Σεπ 20258

Back to School

Έναρξη σχολικής χρονιάς 2025- 2026

Αγιασμός 

Αγαπητοί γονείς/ κηδεμόνες, αγαπητοί μας μαθητές

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 στις 08:30 π.μ.  στην αυλή του σχολείου με την παρουσία όλων των μαθητών/τριών και των γονέων που επιθυμούν. Στη συνέχεια οι μαθητές θα μπουν στις τάξεις για να παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν.

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων

εύχονται   καλή σχολική χρονιά.

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο     

Δράσεις ενεργού πολίτη

Ιούν 202525

Στο πλαίσιο των δράσεων ενεργού πολίτη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν ενεργά σε μια σειρά δημιουργικών και βελτιωτικών παρεμβάσεων στον σχολικό τους χώρο. Η ΣΤ΄ τάξη πραγματοποίησε έρευνα για τη διαμόρφωση της αυλής, συμβάλλοντας με προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των μαθητών (σύνδεση με οικολογικά σχολεία).Παράλληλα, μαθητές της Α΄, Β΄ και Δ΄ τάξης, με τη βοήθεια της εικαστικού, δημιούργησαν μια εντυπωσιακή τοιχογραφία σε έναν τοίχο του σχολείου, αφού πρώτα τον  επιδιόρθωσαν.

3 46

Η εξωτερική πλευρά του γυμναστηρίου καθαρίστηκε, βάφτηκε και διακοσμήθηκε με φιγούρες από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, επίσης με την καθοδήγηση της εικαστικού.

1 2 7

 

 

 

 

Επιπλέον, οι μαθητές της Γ΄ τάξης κατασκεύασαν αναλημματικό ηλιακό ρολόι στην αυλή, ενώ η Ε΄ τάξη ανέλαβε τη διαμόρφωση ενός εξωτερικού χώρου του σχολείου, συμβάλλοντας στη βελτίωση της αισθητικής και της λειτουργικότητας του περιβάλλοντος.

5 image 2 2

Οι δράσεις αυτές ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της υπευθυνότητας, ενισχύοντας την έννοια του ενεργού πολίτη από μικρή ηλικία.

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις ενεργού πολίτη    

Adopt a Ship

Ιούν 202524

Katagrafh

Το καινοτόμο πρόγραμμα «Adopt a Ship / Υιοθεσία Πλοίου»  είναι εγκεκριμένο από το υπουργείο Παιδείας και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Ως κύρια στόχευση του προγράμματος είναι η σύνδεση των μαθητών/τριών της νέας γενιάς με τον κλάδο της ναυτιλίας. Το πρόγραμμα «Υιοθεσία Πλοίου» δίνει τη δυνατότητα σε μια τάξη του δημοτικού να “υιοθετήσει” ένα πλοίο και να συμμετάσχει συμβολικά στα ταξίδια του, ως “στεριανοί ναύτες”. Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του σχολείου μας υιοθέτησαν το πλοίο MV Athina II, το οποίο εκτελεί δρομολόγιο μεταξύ Ασίας και Αμερικής. Οι μαθητές, με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τους, ξεκίνησαν μια διαδικτυακή επικοινωνία με τον καπετάνιο του πλοίου, μέσα από την οποία έμαθαν για τη ζωή και την εργασία πάνω στο πλοίο, τα φορτία που μεταφέρονται, τα λιμάνια που επισκέπτεται, την παγκόσμια γεωγραφία, καθώς και κάθε άλλη πληροφορία που τους ενδιέφερε.

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Adopt a Ship    

Esero- Little Space Explorers

Ιούν 202524

 

