Εκδήλωση βράβευσης μαθητών Δημοτικών
Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015 και ώρα 19:30 στο μεγάλο αμφιθέατρο του ΤΕΙ Καστοριάς , θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για βράβευση των μαθητών των δημοτικών, που διακρίθηκαν στον γραπτό διαγωνισμό “Μαθηματικά και Παιχνίδι” που διοργάνωσε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
