4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΤΙΤΛΟΣ: ”Ταξίδι στο διάστημα με καλή παρέα…………”

Θεματικός Κύκλος:

Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα:

    STEM(Εκπαιδευτική ρομποτική)

ΣΤΟΧΟΣ:

  • Να γνωρίσουν το ηλιακό σύστημα και να εξοικειωθούν με τις ψηφιακές τεχνολογίες

Εργαστήριο 1

1η Δραστηριότητα

 

Διερεύνηση προηγούμενων γνώσεων

 

Βίντεο στο YouTube picou-picou Τίτλος: «Ηλιακό σύστημα» ή «Ένα ταξίδι στο διάστημα»

https://www.youtube.com/watch?v=zrT4jLRsHUI ή https://www.youtube.com/watch?v=oqRjSFkUbfg

2η Δραστηριότητα

 

Γνωριμία με τους πλανήτες, συζήτηση.

Φύλλο εργασίας

 

20250617 150826 1

3η Δραστηριότητα

 

Ο δικός μας πλανήτης

 

Ζωγραφίζουν τον αγαπημένο τους πλανήτη και γράφουν το όνομά του

20250617 123836 1

Εργαστήριο 2

1η Δραστηριότητα

 

Ομαδική εργασία «Το διάστημα»

 

Αφού μελετήσαμε και συζητήσαμε για τους πλανήτες του ηλιακού συστήματος, τους φτιάξαμε  και τους τοποθετήσαμε πάνω σε μπλε χαρτί στη σωστή τους θέση και προσθέσαμε τα ονόματά τους και αστεράκια

20250617 123805

2η Δραστηριότητα

 

Παραμύθι

 

Παρακολουθούν το παραμύθι, γίνεται συζήτηση και ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε απ΄ αυτό

 

  • Τραγούδι για το διάστημα

Τίτλος: «Στη γειτονιά του Ήλιου» You tube του Χάρη Κατσιμίχα

https://www.youtube.com/watch?v=vH-D8_mjGxU

 

3η Δραστηριότητα

 

Παιχνίδι: Φτιάχνω το δικό μου πύραυλο

1750144425409

20250617 123732

 

Φτιάχνουμε πυραύλους στην τάξη και κάνουμε διαγωνισμό για να δούμε ποιος πύραυλος θα φτάσει πιο μακριά.

Βάζουμε στο πάτωμα τους πλανήτες και ξεκινάμε το παιχνίδι μας

20250617 150926

Εργαστήριο 3

1η Δραστηριότητα

 

Γνωριμία με τον Ήλιο

 

Γνωρίζουμε τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του μέσα από το video: «Ο Ήλιος το αστέρι του ηλιακού συστήματος» You tube

https://www.youtube.com/watch?v=UOc5lh-d3Rc

 

Φύλλο εργασίας: «Ζωγραφίζουμε τα αντικείμενα που μας προστατεύουν από τον Ήλιο»

 

Συζητάμε για τον Ήλιο, τα οφέλη του και τις συνέπειες του

 

2η Δραστηριότητα:

 

«Φαέθων ο γιος του Ήλιου» στο You tube https://www.youtube.com/watch?v=hk5b9_VvOPA

 

  • Συνδέουμε τον Ήλιο με την μυθολογία μέσα από το μύθο «Φαέθων ο γιός του Ήλιου». Παρακολουθούν το video και στη συνέχεια ανακατεύουμε τις εικόνες και ζητάμε από τα παιδιά να βάλουν την ιστορία στη σωστή σειρά και αριθμούμε τις εικόνες. Ζωγραφίζουμε την ιστορία του Φαέθων.

1750163246420

 

  • Τραγούδι

Τίτλος: «Ένας Ήλιος, μία γη, ένα φεγγάρι» You tube Γιάννης Κότσιρας https://www.youtube.com/watch?v=PrA-rBfGzzo

 

3η Δραστηριότητα

Αφού μάθαμε τις ευεργετικές αλλά και τις βλαβερές συνέπειες του Ήλιου, παίξαμε ένα παιχνίδι

20250617 123616

 

Εργαστήριο 4

Μέρα-νύχτα

 

Εκπαιδευτικό video picou-picou: Μέρα-νύχτα https://www.youtube.com/watch?v=b4nABvE6cAE

  • Φύλλο εργασίας

Ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν την γη, την ημέρα και την γη την νύχτα

1750163316301 1

 

2η Δραστηριότητα

 

Πείραμα κίνηση της γης γύρω από τον άξονά της

 

