Εικόνα κεφαλίδας 33ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Ημέρα: 14 Δεκεμβρίου 2015

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ, 26 – 11 – 215

Οι μαθητές της Τρίτης Δημοτικού του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό αθλητικό κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.), για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα “Παιχνίδια στα βήματα των Ολυμπιονικών”.

Υπεύθυνος του προγράμματος είναιο μεγαλος οραματιστής -φιλόσοφος του αθλητισμού Βασίλης Κοκκόλης , καθηγητής , προπονητής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας, της  Εθνικής Ομάδας Στίβου και των μεγάλων επιτυχιών.

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία  να κοινωνικοποιηθούν, να διασκεδάσουν, να διδαχθούν πολλά Ολυμπιακά αθλήματα και να συμμετάσχουν σε αθλητικούς αγώνες. Μέσα από τη συμμετοχή και την επαφή με τα αθλήματα και τις δράσεις που ακολούθησαν γνώρισαν τις ομορφιές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε αθλήματος, έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει περισσότερο.

 

 

20151126_093552 20151126_093612 20151126_093739 20151126_114527 20151126_114552 20151126_115151 20151126_115159

ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ

 

ΕΛΙΑ – “Στου λιοτριβιού τις μυρωδιές“

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

     Στο Πρόγραμμα της Ελιάς, τα παιδιά της Γ΄ τάξης  βίωσαν τον Παραδοσιακό τρόπο Εξαγωγής του Ελαιολάδου.
   Πρώτα επισκέφτηκαν με Ελαιόπανα, με Ραβδιά και Χτένια τον Ελαιώνα του Πάρκου και έμαθαν για την ωφελιμότητα, την καλλιέργεια και τη συγκομιδή του καρπού. Έπειτα πήραν τα γεμάτα με ελιές σακιά και οδηγήθηκαν στο Παραδοσιακό Ελαιοτριβείο του Πάρκου.
    Εκεί, αφού κατανόησαν τη λειτουργία του Λιοτριβιού, χωρίστηκαν σε ομάδες και ξεκίνησαν όλοι μαζί τις δουλειές ώσπου να τρέξει φρέσκο το λάδι. Μερικά παιδιά έριξαν τον καρπό στο Αλώνι, άλλα παιδιά γύρισαν τις Μυλόπετρες, ώστε να λιώσουν τις ελιές και να φτιάξουν πολτό. Μια άλλη ομάδα παιδιών  μετέφερε τον πολτό στα μουτάφια (=τρίχινα σακιά) και έπειτα τα γεμάτα μουτάφια στο Πιεστήριο. Εκεί, μια ομάδα γύριζε συνεχώς το μοχλό του Πιεστηρίου, ενώ μία άλλη έριχνε ζεστό νερό, ώστε να βοηθήσει το φρέσκο Λάδι να τρέξει.
   Μετά από όλα αυτά, οι μαθητές μας επισκέφτηκαν το Εργαστήρι Βρώσιμης Ελιάς, όπου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτών χαράκωσαν τις ελιές, έφτιαξαν λιόψωμο και το έδωσαν στον εκπαιδευτή να το ψήσει.
   Ύστερα έμαθαν για τη δημιουργία του σαπουνιού από ελαιόλαδο.
   Το βιωματικό τους ταξίδι τελείωσε με τη γευστική απόλαυση του αχνιστού λιόψωμου!

20151021_103839   20151021_105700

20151021_102229

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση