
Δημιουργούμε πίνακες αναφοράς με την τεχνική του κολλάζ και τη μεθοδολογία της ομαδοποίησης εικόνων.

Επαφή με το αισθητηριακό παιχνίδι(messy play). Αντί για πινέλα, αυτή τη φορά, χρησιμοποιούμε οχήματα. Παρατηρούμε τις πολύχρωμες διαδρομές όπου απλώνονται μπροστά μας. Νέοι συνδυασμοί χρωμάτων προκύπτουν, καθώς τα παιδιά ακολουθούν τη δική τους συναρπαστική διαδρομή.

Τυπώματα, έχοντας ως αφόρμηση τα έργα του Πιτ Μοντριάν. Παρέα, με τον Ολλανδό ζωγράφο είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και με τη μοντέρνα τέχνη.

Ώρα για παιχνίδι και με τρόπο διασκεδαστικό, βοηθήσαμε και στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας. Ανά ζεύγη, δόθηκε το συγκεκριμένο αυτοσχέδιο φύλλο εργασίας. Εναλλάξ, έριχναν το ζάρι οι παίκτες. Ανάλογα με το χρώμα που έφερναν έκοβαν και από ένα τετράγωνο της αντίστοιχης στήλης. Ο παίκτης που τελείωνε πρώτος μία οποιαδήποτε λωρίδα και έφτανε στη διακεκομμένη γραμμή με το ψαλίδι του, ορίζονταν και ως νικητής.

Με τη συνοδεία τύμπανου, ανα δύο άτομα κάθε φορά, σε κοινό χαρτί, τα παιδιά κλίθηκαν να δημιουργήσουν την κίτρινη, την κόκκινη, την πράσινη και την μπλε ζωγραφιά. Συγκεκριμένα, όταν ακούγονταν ο ήχος του τύμπανου τα παιδιά ζωγράφιζαν ελεύθερα. Στο δικό μας χτύπημα παλαμάκι, άλλαζαν θέση και αντάλλαζαν μαρκαδόρους. Συνέχιση σχεδίου και ολοκλήρωση της προσπάθειας τους. Οι επόμενοι δύο παίκτες αναλάμβαναν δράση. Στο τέλος, η κάθε ζωγραφιά είχε να μας ‘διηγηθεί’ και τη δική της ιστορία στην ολομέλεια.










