σωματική, γνωστική, πολιτισμική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των άλλων ανθρώπων.
Γίνεται μια γλάστρα ‘διαφορετική’

Όπως ανθίζουν τα λουλούδια έτσι και μεις και ο καθένας από μας θα σκιαγραφήσει τη δική του πορεία στη Ζωή…
Θελήσαμε να μπούμε στη θέση των ανθρώπων με ιδιαιτερότητες…
Εστιάσαμε στα καθημερινά τους προβλήματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι…
Γίναμε ευρηματικοί…
Αναζητήσαμε λύσεις στις όποιες δυσκολίες…
Ενώ στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας δημιουργήσαμε ένα αυτοσχέδιο βιβλίο, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Αναπηρίας.
Γίναμε συγγραφείς και εικονογράφοι μιας μικρής ιστορίας με τίτλο: ‘ Ο Κύριος Παναγιώτης και τα παιδιά του’…


Κρατώντας τον μαρκαδόρο με το αδύναμο χεράκι μας… Εάν κάποιος ήταν δεξιόχειρας έπρεπε μονάχα το αριστερό να κάνει χρήση κρύβοντας το άλλο πίσω από την πλάτη του…
Και κάπως έτσι με αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο διαμορφώσαμε το συγγραφικό μας έργο εμπλουτίζοντας τη γωνιά της βιβλιοθήκης μας με ένα ακόμη απόκτημα!

Εδώ τα παιδιά απολαμβάνουν τον εξωτερικό χώρο διανύοντας διαδρομές… Ένα παιδί παριστάνει τον άνθρωπο με προβλήματα όρασης και το άλλο μπαίνει σε ρόλο βοηθού οδηγού.

Μαθαίνουν να κατευθύνουν σωστά δίνοντας τις απαραίτητες οδηγίες στο ζευγάρι τους και είτε προσπερνούν είτε υπερπηδούν εμπόδια…
Στο τέλος των εργαστηρίων οι στόχοι επιτεύχθηκαν καθώς οι μαθητές μας συνειδητοποίησαν πως κάθε άτομο είναι ξεχωριστό
και δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή
να αντιγραφεί με κανένα άλλο.
Όλα τα άτομα έχουν το δικαίωμα σεβασμού και
η διαφορετικότητα δεν θα έπρεπε να
αποτελεί εμπόδιο, αλλά δύναμη!
Ολοκληρώσαμε τις δράσεις μας θέλοντας να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα στην ευρύτερη κοινωνία,
μέσα από τη δημιουργία μιας αφίσας και δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά,
εκφράσαμε την ανάγκη της διασφάλισης των ίσων δικαιωμάτων και της διαμόρφωσης καλύτερων συνθηκών διαβίωσης για όλους!



