image 1 1 image 2 1 image 43 1

Οι μαθητές του Γ1 ξεκίνησαν το πρώτο τους διαστημικό ταξίδι μέσα από το πρόγραμμα ESERO της ESA (European Space Agency/ Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Διαστήματος) συμμετέχοντας στο Moon Camp Challenge. Δημιούργησαν την ομάδα Little Space Explorers (Μικροί Εξερευνητές του Διαστήματος) και ξεκίνησαν την εξερεύνηση του ηλιακού μας συστήματος δημιουργώντας αρχικά ένα μικρό πλανητάριο για το σχολείο μας. Επέλεξαν έναν πλανήτη, τον Άρη, και άρχισαν να ερευνούν τις συνθήκες ζωής στην επιφάνειά του συγκρίνοντάς τον με τη Γη ώστε να μπορέσουν μετά να δημιουργήσουν την βάση τους εκεί. Εστίασαν σε συγκεκριμένα προβλήματα (ατμόσφαιρα, τροφή, ενέργεια) τα οποία προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν και στη συνέχεια δημιούργησαν τις μακέτες τους και τις ρομποτικές τους κατασκευές. Η δράση των Little Space Explorers έχει δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος Moon Camp Challenge στην γκαλερί έργων 2024-2025.post

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Esero- Little Space Explorers    

Myth2space

Ιούν 202523

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Aπό την ελληνική Μυθολογία στις διαστημικές αποστολές τής NASA”, που υλοποιείται από τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία, είναι ένα σύνολο καινοτόμων δραστηριοτήτων που βασίζεται πάνω στην ολιστική προσέγγιση τής μάθησης βάζοντας στο κέντρο τον μαθητή και τη μαθήτρια με στόχο την ολοκληρωμένη συγκρότηση της προσωπικότητάς του.

2h thlediaskepsh

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα και της παρότρυνσης της NASA προς τα σχολεία, σε παγκόσμιο επίπεδο, να ασχοληθούν με ένα τόσο επίκαιρο ζήτημα. Στηρίζεται στην εξωστρέφεια και την συνεργασία σχολείων με στόχο τη δημιουργία ενός σχολικού πολιτιστικού δικτύου. Η Γ1 τάξη του σχολείου μας συνεργάστηκε με τη Γ τάξη του Διαδραστικού Ευρωπαϊκού Σχολείου (DES) και μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις ανταλλάξανε απόψεις με συνομήλικους τους και παρουσίασαν τις εργασίες τους.

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Myth2space    

Σχεδιάζω Ηλιακό Ρολόι στο Σχολείο μου

Ιούν 202520

image 1 3image 2 3

Το “Σχεδιάζω Ηλιακό Ρολόι στο Σχολείο μου” είναι μια δράση που σκοπό έχει να υποστηρίξει τον εκπαιδευτικό να σχεδιάσει ηλιακό ρολόι στο σχολείο του με τη μέθοδο STEM και να το αξιοποιήσει εκπαιδευτικά.  Η δράση συντονίζεται από την ομάδα «εξ αποστάσεως εκπαίδευση»,  από τον Σ.Ε.Α.Δ. Πήγασος και το ΕΚΦΕ Δράμας.

Το Γ1 τμήμα του σχολείου μας πειραματίστηκε αρχικά με την κατασκευή χάρτινων ηλιακών ρολογιών στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στη συνέχεια τα δοκιμάσαμε στην αυλή του σχολείου.

Στη συνέχεια προχωρήσαμε στην κατασκευή αναλημματικού ηλιακού ρολογιού στην αυλή του σχολείου μας με τη βοήθεια και του Γ2 τμήματος στο πλαίσιο των δράσεων του ενεργού πολίτη.

image 1 2image 2 2

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχεδιάζω Ηλιακό Ρολόι στο Σχολείο μου    

Θε-ΤΑΛΩΣ 2

Μάι 202530

thetalos2 4 thetalos2 5

Οι μαθητές της Γ1 τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση «Ο Θε-ΤΑΛΩΣ 2 συναντά το e-trikala» που συνδιοργάνωσαν οι ΔΙ.Π.Ε. και ΔΙ.Δ.Ε. Τρικάλων και παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων ΕSERO του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA) και Myth to Space από τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία που υλοποιήθηκαν στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Οι μαθητές μας αρχικά εξερεύνησαν το ηλιακό μας σύστημα και δημιούργησαν ένα φορητό πλανητάριο και στη συνέχεια επέλεξαν τον πλανήτη Άρη για να δημιουργήσουν την αποικία τους. Αφού μελέτησαν τις συνθήκες που επικρατούν στον Άρη, πρότειναν λύσεις για μια ασφαλή διαβίωση και προσομοίωσαν τις ιδέες τους σε μακέτες.

