4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία- STEM/STEAM- Ρομποτική
«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Ύστερα από την παρουσίαση – ανάγνωση του βιβλίου: “Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα” ,είδαμε ότι οι σταγόνες στο ταξίδι τους δημιουργούν τα δικά τους σχήματα…. έτσι λοιπόν δημιουργήσαμε κι εμείς τα δικά μας σύννεφα με τα δικά τους σχήματα!!!!!
Στη συνέχεια σε κάθε σύννεφο αντιστοιχήσαμε την κάθε σταγόνα με ένα ξυλάκι….ομαδοποιήσαμε και μετρήσαμε έτσι τον αριθμό των σταγόνων σε κάθε σύννεφο.
Και τέλος κάναμε σύγκριση ποσοτήτων, αντιστοιχώντας ένα προς ένα τα ξυλάκια….. ώσπου καταλήξαμε ότι το σύννεφο σπίτι είχε τις πιο πολλές σταγόνες!!!!
Ποιο δοχείο χωράει περισσότερο νερό;
Ο κύκλος του νερού με κινητικό παιχνίδι και αναπαράσταση…
Πρώτη επαφή με την Ρομποτική… εκτελώ διαδρομές με τον κύκλο του νερού…
Περνάω το ποτάμι με προσοχή!.. πατάω μόνο στις πέτρες που γράφουν “νερό”..
Ε, να μην εκμεταλλευτούμε την ανοιξιάτικη καταιγίδα για αυθόρμητα πειράματα με το νερό;
Πειράματα… πολλά πειράματα με το νερό!
Γίνεται να φτιάξουμε βροχή μέσα στην τάξη;;
Ιδρώνει το ποτήρι;
Διαλύονται όλα τα υλικά μέσα στο νερό;
Πλάκα μας κάνει το φως και το νερό…
Τα δύο άδεια ποτήρια γέμισαν…το νερό ταξιδεύει.. και ανακατεύει και τα χρώματα!
Μερικές όμορφες και δημιουργικές στιγμές από την επίσκεψη στο Μουσείο πειραμάτων στην Καισαριανή..16/5/22
Ξέρουμε ότι το νερό σβήνει τη φωτιά… αλλά μπορεί να την ανάψει κιόλας;;
Μπορεί να βάψει αν και είναι διάφανο;
Μπορεί να ανάψει μια μικρή λάμπα;
Πειράματα με το νερό, μικροσκόπια και ζωντανό πλαγκτόν… οι μικροί επιστήμονες εν δράσει…