Φωνόμετρο

ΤΜΗΜΑ 1

Ξεκινήσαμε μια συζήτηση με τα παιδιά για τα διαφορετικά επίπεδα έντασης της φωνής, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την καθημερινότητα (π.χ., πόσο δυνατά ή σιγά μιλάμε όταν είμαστε στην τάξη, στην αυλή, στο θέατρο).

Χρησιμοποιώντας εποπτικό υλικό δώσαμε στα παιδιά εικόνες που αντιστοιχούν σε διαφορετικές εντάσεις φωνής και χρωματιστά χαρτιά και τα παιδιά έπρεπε να τα αντιστοιχίσουν στην αντίστοιχη εικόνα.

image8image7

Στο τέλος κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του φωνόμετρο για να το χρησιμοποιεί και να ρυθμίζει τη δική του φωνή.

image3