ΓΚΡΕΜΙΖΩ ΤΑ ΤΕΙΧΗ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ

Στις 16/1/2025 συνδεθήκαμε διαδικτυακά με τη Ζωσιμαία Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα “Γκρεμίζω τα τείχη. Όλοι μαζί μια παρέα”.
Αρχικά, ξεναγηθήκαμε στους χώρους της βιβλιοθήκης και ενημερωθήκαμε για τη λειτουργία της και τους τρόπους δανεΙσμού βιβλίων.
Στη συνέχεια, είδαμε το παραμύθι «Ένας τοίχος στη μέση του βιβλίου» του Jon Agee, εκδόσεις Κλειδάριθμος. Στο παραμύθι αυτό, οι μαθητές/τριες καλούνται να μπουν στα παπούτσια του μικρού ιππότη της ιστορίας και να προβληματιστούν σε σχέση με τα στερεότυπα και τους παραδοσιακούς συμβολισμούς (καλός-κακός, φίλος-εχθρός) συνειδητοποιώντας πως ότι φαίνεται ως αληθινό μπορεί και να μην είναι και πως η χαρά βρίσκεται στην ενότητα, τη συμπερίληψη και τη συντροφικότητα.
Ακολούθησε συζήτηση πάνω στο παραμύθι και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε παρακολουθώντας ένα σχετικό βίντεο και παίζοντας ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με ερωτήσεις γνώσεων και ένα παιχνίδι μνήμης.
Ήταν μια πολύ όμορφη και εποικοδομητική εμπειρία!
DSC04208 DSC04213 DSC04229 DSC04246 DSC04251

christmas beebot

Ένα χριστουγεννιάτικο ταξιδι προγραμματισμού με τη μελισσούλα beebot πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο με τη συμμετοχή και των δύο τμημάτων.
 Προβληματιστήκαμε, προγραμματίσαμε, διασκεδάσαμε!
Τα παιδιά παρακολουθούσαν  την πορεία της μελισσούλας και περίμεναν με λαχτάρα να αναβοσβήσουν τα μάτια της όταν έφτανε στον προορισμό της!
Το ενδιαφέρον των παιδιών για συμμετοχή στον προγραμματισμό της μέλισσας ήταν ήταν πολύ μεγάλο και ο ενθουσιασμός ακόμη μεγαλύτερος!
DSC04139 DSC04151 DSC04159 DSC04163 DSC04164 DSC04165 DSC04169 DSC04171 DSC04176

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Την Τετάρτη 18/12 πραγματοποιήθηκε το χριστουγεννιάτικο εργαστήρι του νηπιαγωγείου μας με τη συμμετοχή των γονέων. 
Χρυσόσκονες, γυαλιστερά χαρτόνια, φανταχτερά πον πον, ψαλίδια,κόλλες και πάμε….
Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και ο ενθουσιασμός ακόμη μεγαλύτερος! Οι γονείς με πολλή όρεξη έφτιαξαν κάρτες, ημερολόγια και ένα υπέροχο κηροπήγιο με αλάτι.  Τα παιδιά ήταν οι βοηθοί τους και το αποτέλεσμα μαγικό!!
Το εισιτήριο για την είσοδο των γονιών στο εργαστήρι μας ήταν οι χάρτινες χριστουγεννιάτικες μπάλες που είχαν δοθεί στα παιδιά κάποιες μέρες πριν, για να χρωματιστούν και να γράψουν ευχές μαζί με τους γονείς τους. Στο τέλος του εργαστηρίου κρεμάστηκαν στα δέντρα της αυλής μας τα οποία μεταμορφώθηκαν σε ευχόδεντρα!
Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλους!
DSC04111DSC04112DSC04113DSC04110DSC04108DSC04107DSC04109DSC04124DSC04123DSC04122DSC04121DSC04118DSC04119DSC04115DSC04125DSC04126DSC04128DSC04127DSC04130DSC04129