  • Αρχικά τα παιδιά γνώρισαν την εναλλαγή μέρας-νύχτας μέσα από το video picou- picou. Στη συνέχεια για να το κατανοήσουν πειραματίστηκαν χρησιμοποιώντας ένα φακό και την υδρόγειο σφαίρα. Κατασκευή ήλιου και φεγγαριού που γυρίζουν.20250617 150543

 

  • Παιχνίδι: Τα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο κατανοούν την εναλλαγή μέρας-νύχτας

 

 

 

3η Δραστηριότητα

 

Οι 4 κόρες του χρόνου

 

Μιλήσαμε για τις 4 εποχές, εξηγήσαμε πως συμβαίνει αυτό και παρακολουθώντας το video στο You Tube «Οι τέσσερις εποχές», είδαμε ότι οφείλεται στην περιστροφή της Γής γύρω από τον Ήλιο https://www.youtube.com/watch?v=8T4V9yrdhFw

 

  • Φύλλο εργασίας

 

Ζωγραφίζουν τις 4 εποχές

20250617 150500

 

 

Εργαστήριο 5

1η Δραστηριότητα

 

Ανάγνωση βιβλίων

 

  • Διαβάζουμε το βιβλίο «Γη – τα τέσσερα στοιχεία»

 

Συζητάμε πως είναι εσωτερικά και εξωτερικά η γη μας

 

  • Φύλλο εργασίας

 

Όταν κοιτάς από ψηλά τι βλέπεις πάνω στη γη

20250616 180319

 

  • Κατασκευή του εσωτερικού της γης

 

Κόβουμε κύκλους τεσσάρων χρωμάτων (κίτρινο- πορτοκάλι- κόκκινο- μπλε ή καφέ ) και κατασκευάζουμε μαζί με τα παιδιά το εσωτερικό της γης

1750085767838

1 1

 

2η Δραστηριότητα

 

Το μήλο του Νεύτωνα

 

  • Τα παιδιά παρακολουθούν video για την βαρύτητα της γης « Ισαάκ Νεύτων και η θεωρεία της βαρύτητας» και ακολουθεί συζήτηση και πειραματισμός για την βαρύτητα με διάφορα υλικά και ομαδοποίηση των αντικειμένων που πέφτουν αργά και γρήγορα

https://vimeo.com/404312427

 

  • Φύλλο εργασίας: ομαδοποίηση αντικειμένων
  • 20250616 180145 1

 

Να ομαδοποιήσουν αντικείμενα που πέφτουν αργά και αντικείμενα που πέφτουν γρήγορα

20250617 150356

Εργαστήριο 6

1η Δραστηριότητα

 

Ανάγνωση παραμυθιού

 

 

Συζήτηση για το φεγγάρι και τις φάσεις του

20250616 180106

 

  • Φύλλο εργασίας : Οι φάσεις της Σελήνης

 

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τις φάσεις της Σελήνης και τις απαριθμούν

20250616 180130

 

2η Δραστηριότητα

 

Ταξίδι στο φεγγάρι

 

  • Τα παιδιά μαθαίνουν για το ταξίδι του ανθρώπου στο φεγγάρι μέσα από ένα εκπαιδευτικό video «Ταξίδι στο φεγγάρι» You Tube https://www.youtube.com/watch?v=2duxh61TUEg

 

Παραμύθι : ο φεγγαροσκεπαστής

Ζωγραφική από το παραμύθι

1750085882455

Εργαστήριο 6

1η Δραστηριότητα

 

Σχεδιάζουμε μια αφίσα με το ηλιακό μας σύστημα και προγραμματίζουμε το ρομπότ να κινηθεί στο χώρο όπως εμείς θέλουμε και να εκτελέσει συγκεκριμένες διαδρομές

1750163165089

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

Τα παιδιά του σχολείου μας προετοίμασαν και υλοποίησαν με μεγάλη χαρά , επιμονή και κούραση   μια τελετή λήξης για το σχολικό έτος με ομαδικά και ατομικά παιχνίδια , μουσικοκινητικά δρώμενα και τραγούδια.

Έκπληξη  για το  τέλος   το σπάσιμο ενός χάρτινου δράκου με λιχουδιές  που ξετρέλανε τα παιδιά.

2

1

20250616 1607503

5

674

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΑΣ

Σχέδιο Δράσης: « Διαμόρφωση και αξιοποίηση του αύλειου χώρου του σχολείου, κήπος είναι και μυρίζει ».
Άξονας: Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Στόχος Βελτίωσης:

Εμπλουτισμός και αναβάθμιση του αύλειου χώρου μέσα από μια εξελικτική και βιωματική διαδικασία ώστε να δημιουργηθεί ένας κήπος για διάφορες  μαθησιακές δραστηριότητες.

