Οι πασχαλινές κατασκευές μας:
Στα αγγλικά, αφού παίξαμε κυνήγι κρυμμένου θησαυρού με αυγά, δημιουργήσαμε με την κυρία Helen την πασχαλινή μας κάρτα:
Στο σχολείο μας καλωσορίσαμε την ΑΝΟΙΞΗ με πολλή χαρά!
Στο τμήμα 1 αφού συζητήσαμε για την εποχή της Άνοιξης, ζωγραφίσαμε τα δικά μας-μοναδικά λουλούδια και έπειτα τα κολλήσαμε σε ένα στεφάνι, για να στολίσει την πόρτα μας.
Έπειτα δημιουργήσαμε ανοιξιάτικα λιβάδια.
Στο τμήμα 2 αφού συζητήσαμε για την άνοιξη, χρησιμοποιήσαμε πινέλα και δημιουργήσαμε ανοιξιάτικες λουλουδο-ζωγραφιές.
Στο ολοήμερο φτιάξαμε λουλούδια και πεταλούδες, κάνοντας βούλες και αναμειγνύοντας ανοιξιάτικα χρώματα.
Στις 14 Φεβρουαρίου, στα πλαίσια του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας, μάθαμε για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σε διαφορετικές κουλτούρες και είδαμε πως η αγάπη και η φιλία είναι πανανθρώπινες αξίες. Αρχικά, μάθαμε νέο λεξιλόγιο όπως “φιλία”, “αγάπη” και “αγκαλιά”, μέσα από παιχνίδια και συζήτηση. Στη συνέχεια, φτιάξαμε πολύχρωμες καρδιές, χρησιμοποιώντας χαρτόνια και χρώματα. Έτσι, μέσα από τη δημιουργικότητά μας εκφράσαμε τα συναισθήματά μας. Τέλος, μοιραστήκαμε τις καρδιές μας με τους φίλους μας, ανταλλάσσοντας όμορφες ευχές και γεμίζοντας την τάξη με χαμόγελα και αγάπη!
Στο Τμήμα 1 συζητήσαμε για το συναίσθημα της ΑΓΑΠΗΣ. Πιο συγκεκριμένα, είπαμε τι σημαίνει αγάπη για εμάς και διαλέξαμε το χρώμα που κατά την γνώμη μας ταιριάζει καλύτερα σε αυτό το μοναδικό συναίσθημα.
Στο τμήμα 2 μιλήσαμε για την αγάπη και μέσα από τις κατασκευές μας, την μοιράσαμε παντού!
Στο Ολοήμερο δημιουργήσαμε μία ατομική κατασκευή και γράψαμε επάνω ένα μήνυμα αγάπης έτσι ώστε να το θυμόμαστε πάντα:
Η ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ!
Στο ολοήμερο συζητήσαμε για την βροχή (τι φοράμε όταν βρέχει, σε τι βοηθάει η βροχή, πως δημιουργείται) και στην συνέχεια δημιουργήσαμε την βροχή χρωμάτων, χρησιμοποιώντας νερομπογιές.
Τέλος, με τη συνοδεία μουσικής φανταστήκαμε πως είμαστε στην βροχή και περπατάμε, πως είμαστε οι σταγόνες της βροχής, πως κρατάμε πελώριες ομπρέλες και πως ψάχνουμε να βρούμε υπόστεγο γιατί ξέσπασε ξαφνική βροχή.
Στο τμήμα 1 αφού είδαμε εποπτικό υλικό και συζητήσαμε για τον κύκλο και το τετράγωνο, ομαδοποιήσαμε τα αντικείμενα της τάξης μας με βάση το σχήμα τους.
Έπειτα δημιουργήσαμε τα σχήματα με πλαστελίνη, με κοντάρια και με το σώμα μας.
Στο ολοήμερο είδαμε και μιλήσαμε για το έργο του Βασίλη Καντίνσκι “ομόκεντροι κύκλοι” και εμπνευσμένοι από αυτό, δημιουργήσαμε τα δικά μας μοναδικά έργα τέχνης.
Τόσο στο τμήμα 1, όσο και στο τμήμα 2 γνωρίσαμε τα μικρόβια μέσα από εποπτικό υλικό και μάθαμε πως παρ’ όλο που είναι αόρατα, μπορούν να μεταδοθούν πολύ εύκολα και να μας αρρωστήσουν.
Έπειτα μιλήσαμε για τους κανόνες ατομικής υγιεινής και βρήκαμε τους τρόπους για να προφυλασσόμαστε από τα μικρόβια. Μάθαμε τον τρόπο για το σωστό πλύσιμο χεριών και βάλαμε στη σειρά εικόνες με τα στάδια σωστού πλυσίματος..
Στη συνέχεια ψάξαμε στην τάξη τα μικρόβια που είχαν κρυφτεί και αφού τα βρήκαμε, τα μετρήσαμε και φτιάξαμε τα δικά μας με πλαστελίνη:
Tέλος ζωγραφίσαμε τα μικρόβια όπως τα φανταζόμαστε και γράψαμε την λέξη “ΜΙΚΡΟΒΙΑ”
Στο τμήμα 2 ασχοληθήκαμε με τα βασικά χρώματα
Σε τρία ποτηράκια με νερό ρίξαμε μπογιά και δημιουργήσαμε τα τρία βασικά χρώματα : ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΕ
Έπειτα αναμείξαμε ανά δυο τα βασικά χρώματα σε τρία άδεια ποτήρια και δημιουργήσαμε τα δευτερεύοντα χρώματα. : ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΩΒ
Στο τέλος προχωρήσαμε σε ένα πείραμα :αφού βάλαμε τα τρία ποτήρια στην κατάψυξη για να παγώσουν , τα αφήσαμε στον ήλιο και είδαμε τον πάγο να λιώνει και να παίρνει την πρώτη του μορφή ( αυτή του νερού).