ και στο εξής καλές συμπεριφορές από τη μεριά τους αλλάζοντας τη συνολική στάση ζωής τους…
Να μάθουν να λειτουργούν με περισσότερη ενσυναίσθηση και με μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση στους ανθρώπους που το έχουν περισσότερο ανάγκη και που αποτελούν μέρος των ευάλωτων ομάδων στην κοινωνία μας!

Απόκριες σημαίνει κέφι και χαρά!

Με τα παιδιά του νηπιαγωγείου μιλήσαμε για τις απόκριες, διαβάσαμε βιβλία  και αναφερθήκαμε στα έθιμα που επικρατούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδας. Επίσης ζωγραφίσαμε και κάναμε μια σειρά από κατασκευές!

 

DSCN7334 1DSCN7267  DSCN7338 DSCN7339 DSCN7274 DSCN7315 DSCN7319 DSCN7323 DSCN7330

‘Η χρήση βιβλίων βελτιώνει τις σχέσεις των μαθητών μας’…

Η επαφή των μαθητών μας με πληθώρα βιβλίων όπου επεξεργαζόμαστε σε καθημερινή βάση και με ποικίλες αφορμές έχει διαπιστωθεί ότι μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να προσφέρει στις μεταξύ τους σχέσεις.

Συγκεκριμένα, μερικά από τα οφέλη είναι ότι τα παιδιά μας μέσα από τα αναγνωστικά αυτά ταξίδια καταφέρνουν να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή τους . Από τις διάφορες αναπαραστάσεις χαρακτήρων και καταστάσεων στις οποίες εμπλέκονται είναι σε θέση πλέον να κατανοούν καλύτερα τα συναισθήματα των άλλων και να εστιάζουν με μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις ανάγκες των συμμαθητών τους.

Όπως διαπιστώσαμε, καταφέραμε να τα ευαισθητοποιήσουμε περισσότερο, τα βοηθήσαμε να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, ενώ ταυτόχρονα περιορίσαμε και τον έντονο εγωκεντρισμό ορισμένων παιδιών, μέσα από τις  διάφορες δραματοποιήσεις ιστοριών και τη συμμετοχή σε κουκλοθέατρο – δράσεις.

IMG 20250203 102531

Για παράδειγμα, η ιστορία μας εδώ παρουσιάζει τον αγκαθωτό σκαντζόχοιρο ως βασικό ήρωα, όπου αν και στην αρχή δυσκολευόταν να κάνει φίλους, λόγω της ιδιαιτερότητάς του στο τέλος κατάφερε να κερδίσει τα υπόλοιπα ζώα του δάσους. Λειτούργησε ως προστατευτική ασπίδα με το σώμα του προστατεύοντάς τα από την επίθεση του φιδιού…

IMG 20250203 102415

Τέλος, από τις κοινές αναγνώσεις τα παιδιά καταφέρνουν να δημιουργούν μέρα με τη μέρα κοινές εμπειρίες και κάπως έτσι μαθαίνουν να πραγματεύονται θέματα που τα απασχολούν επιλύοντας τις  διαφορές που προκύπτουν μέσα από την καθημερινή τους αλληλεπίδραση.