 

 

1. Δεκέμβριος- Ιανουάριος-Φεβρουάριος

1η δραστηριότητα: Αρχικά έγινε από1734951417453 τα παιδιά παρατήρηση του χώρου που επιλέχθηκε, ώστε να δημιουργηθεί ο κήπος  του σχολείου μας.

2η δραστηριότητα: Συγκέντρωση υλικού και συλλογή πληροφοριών από το διαδίκτυο.

22

 

 

3η δραστηριότητα: Καταγραφή απαιτούμενου εξοπλισμού και εργαλείων κήπου που χρειάζονται για τη διεξαγωγή του σχεδίου δράσης,  γνωριμία με τα εργαλεία κήπου. Καταγραφή  εργαλείων και κανόνων ασφαλείας , ορθή χρήση αυτών από τους μαθητές.

11

 

 

 

 

4η δραστηριότητα: Καθαρισμός χώρου και προετοιμασία αυτού για φύτευση.

1 1

 

5η δραστηριότητα:   Τοποθέτηση κάδου<<δοχείου>>για την παραγωγή φυσικού λιπάσματος και φυσικών τρόπων καλλιέργειας. Τα παιδιά παρατηρούν την αλλαγή την αποσύνθεση και τελικά την παραγωγή φυσικού λιπάσματος.1737017321819

1737017321797

ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ- ΜΑΪΟΣ

1η Δραστηριότητα

<<καλλιέργεια αρωματικών φυτών σε γλάστρες>>.

 

Τα νήπια παρατηρούν πρώτα  τους βολβούς και τα αρωματικά φυτά και εκφράζουν τις απόψεις τους.

CHoris titlo

2η Δραστηριότητα

Προβολή βίντεο: μεγαλώνει το φυτό

 

3η Δραστηριότητα

Φύτευμα φυτών και βολβών στις γλάστρες .

1743765972364

 

1743765972391

1743765972382

20250409 141926 1

20250409 141911

 

ΜΑΪΟΣ

1η Δραστηριότητα

Πότισμα και περιποίηση των αρωματικών φυτών μας

1000013492

1000013493

2η Δραστηριότητα

Προετοιμασία του χώματος για την σπορά 1

3η Δραστηριότητα

Φύτευμα σπόρων και βολβών στο λαχανόκηπο μας.20250509 090059

20250509 090122

 

20250509 090143 1

4η Δραστηριότητα

Ημερολόγιο ποτίσματος

20250518 101839

20250518 101915

17477299760941750056499136

5η Δραστηριότητα

Πότισμα και περιποίηση των φωτών μας

CHoris titl11 2

1747730614439 1

1747730645628

 

6η Δραστηριότητα

Παρατήρηση της ανάπτυξης των φυτών και ενδεχόμενων προβλημάτων αυτής( παρουσία εντόμων ,αρρώστιες)8

 

 

 

 

ΙΟΥΝΙΟΣ

1η Δραστηριότητα

Συγκομιδή των φυτών μας

2

 

 

1 120250616 092432 120250616 092503

2η Δραστηριότητα

Αποχαιρετιστήρια γλάστρα με λουλούδια που φυτέψαμε, δώρο για την λήξη του σχολικού έτους.20250616 121105

3η Δραστηριότητα

Φύλλο αξιολόγησης

 

20250518 101655

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

2781103ac1bd40e02dcdc22a3fa9a4ffΤα νήπια μέσα από διάφορες δραστηριότητες προετοιμάστηκαν για τη γιορτή του Πάσχα.

Τα πάθη του Χριστού μέσα από βιβλίο.

1745781577566

Εργασία νηπίων ”Τα πάθη”

1745781577621

Βάψιμο αυγών

20250409 141642
20250409 141726

Κατασκευή κότα

20250409 141840

Δημιουργία κάρτας

20250409 141552 1

 

1745781577585

Επιτραπέζιο παιχνίδι  φιδάκι με το Πάσχα 1745781577604

Κατασκευή καλαθάκι και βιβλιαράκι με τα  έθιμα του Πάσχα.

