5-6-2026, Ημέρα Περιβάλλοντος, επιλέξαμε να ζήσουμε αυτή την ημέρα μέσα στην φύση και γι’ αυτό τον λόγω επισκεφτήκαμε τον πολυχώρο “Νησί” στις Ράχες Φθιώτιδας και πήραμε μέρος σε ποικίλες δράσεις! Ευχαριστούμε θερμά τους συνοδούς γονείς για την πολύτιμη βοήθειά τους!
Η Καλοκαιρινή γιορτή μας υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχιία! Ευχαριστούμε θερμά την εκπρόσωπο του Δήμου Λαμιέων κ. Φιντιάνη, η οποία παρεβρέθηκε και τίμησε με την παρουσίαση την γιορτή μας! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κ. Ευελίνα Κουτράκου Σούλια για την μουσική στήριξη και στην εκμάθηση του τραγουδιού της γιορτής στους μαθητές μας! Μικροί μεγάλοι, όλοι γίναμε μία παρέα διασκεδάσαμε, χαρήκαμε και καμαρώσαμε τους μικρούς μας μαθητές! Με ιδιαίτερη συγκίνηση βιώσαμε την τελετή αποφοίτησης με την οποία αποχαιρετίσαμε τα μεγάλα νήπιά μας, που τον Σεπτέμβρη θα είναι μαθητές Δημοτικού σχολείου! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων, ιδιαιτέρως το προεδρείο του, για την υλοποίηση της γιορτής μας!
Τα ολοήμερα τμήματα του σχολείου μας υλοποίησαν πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης επεξεργάζοντας το παραμύθι της Σοφίας Ζαραμπούκα “Το Βρωμοχώρι”
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Λαμιέων και ιδιαιτέρως τον Αντιδήμαρχο κ. Γιώργο Ποντίκα για την τοποθέτηση της τσουλήθρας μας στην αυλή του σχολείου μας!