ανάπτυξη της ευεξίας και συνοχής στην ομάδα τάξης τον καιρό του Covid-19

04-05-20 Ολοκλήρωση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: 

Πρακτικά εργαλεία για την ανάπτυξη της ευεξίας και συνοχής στην ομάδα τάξης τον καιρό του Covid-19

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην κοινωνική συνοχή και τη θετική επικοινωνία  με όλους τους μαθητές, στο σημαντικό ρόλο των εκπαιδευτικών τόσο για τους μαθητές όσο και για τους γονείς τους, στην αξία της θετικής σκέψης και της ενσυναίσθησης προκειμένου να διασφαλίσουμε την ευεξία των μαθητών μας.  Τονίστηκε η αξία της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης άμεσα συσχετισμένη  με την  ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η επίγνωση και η εύρεση λύσεων .

Παρουσιάστηκαν δραστηριότητες για την συναισθηματική ανθεκτικότητα , ο ορισμός της ευεξίας στη Σκωτία ενώ τονίστηκε  η ευεργετική αξία του χαμόγελου διότι  όπως  είπε η κα Suzanne Hargreaves: «This won’t be forever!».

Σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στην αξιολόγηση του σεμιναρίου (συνολικά 178 απαντήσεις εκπαιδευτικών), το 70,8% δήλωσε ότι το εν λόγω σεμινάριο συμβάλλει στην επιστημονική/επαγγελματική τους εξέλιξη, ενώ, αντίστοιχα, το 88,2% δήλωσε πως θα τους ενδιέφερε να παρακολουθήσουν και άλλα διαδικτυακά σεμινάρια σε αντίστοιχα θέματα.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από τους/τις εκπαιδευτικούς για επιμόρφωση σε θέματα σχετικά με (α) την προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών, (β) τη διαφοροποιημένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (γ) την ψυχολογική υποστήριξη στους μαθητές και τις οικογένειές τους κατά την περίοδο του Covid-19, (δ) τη διαχείριση της τάξης και των μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, (ε) τις διδακτικές μεθόδους και στρατηγικές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, (στ) τη συναισθηματική ανθεκτικότητα παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών κ.ά.

Το Δελτίο τύπου σε μορφή pdf (περιλαμβάνονται ενεργοί σύνδεσμοι πηγών)



Λήψη αρχείου