Η 25η Μαρτίου στο νηπιαγωγείο μας.!

25η Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο.   Όσο δύσκολο και αν φαίνεται το θέμα για παιδιά νηπιαγωγείου, αποδεικνύεται ότι μέσα από το παιχνίδι, με τη βοήθεια εποπτικών μέσων και τραγουδιών, μπορούν οι μικροί μαθητές να αντιληφθούν αρκετά για το θέμα αυτό.

Τα παιδιά έμαθαν για τους αγώνες των Ελλήνων, αλλά και για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Μιλήσαμε για τους ήρωες, τα συνθήματα του αγώνα και την ελληνική σημαία.

IMG 20240321 103634 IMG 20240320 095113 IMG 20240320 095103

Την ημέρα της γιορτής μας, είπαμε τα ποιήματα, τραγουδήσαμε και κάναμε παρέλαση, τιμώντας τους ήρωες της επανάστασης.

IMG 20240322 101326 IMG 20240322 094750

 

Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας!

Με πολύ κέφι και χαρά γιορτάσαμε φέτος τις Απόκριες στο σχολείο μας. Τα παιδιά δραματοποίησαν το τραγούδι ” Παντρεύουνε τον κάβουρα!”. Μοίρασαν ρόλους για όλα τα παιδιά. Προσθέσαμε τόσους ρόλους , όσα είναι και τα παιδιά, έφτιαξαν μάσκες, σκηνοθέτησαν, τραγούδησαν και έμαθαν τα έθιμα ενός παραδοσιακού γάμου. Μιλήσαμε για τα αποκριάτικα τραγούδια.

1711947702720

Στο αποκριάτικο πάρτυ μας περάσαμε πολύ όμορφα!

IMG 20240315 113907 IMG 20240315 113909 IMG 20240315 113910

 

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία σχ. έτους 2024- 2025

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε
με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής
παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά
την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια
Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr)
με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το
νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του
Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄
133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να
δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου δέχεται όλες τις αιτήσεις, για φοίτηση
νηπίων και προνηπίων, που ανήκουν στη σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου.
Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την
παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

 

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
5
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε
πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767))

 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ
ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του
Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησηςδήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων
κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών
στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ.
πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των
μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής
αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.
106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα
και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/
νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις
16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
7
1. Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στο
Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του
κεφαλαίου Β’ της παρούσας εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
2. Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν
να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα
μεταφρασμένα.
3. Σε περίπτωση κατά την οποία η εγγραφή του ανήλικου αλλοδαπού προνηπίου/νηπίου λαμβάνει χώρα
με ελλιπή δικαιολογητικά, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) το Νηπιαγωγείο
συνεργάζεται με τους γονείς/κηδεμόνες του μαθητή για τη συμπλήρωση αυτών. Ειδικότερα, το
Νηπιαγωγείο:
α) ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες σχετικά με τις ελλείψεις στα έγγραφα και παρατείνει την
προθεσμία προσκόμισής τους σε κάθε περίπτωση όχι πέραν του τριμήνου,
β) υποδεικνύει τους φορείς, όπως αυτοί ορίζονται από σχετικές εγκυκλίους, στους οποίους μπορεί να
απευθυνθεί ο ενδιαφερόμενος για τη συμπλήρωση των δικαιολογητικών και υποστηρίζει κατά το δυνατόν
τη σχετική διαδικασία,
γ) ενημερώνει πάραυτα για το σύνολο των σχετικών εκκρεμοτήτων τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο/η οποίος/α είναι αρμόδιος/α για την οριστική διευθέτηση του ζητήματος
σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς και αρχές της πολιτείας.
4. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος, ενώ
τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη
διαμονή τους στη χώρα σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80),

Χωρικές έννοιες

Η σημασία αρχικά της έννοιας του χώρου είναι ιδιαίτερα σημαντική  για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, αφού η κατανόησή της επηρεάζει την ενασχόληση των μικρών παιδιών με τα μαθηματικά. Και αυτό γιατί πολλές έρευνες απέδειξαν ότι η επίδοση των μικρών μαθητών με τα μαθηματικά ήταν πολύ καλύτερη από αυτή των μαθητών που δεν είχαν εξοικειωθεί αρκετά με την μαθηματική έννοια του χώρου. Ακόμη, ο χώρος τις πιο πολλές φορές θεωρείται κάτι το αντικειμενικό που «προηγείται της ανθρώπινης εμπειρίας» και είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε (Καφούση, 2012). Για να επιτευχθεί αυτό λοιπόν, πρέπει να οξυνθούν οι χωρικές ικανότητες των παιδιών, πράγμα το οποίο αποτελεί και τον λόγο δημιουργίας αυτής της διδασκαλίας.