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θε-ΤΑΛΩΣ 2    

Οικολογικά Σχολεία

Μάι 20252

logo

Το σχολείο μας συμμετέχει από φέτος στο πρόγραμμα Οικολογικά Σχολεία που στοχεύει να καλλιεργήσει στα παιδιά την αγάπη και το σεβασμό για το περιβάλλον, μέσα από δραστηριότητες που ενισχύουν τη συνεργασία, τη συμμετοχή και τη λήψη αποφάσεων. Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που κάνουν το σχολείο πιο καθαρό, όμορφο και φιλικό προς όλους. Η Περιβαλλοντική επιτροπή που συγκροτήθηκε ετοίμασε το πρώτο σχέδιο δράσης που αφορά την αυλή του σχολείου για την αναβάθμισή της σύμφωνα με τις ιδέες των μαθητών, των γονέων τους και των εκπαιδευτικών. Οι μαθητές της ΣΤ τάξης ανέλαβαν να δημιουργήσουν ένα ερωτηματολόγιο για όλους τους συμμετέχοντες με στόχο να διερευνήσουν τις απόψεις τους σχετικά με την αυλή μας και να τους ζητήσει να εκφράσουν τις σκέψεις τους για το πώς μπορούμε να την μετατρέψουμε σε ένα ευχάριστο περιβάλλον για όλους μας. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συνδέθηκαν με τις δράσεις του ενεργού πολίτη και αποτέλεσαν το έναυσμα για να ξεκινήσουμε την αλλαγή.

erothmatologio

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οικολογικά Σχολεία    

Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου

Απρ 202530

Την Δευτέρα 28 Απριλίου 2025 οι μαθητές της Γ τάξης συμμετείχαν στο
εκπαιδευτικό πρόγραμμα <<Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου>>,που
υλοποιείται στα σχολεία από την Περιφέρεια Θεσσαλίας με υπεύθυνη του
προγράμματος την καθηγήτρια της Φυσικής Αγωγής κα Εύη Ευαγγέλου.

image 1 image 2 image 3 image

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από οπτικοακουστικό υλικό και βιωματικές δράσεις, ενημερώθηκαν για την ασφαλή χρήση του ποδηλάτου, τη σωστή ενδυμασία και τη σωστή οδική συμπεριφορά, σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Στη συνέχεια, εξασκήθηκαν στις ποδηλατικές δεξιότητες στον προαύλιο χώρο του σχολείου, ο οποίος μετατράπηκε σε κυκλοφοριακό πάρκο. Το πρόγραμμα, με την υποστήριξη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, προωθεί τη βιώσιμη μετακίνηση, ενισχύει την ποδηλατική κουλτούρα και ενθαρρύνει τη συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς, τοπικούς φορείς και την κοινωνία. Η κ. Ευαγγέλου παρουσίασε με ζωντανό τρόπο τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, συμβάλλοντας στη βιωματική μάθηση των μαθητών.

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου    

Τα παιδιά σώζουν ζωές – Kids Save Lives

Απρ 20259

1                       2

Η Ε και η ΣΤ τάξεις του σχολείου μας συμμετείχαν στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας του KIDS SAVE LIVES μέσα από το μάθημα των Εργαστηρίων δεξιοτήτων. Η πρώτη επαφή έγινε μέσα από ένα 2ωρο θεωρητικό μάθημα, όπου οι υπεύθυνοι του προγράμματος εξήγησαν μέσω τηλεδιάσκεψης στους μαθητές τη σημασία της εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες από πολύ μικρή ηλικία συζητώντας και προβάλλοντας βίντεο με εμπειρίες παιδιών. Ακολούθησε η επιμόρφωση της νοσηλεύτριας του σχολείου κας. Ζήκα Ελένης από την ομάδα του KIDS SAVE LIVES, η οποία στη συνέχεια ανέλαβε την εκπαίδευση των μαθητών με τη χρήση προπλάσματος.

3           4

 

 

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα παιδιά σώζουν ζωές – Kids Save Lives    
« Παλιότερα άρθρα

30ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
(υπο κατασκευή)

Χάρτης και πλήρη στοιχεία του σχολείου

Σκακιστική άσκηση

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

φωτόδεντρο

Ψηφιακό Σχολείο

Ψηφιακό Σχολείο


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων