ΤΜΗΜΑ 1
Ξεκινήσαμε μια συζήτηση με τα παιδιά για τα διαφορετικά επίπεδα έντασης της φωνής, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την καθημερινότητα (π.χ., πόσο δυνατά ή σιγά μιλάμε όταν είμαστε στην τάξη, στην αυλή, στο θέατρο).
Χρησιμοποιώντας εποπτικό υλικό δώσαμε στα παιδιά εικόνες που αντιστοιχούν σε διαφορετικές εντάσεις φωνής και χρωματιστά χαρτιά και τα παιδιά έπρεπε να τα αντιστοιχίσουν στην αντίστοιχη εικόνα.
Στο τέλος κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του φωνόμετρο για να το χρησιμοποιεί και να ρυθμίζει τη δική του φωνή.