1745782429878

Διάφορες εργασίες των παιδιών

 

1745781617755 1               1745781617773 1       1745781617739 

Τέλος τα κορίτσια μας τραγουδούν το Λάζαρο!5 1

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Σήμερα Τρίτη 1 Απρίλιου  στην τάξη μας πραγματοποιήθηκε δράση για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Η κ. Δήμητρα Γιοβάνη θεατρολόγος παρουσίασε στα παιδιά το βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη με τίτλο ”Η σκάλα της αγάπης” . Αφού διηγήθηκε το παραμύθι στα παιδιά και έγιναν ερωτήσεις κατανόησης  ,1

μοιράστηκαν οι ρόλοι και έγινε δραματοποίηση του παραμυθιού.2

 

3

 

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν  ότι τους άρεσα από το παραμύθι και έδωσαν το δικό τους μήνυμα

Τέλος έφτιαξαν μάσκες των αγαπημένων ηρώων του παραμυθιού.

5

20250401 195637

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Α : «Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία  της χώρας για το σχολικό έτος
2025-26»
Σχετ.: 1) η με αρ. πρωτ. Φ.6/23717/Δ1/04-03-2025 (ΑΔΑ: 9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025- 2026»

Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια
Νηπιαγωγεία  της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και τη
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025.

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στα πλαίσια του 2ου εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα: «ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ» θελήσαμε τα παιδιά:

  • να ανακαλύψουν περαιτέρω διαφορές και ομοιότητες που υπάρχουν μεταξύ τους
  • να αναγνωρίσουν και να εξηγήσουν τη σημασία της «διαφορετικότητας
  • να δουν ότι ο καθένας είναι μοναδικός ,σκέφτεται και πράττει διαφορετικά αλλά όλοι μπορούμε να συνυπάρξουμε αρμονικά
  • να σκιαγραφήσουν τα χαρακτηριστικά της διαφορετικότητας μέσω της δημιουργίας μιας πραγματικής ιστορίας
  • να αναγνωρίσουν ότι έχουμε αρκετές διαφορές, αλλά επίσης και αρκετές βασικές ομοιότητες.
  • να αναγνωρίσουν τη σημασία της συμπερίληψης και του αποκλεισμού.
  • να αναγνωρίσουν και να εξηγήσουν την έννοια της αξίας
  • να δίνουν εξηγήσεις σχετικά με την έννοια του «διαφορετικού άλλου».να κατανοήσουν τη σημασία του σεβασμού στο «διαφορετικό» και να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι μας, αν και διαφορετικοί μεταξύ μας, έχουμε τα ίδια δικαιώματα. Οι μαθητές να αντιληφθούν ότι οι άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν τα ίδια δικαιώματα, να κατανοήσουν ότι η καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων είναι σε μερικές περιπτώσεις πολύ συχνό φαινόμενο και να ευαισθητοποιηθούν για την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων όλων των συνανθρώπων μας σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
  • να γνωρίσουν και να κατανοήσουν την έννοια «πρόσφυγας»,  να κατανοήσουν και να προβληματιστούν σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα που παραβιάζονται, όταν κάποιος αναγκάζεται να εγκαταλείψει την πατρίδα του (ως πρόσφυγας) και  να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων των προσφύγων.
  • Οι μαθητές  να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία,  να κατανοήσουν και να προβληματιστούν σχετικά με τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία που παραβιάζονται και  να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων τους.                                                      Το πρόγραμμα  είναι χωρισμένο σε επτά ενότητες και ακολουθούν ενδεικτικές δραστηριότητες

Δραστηριότητα 

Ένας ξεχωριστός άνθρωπος ,παιχνίδια  αναγνώρισης χαρακτηριστικών

 

20250310 18271020250304 182101

Δραστηριότητα :<<Διαφορετικότητα>>

Αυτή είναι η πατάτα μου! παιχνίδι αναγνώρισης  διαφορετικότητας

Μια δραστηριότητα για μικρές ομάδες παιδιών που τα ενθαρρύνει να μιλήσουν για τις διαφορές τους, ενώ εισάγει την έννοια των ομοιοτήτων και κοινών αναγκών.

Ζωγραφίζω τον εαυτό μου

1741104765817 1

 

 Δραστηριότητα

<<Ένας από τους πολλούς -Συμπερίληψη- Αποκλεισμός>>   

παιχνίδι συζήτηση αποτελεσμάτων ατομική  και ομαδική εργασία.

Ιστορία με τα πέντε δάχτυλα: ερωτήσεις για συζήτηση, περίγραμμα χεριών

174110482500820250304 182034

Δραστηριότητα 

«Αναγνωρίζω τα συναισθήματά μου»-<<Ενσυναίσθηση>>

Ο εγωιστής γίγαντας: 

Παρακολούθηση βίντεο παραμυθιού,  συζήτηση και ανάλυση

1741104849482 1

 

 δραστηριότητα: εξοικείωση με την έννοια της «διαφορετικότητας» μέσα από το παραμύθι Έλμερ ο πολύχρωμος ελέφαντας,.

