Πολιτιστικά / Περιβαλλοντικά προγράμματα 2022/2023
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ
Η Ιστοριογραμμή είναι μία παιδαγωγική προσέγγιση που βάζει τα παιδιά μέσα σε μια ιστορία.
Δημιουργούν τα πάντα, στα πλαίσια της ιστορίας. Βιώνουν τη χαρά, τη ζωντάνια και το
συναίσθημα της δικής τους δημιουργίας, ενώ παράλληλα ψάχνουν για ζητήματα που τους
ενδιαφέρουν. Η μάθηση έρχεται αυτόματα, με χαρά και ενδιαφέρον από τα ίδια τα παιδιά, με τον
προσεκτικό σχεδιασμό από τον εκπαιδευτικό.
Φέτος, στο σχολείο μας υλοποιήσαμε την Ιστοριογραμμή “Ο κήπος μας”, με αφορμή ένα
τριαντάφυλλο που ψάχνει να βρει το κήπο των ονείρων του. Έντομα, λουλούδια, δέντρα,
πουλιά, αλλά κι όλοι όσοι εμπλέκονται με το θέμα του κήπου, έχουν μπει στα ενδιαφέροντά μας.
Γινόμαστε ερευνητές και συνοδοιπόροι με τα μη ανθρώπινα πλάσματα του οικοσυστήματος μας
και παράλληλα βιώνουμε την ιστορία και τα δρώμενα που διαδραματίζονται σ’ αυτό.
Εφόσον μάθουμε ό,τι μας ενδιαφέρει για το οικοσύστημα του κήπου, θα καταλήξουμε στο
φιλοσοφικό ερώτημα “άραγε ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα πλάσματα του
κόσμου σαν δική του ιδιοκτησία; Έχει το δικαίωμα να πετάξει ό,τι δεν του αρέσει; Όπως π.χ τον
Ίγκυ το μυρμήγκι που μένει στον κήπο αλλά είναι τόσο αμελητέος όπως λέει το αγόρι που θέλει
να τον πατήσει…· ένα φιλοσοφικό ερώτημα που θα αποτελέσει ερέθισμα για την κοινότητα
διερεύνησης της τάξης μας. Νήπια συζητούν σαν φιλόσοφοι, προσεγγίζοντας την οπτική του
οικοκεντρισμού….
Ενδεικτικές φωτογραφίες από το πρόγραμμα:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ενδεικτικές φωτογραφίες από το πρόγραμμα:
Προγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων 2022/2023
Τμήμα: Ολοήμερο 2
ΘΕΜΑ:«Γνωρίζω το βουνό, Πήλιο, μέσα από τους μύθους του»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ _Γνωρίζω το Πήλιο μέσα από τους μύθους του.cleaned (2)
Τμήμα: Ολοήμερο 1
ΘΕΜΑ:«H διαφορετικότητα μέσα από τη
ματιά της λογοτεχνίας και της τέχνης»
https://blogs.sch.gr/2nipvoloumag/files/2023/06/Η-Διαφορετικότητα-μέσα-από-τη-ματιά-της-λογοτεχνίας-και-της-τέχνης.pdf
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022/2023 πρωινό 4
Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Βούλα Γεωργιάδη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:
Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Η πριγκίπισσα Αδαμαντίνη και το βασίλειο με τα 24 δοντάκια! »
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4:
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Υποθεματική ενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος:«Τι και αν έχω άλλο χρώμα!»
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022/2023 πρωινό 3
Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Φιλίτσα Γεωργούλα
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:
Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Ο Ρούλης διατροφούλης και η υγιεινή διατροφή! »
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Υποθεματική ενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος:«Τα παιδιά έχουν δικαιώματα»
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022/2023 πρωινό 2
Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Στέλλα Γουλιαρίδου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:
Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
|
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Υποθεματική:STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Τρέφομαι σωστά, μεγαλώνω δυνατά! »
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Υποθεματική ενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος:«Μία τάξη γεμάτη αγάπη και
όνειρα πολλά»
https://blogs.sch.gr/2nipvoloumag/files/2023/04/Πρ.2.pdf
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022/2023 πρωινό 1
Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Βάσω Κανάκη
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:
Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
Τίτλος: «Περπατώ, περπατώ μες το δάσος!»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2:
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Τη διατροφή μου φροντίζω, σώμα και δόντια γερά χτίζω! »
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4:
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Υποθεματική ενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος:«Ο ξένος, ο άλλος, εγώ….όλοι μαζί μπορούμε!»
