ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS
Φέτος το νηπιαγωγείο μας είχε τη χαρά και την τιμή να συμμετάσχει στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ERASMUS μέσω της διαπίστευσης της Α/θμιας Εκπ/σης Φθιώτιδας, για τη στήριξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης παιδιών και εκπαιδευτικών στην Ευρώπη. Η Προισταμένη εκπροσωπόντας το Νηπιαγωγείο, επισκέφτηκε την Πορτογαλία και είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει, να συνεργαστεί τόσο με τους συνεργάτες Έλληνες εκπαιδευτικούς, όσο και με τους εκεί εκπαιδευτικούς και να τους γνωρίσει καθώς και στους μαθητές εκεί, την Ελληνική μας Μυθολογία, μέσα από τον Ήρωα Ηρακλή και τους άθλους του. Μς την εμπειρία αυτή εμπλούτισε τις γνώσεις και δεξιότητές της.
Με την επιστροφή της μοιράστηκε με ενθουσιασμό με τα παιδιά τις εμπειρίες της μέσα από φωτογραφίες, ενώ τους πρόσφερε αναμνηστικό δωράκι ένα μολύβι
με τοπικά αξιοθέατα, αποδεικνύοντας οτι πάντα τα παιδιά είναι στη σκέψη των εκπαιδευτικών τους.

































