Πώς να αντιμετωπίσουμε τους γονείς που ισχυρίζονται ότι τα παιδιά τους δε θέλουν να επιστρέψουν, επειδή δεν είναι στο ίδιο τμήμα με τους φίλους τους;
Ένας θετικός τρόπος για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αισθάνονται συνδεδεμένοι, είναι η δημιουργία ενός πίνακα ανακοινώσεων μέσα στην τάξη, όπου θα καρφιτσώνουν καθημερινά μηνύματα, ζωγραφιές, κάρτες για τους/τις συμμαθητές/τριες του άλλου υποτμήματος και για τα παιδιά που δε θα προσέλθουν στο σχολείο.
Δείτε πώς Rhiannon Phillips-Bianco δάσκαλος της τάξης του 4ου έτους και επικεφαλής του προγράμματος σπουδών της ευημερίας και της ψυχικής υγείας στο Junior School Leidschenveen, British School στις Κάτω Χώρες, αντιμετώπισε την «απώλεια φίλων»
«Τα τμήματα διχοτομήθηκαν και μόνο το 60% των μαθητών επέστρεψε. Πολλοί από αυτούς δεν ήταν με τους φίλους τους. Μερικοί αναστατώθηκαν γι ‘αυτό και χρειάστηκαν χρόνο για προσαρμογή. Τους υποστηρίξαμε δημιουργώντας τα «Τείχη της Ευτυχίας» ( παρακάτω ) και άλλους πίνακες επικοινωνίας στους οποίους έβαλαν μηνύματα και εικόνες ο ένας για τον άλλον. Είναι ένας εξαιρετικά θετικός τρόπος για να βοηθήσετε τους μαθητές να αισθάνονται συνδεδεμένοι, παρά το γεγονός ότι δεν είναι μαζί».
Δείτε όλο το άρθρο:
https://www.tes.com/news/school-reopening-mental-health-pupils-insights-happy-sad