Αφήγηση, ερωτήσεις για συζήτηση ,δραματοποίηση  Παραμυθιού ατομική χειροτεχνία και ομαδικό κολλάζ

1741104932062

20250304 181714

Δραστηριότητα: ”Το μικρό αγόρι και τα 4 αυγά”

α) Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού ζωγραφίζουμε κι εξηγούμε αυτό που μας έκανε εντύπωση, β) εντοπίζουμε κάποιες βασικές ομοιότητες που έχουμε μεταξύ μας, γ) χρωματίζουμε ομαδικά μια χελώνα με πολύχρωμο καβούκι, δ) δραματοποιούμε το παραμύθι γινόμαστε αυγά όλα μεταξύ μας διαφορετικά, ε) ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας πάνω σε ένα χάρτινο αυγό και διαλέγουμε ένα σημείο ενός παγκόσμιου χάρτη για να το τοποθετήσουμε, στ) ενώνουμε με γραμμές-συνδέσεις όλα τα αυγά πάνω στο χάρτη, ζ) κάθε παιδί βάζει τη χελώνα να ταξιδέψει πάνω στις γραμμές του χάρτη από αυγό σε αυγό κάνοντας όποια διαδρομή θέλει και κάθε φορά φτάνοντας σε ένα αυγό-παιδί λέει κάτι θετικό που έχει/κάνει το συγκεκριμένο παιδί.

1741104866093 1

 

1741104881361

 

 

 

20250304 181752

δραστηριότητα: Να δείξουμε στα παιδιά πως ενστικτωδώς γνωρίζουν τα δικαιώματα των παιδιών. Ζητάμε από τα παιδιά να φανταστούν πως έχουν να φροντίσουν ένα κατοικίδιο κουνέλι και μέσα από αυτό μαθαίνουν τα δικαιώματα των παιδιών.1741104895128

δραστηριότητα: επεξεργασία της ιστορίας «Ο  HYPERLINK “https://education.actionaid.gr/media/1478508/ActionAid_GAW2017.pdf”Μαχντί HYPERLINK “https://education.actionaid.gr/media/1478508/ActionAid_GAW2017.pdf” και ο χαρταετός του κόσμου

Τα παιδιά φιλοτεχνούν τον δικό τους χαρταετό με μηνύματα ειρήνης, ισότητας και αλληλεγγύης για όλα τα παιδιά σαν τον Μαχντί.

 δραστηριότητα: διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας της μικρής Ειρήνης και παράλληλη προσέγγιση της έννοιας «πρόσφυγας» τα παιδιά παρακολούθησαν τρία βίντεο της Ύπατης Αρμοστείας . Τρεις ιστορίες παιδιών από την Συρία που περιγράφουν το ταξίδι τους από την εμπόλεμη χώρα τους μέχρι την Ελλάδα αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο.

Η  HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=DiY2wulTEuw”Ivine HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=DiY2wulTEuw” και το μαξιλάρι

Ο  HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=cnP-90uUO3o”Mustafa HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=cnP-90uUO3o” κάνει έναν περίπατο

Η  HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=2UMjSZaMY2Y”Malak HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=2UMjSZaMY2Y” και η βάρκα

Συζήτηση των ιστοριών, ερωτήσεις κατανόησης , διήγηση των ιστοριών μέσα από εικόνες με διαδοχική σειρά.

1741104703698

Συναισθήματα – ενσθυναίσθηση .Σε ποια χώρα από αυτές θα ήθελαν να μείνουν; Σε φύλλο εργασίας  ζωγραφίζουν την δική τους φιλόξενη πολιτεία .Τι  όνομα θα της δίνανε;1741104743377

1741104665304

δραστηριότητα: τα παιδιά φιλοτεχνούν ένα αντιρατσιστικό χαλί.

20250304 181639

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ -ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Την Τετάρτη 5 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο νηπιαγωγείο μας ενημέρωση και επιμόρφωση των γονέων – κηδεμόμων του νηπιαγωγείου μας από το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Καρδίτσας με θέμα :

1. Μαθησιακές και συναισθηματικές δυσκολίες στο νηπιαγωγείο

2.Όρια και συμπεριφορά

Χωρίς τίτλο 112

10ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας στις 4,5 και 6 Μαρτίου 2025

Δράσεις για την  ημέρα κατά της σχολικής βίας στις 6 Μαρτίου

 Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας  στο 10ο  Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας στις 4,5 και 6 Μαρτίου 2025   με δύο ομαδικές εργασίες των νηπίων μας.20250126 220908

32

23 1

24Χωρίς τίτλο