“Ας μιλήσουμε για τα χρώματα…”

20221010 143204

Με τρόπο μαγικό περνάμε από τα βασικά χρώματα στα συμπληρωματικά.

DSC08333

Ώρα για πειραματισμό…

DSC08336

20221021 130414

Τα παιδιά, δημιουργούν επαναλαμβανόμενα μοτίβα, με τα βασικά χρώματα, ακολουθώντας τον κώδικα.

20221031 153010

Η ίδια δραστηριότητα γίνεται και με τα σύνθετα χρώματα.

20221020 144413

Δημιουργούμε πίνακες αναφοράς με την τεχνική του κολλάζ και τη μεθοδολογία της ομαδοποίησης εικόνων.

20221020 144423

Με δαχτυλομπογιές πάνω σε φύλλα εργασίας δημιουργούμε τα σύνθετα χρώματα.

DSC08383

IMG 20221005 213707

Επαφή με το αισθητηριακό παιχνίδι(messy play). Αντί για πινέλα, αυτή τη φορά, χρησιμοποιούμε οχήματα. Παρατηρούμε τις πολύχρωμες διαδρομές όπου απλώνονται μπροστά μας. Νέοι συνδυασμοί χρωμάτων προκύπτουν, καθώς τα παιδιά ακολουθούν τη δική τους συναρπαστική διαδρομή.

20221005 15230920221005 152312

 

 

20221007 161031

Τυπώματα, έχοντας ως αφόρμηση τα έργα του Πιτ Μοντριάν. Παρέα, με τον Ολλανδό ζωγράφο  είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και με τη μοντέρνα τέχνη.

20221006 154122

Ώρα για παιχνίδι και με τρόπο διασκεδαστικό, βοηθήσαμε και στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας. Ανά ζεύγη, δόθηκε το συγκεκριμένο αυτοσχέδιο φύλλο εργασίας. Εναλλάξ, έριχναν το ζάρι οι παίκτες. Ανάλογα με το χρώμα που έφερναν έκοβαν και από ένα τετράγωνο της αντίστοιχης στήλης. Ο παίκτης που τελείωνε πρώτος μία οποιαδήποτε λωρίδα και έφτανε στη διακεκομμένη γραμμή με το ψαλίδι του, ορίζονταν και ως νικητής.

20220929 123143

Με τη συνοδεία τύμπανου, ανα δύο άτομα κάθε φορά, σε κοινό χαρτί, τα παιδιά κλίθηκαν να δημιουργήσουν την κίτρινη, την κόκκινη, την πράσινη και την μπλε ζωγραφιά. Συγκεκριμένα, όταν ακούγονταν ο ήχος του τύμπανου τα παιδιά ζωγράφιζαν ελεύθερα. Στο δικό μας χτύπημα παλαμάκι, άλλαζαν θέση και αντάλλαζαν μαρκαδόρους. Συνέχιση σχεδίου και ολοκλήρωση της προσπάθειας τους. Οι επόμενοι δύο παίκτες αναλάμβαναν δράση. Στο τέλος, η κάθε ζωγραφιά είχε να μας ‘διηγηθεί’ και τη δική της ιστορία στην ολομέλεια.

20220929 16185820221024 134705