Η γιορτή για το Πολυτεχνείο στο νηπιαγωγείο μας
Την Παρασκευή 17/11/23 , στα πλαίσια της γιορτής του Πολυτεχνείου οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου Βόλου έπαιξαν κουκλοθέατρο ζωντανεύοντας τη θρυλική Ντενεκεδούπολη. Ήταν πραγματικά, μια από τις ωραιότερες στιγμές στο σχολείο μας γιατί με το ταλέντο, το κέφι, τη δημιουργικότητά τους, οι εκπαιδευτικοί μετεφεραν στα παιδιά με τον πιο εύγλωττο τρόπο μηνύματα για αλληλεγγύη, ελευθερία και δημοκρατία. Ωστόσο, το πιο ηχηρό μηνυμα δόθηκε στα παιδιά μεσα από την υπέροχη συνεργασία των εκπαιδευτικών μεταξύ τους! Όταν η ομαδα ειναι αγαπημενη, τα αποτελέσματα είναι μοναδικά!
ΆΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
Την Πέμπτη 16/11/23 στο 2ο Νηπιαγωγείο Βόλου πραγματοποιήθηκε η πρώτη άσκηση σεισμού, προκειμένου οι λιλιπουτειοι/ες μαθητες /τριες μας, να γνωρίζουν ποιες είναι οι ασφαλείς πρώτες ενέργειές τους σε περίπτωση σεισμού. Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά ασκήσεων ετοιμότητας, σύμφωνα και με το Μνημόνιο Σεισμού που εχει συνταχθεί από τη Σχολική μας Μονάδα…Το θέμα θα διδαχθεί στις τάξεις καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους
Erasmus K121 Επίσκεψη συναδέλφων από την Ισπανία στο σχολείο μας!
Η επίσκεψη την κ. Allicia & Laura από την Ισπανία μας έδωσε μεγάλη χαρά. Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν πως διδάσκουν και οι ίδιες, τις υποδομές τους, την άριστη συνεργασία με τους γονείς του σχολείου και υποσχέθηκαν πως θα ανταμώσουμε σύντομα στην Ισπανία αυτήν τη φορά. Παράλληλα, παρακολούθησαν το μάθημα από τους δικούς μας εκπαιδευτικούς κι έγινε συζήτηση για τις ομοιότητες ή και διαφορές των αναλυτικών προγραμματων των δύο χωρών.
- Αρχική
- Etwinning έργο “Χριστούγεννα με ευχές, κατασκευές, ήθη και έθιμα!”
- Aσφαλές Διαδίκτυο
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Πρωινό 4
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Πρωινό 1
- Εργαστήρια δεξιοτήτων Πρωινό 2
- Το σχολείο μας
- Oι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας
- ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023
- Ωράριο Λειτουργίας Νηπιαγωγείου
- Εργαστήριο Δεξιοτήτων Πρωινό 3
- Ε-twinning ST(R)EAMtelling 2
- Etwinning “DREAM and ACHIEVE”
- ENΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2023-24
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2ου Νηπιαγωγείου Βόλου
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Δράσεις
- Etwinning «A Green Path to Well-Being»
- Πολιτιστικά / Περιβαλλοντικά προγράμματα 2023/2024
- eTwinning project “Let’s step from our planet earth to space “
- Ε-twinning ST(R)EAMtelling 1
- Ε Τwinning 2024- 2025 “|Wrap me”
- Erasmus K121
- eTwinning
- SAFE INTERNET
- STEM
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΔΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
- Ανακοινώσεις
- ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
- Γιορτή στο Νηπιαγωγείο
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΔΙΑΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΔΥ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΔΩΡΕΕΣ
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ Ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2025-26
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
- Εισηγήσεις- Καλές Πρακτικές
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ STEM ΥΛΙΚΟ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- Ευρωπαϊκά Προγράμματα-CodeWeek
- Καινοτόμα Προγράμματα
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
- Πιστοποιητικά Συμμετοχής CodeWeek
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΧΥΣΗ
- Προγραμματισμός-Coding
- Σύλλογος Διδασκόντων
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- Συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΥΛΗΣ
- Τηλεκπαίδευση
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- Χωρίς κατηγορία















Πρόσφατα σχόλια