Επιπλέον, μέσα από την εκμάθηση της μαθηματικής έννοιας είναι δυνατό τα παιδιά να μπορούν να εκφράζονται με άνεση όταν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις χωρικές έννοιες για να δώσουν σαφείς πληροφορίες για τη θέση κάποιου αντικειμένου. Για παράδειγμα, είναι πιθανό κάποιο νήπιο να ζητήσει από το συμμαθητή του να του πει που είναι το παιχνίδι του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση απαιτείται το άλλο νήπιο να έχει εξοικειωθεί με τις χωρικές έννοιες ώστε να δώσει μία κατατοπιστική απάντηση.

Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο διδάσκουμε αυτή την έννοια είναι επειδή τα νήπια μέσα από την κίνησή τους θα αποκτήσουν τη δυνατότητα να παρατηρούν τον κόσμο γύρω τους και να προσανατολίζονται με βάση κάποιο ορόσημο ή σημείο αναφοράς.

Εκτός όμως από την καθημερινότητά μας, η μαθηματική έννοια του χώρου συνδέεται άρρηκτα και με άλλες μαθηματικές έννοιες όπως η Γεωμετρία.

 

Στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά εξοικειώνονται με τις χωρικές έννοιες πάνω σε, πάνω από , κάτω. πίσω από , μπροστά, δίπλα, απέναντι, ανάμεσα.

Η έναρξη γίνεται αρχικά με το ίδιο το σώμα του παιδιού σε σχέση με ένα σταθερό αντικείμενο και στη συνέχεια σε σχέση με τους φίλους του.

 

IMG 20240220 095344 2

Στην πορεία τα παιδιά χρησιμοποιούν οικεία αντικείμενα για να τα τοποθετήσουν  στην σωστή θέση ανάλογα με την εντολή που λαμβάνουν.

IMG 20240220 094313IMG 20240220 093935 IMG 20240220 093915

Αφού κατακτήσουν τις έννοιες προχωράμε στην εμπέδωση με το αντίστοιχο φύλλο εργασίας, όπου τα παιδιά ακολουθούν τις εντολές για να σχεδιάσουν στο χώρο.

CamScanner 2024 02 21 08.19 1 CamScanner 2024 02 21 08.19 2

 

Αφού ζωγραφίσαμε τις προσωπογραφίες μας, τις κολλήσαμε και προσδιορίσαμε τη θέση μας σε σχέση με τους φίλους μας (π.χ. είμαι δίπλα στη Νάντια και κάτω από το Βαγγέλη, είμαι ανάμεσα στην Κατερίνα και στο Δημήτρη).

1708581625882

Αλκυόνη και Αλκυονίδες μέρες.

Οι αλκυονίδες μέρες ήρθαν κάπου στις αρχές του Φλεβάρη. Οι μικροί μαθητές γνώρισαν το μύθο της Αλκυόνης και του Κύηκα , μέσα από την αφήγηση και την παρακολούθηση σχετικού βίντεο. Στη συνέχεια δραματοποίησαν το μύθο.

Ακούσαμε το τραγούδι της Αλκυόνης (τούτο το όμορφο πουλάκι).

https://www.youtube.com/watch?v=fBUKEaSn_lo

και βρήκαμε σύνθετες λέξεις

IMG 20240206 102211 1

αλλά μιλήσαμε και για την ομοιοκαταληξία

IMG 20240206 102204 1

Στη συνέχεια φτιάξαμε και το δικό μας καδράκι με την Αλκυόνη

1707458619878 1

και εικονογραφήσαμε το τραγούδι.IMG 20240209 080816 1IMG 20240209 080807 1

Συμπληρώσαμε και σχετικά φύλλα εργασίας.

Σχηματίσαμε και τη λέξη ΑΛΚΥΟΝΑ και βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το κάθε γράμμα.

1707466904400

Τέλος, με το ρομποτάκι μας beebot βοηθήσαμε την Αλκυόνη να φτάσει στα αβγουλάκια της κι έτσι έγινε η εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική.

1707466029785

Καλό μήνα

IMG 8846IMG 8837

IMG 8859

Σας ευχόμαστε

καλό μήνα, γεμάτο χρώματα και αρώματα,

σαν τα λουλούδια από τα μαγιάτικα στεφάνια! 

Ευχαριστούμε

τους γονείς για τις ανθοδέσμες που μας χάρισαν!

Πασχαλινές ευχές

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!5

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

με την ευχή 

όλοι μας να βρούμε το μυστικό του Πάσχα, αυτό το άλλο,

αυτό το κάτι, που το όνομά του είναι

Αγάπη! 

…σύμφωνα με το τέλος του παραμυθιού “η πασχαΛίτσα της Αγάπης” της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη