ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 31ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ ! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!
<iframe src=”https://maps.sch.gr/embed.html?zoom=18&lat=38.920196&lng=22.427768&mm_id=1011370″ width=”800″ height=”600″ frameborder=”0″ scrolling=”no”></iframe>














































