Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
Μια πολύ όμορφη μέρα περίμενε τα νήπιά μας !
Τα παιδιά του 5ου Δημοτικού Σχολείου Τριαδίου ετοίμασαν μαζί με τους/τις εκπαιδευτικούς μια εξαιρετική δράση μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό!
Το πρόγραμμα περιλάμβανε χορούς, τραγούδια, κατασκευές, κουλουράκια, θεατρικά και πολλές εκπλήξεις!!
Ευχαριστούμε θερμά από καρδιάς όλους και κυρίως την κ. Διευθύντρια για τη μεγάλη αγκαλιά, τα δώρα και την αγάπη της!





