Ε-twinning ST(R)EAMtelling 2
| ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ |
Το μήνα Φεβρουάριο οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ανήκουν στην διοργανωτική ομάδα δράσεων. Ασχολούμαστε με το γράμμα “Μ” που αντιστοιχεί στη θεματική “Μηχανική”
Μπήκαμε λοιπόν στη Χώρα της Μηχανικής για να χτίσουμε γέφυρες που θα προσπαθήσουμε να περάσουμε με τη φαντασία μας !
Κάναμε υποθέσεις και δοκιμές, καταγράψαμε τα αποτελέσματα και με τη φαντασία μας δημιουργήσαμε συναρπαστικές ιστορίες !
Το γράμμα της Miss Fantasy για αυτόν τον μήνα ήταν το εξής:
«Τα τρία κατσικάκια τρυφερά».
Παρακολουθήσαμε προσεκτικά πως θέλουν να διασχίσουν όλα τα κατσίκια το ποτάμι! Συζητήσαμεε με τους μαθητές μας και να τους παρακινήσετε να σκεφτούν τη χρησιμότητα μιας γέφυρας.
![]()
Οι κατσίκες πέρασαν από τη γέφυρα στον κάμπο. Τώρα, φανταστήκαμε ότι είμαστε στη γέφυρα. Πού θα θέλαμε να πάμε; Συνεργαστήκαμε με ένα άλλο σχολείο και δημιουργήσαμε κτίρια ή μέρη που θέλαμε να επισκεφτούμε.
Το καθένα ένα σχολείο ζωγράφισε στη μια σελίδα και έγραφε στην άλλη. Δημιουργήθηκε ένα διαδικτυακό βιβλίο.
Σε αυτή τη σελίδα ζωγραφίσαμε…
Σε αυτή τη σελίδα γράψαμε…
![]()
Δημιουργήσαμε δύο διαφορετικές τρισδιάστατες γέφυρες με υλικά που είναι διαθέσιμα στα σχολεία σας και στη συνέχεια προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε ένα μήλο πάνω σε καθεμία από αυτές.
![]()
5 διαφορετικές γέφυρες από τις 5 συμμετέχουσες χώρες.
Διαφορετικά οχήματα και όντα περνούν από κάθε γέφυρα κάθε μέρα.
Ένα σχολείο σχεδίασε αυτό που περνά πάνω από τη γέφυρα
και ο άλλος έγραψε στα αγγλικά τι είναι.
Έκπληξη!!! Στις σελίδες υπάρχουν φωτογραφίες γεφυρών από τις χώρες που συμμετέχουν. Ένα qr-code μας δίνει βασικές πληροφορίες για αυτές.
Παίξαμε παιχνίδι μνήμης με γέφυρες και σημαίες,

Για την ημέρα εορτασμού για το Ασφαλές Διαδίκτυο παίξαμε ένα διαδικτυακό παιχνίδι.

Προσθέσαμε και άλλες δράσεις στο σχολείο μας για αυτήν την μέρα.

| ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ |
Εδώ είναι η επιστολή για τις δραστηριότητες του Μαρτίου.
Η αποστολή μας ήταν να δημιουργήσουμε μαζί μια έκθεση ζωγραφικής με θέμα την άνοιξη. Είδαμε το βίντεο με πίνακες γνωστών ζωγράφων εμπνευσμένοι από την Άνοιξη.
Στη συνέχεια προσθέσαμε τα έργα μας στη δικιά μας συνεργατική galery!
Στην επόμενη δραστηριότητα, κάθε σχολείο επέλεξε τον πίνακα που δημιουργήθηκε από άλλο σχολείο στην πρώτη εργασία και θα τον ζωντάνεψε χρησιμοποιώντας την τεχνολογία στο Canva.
Άνοιξη σε στίχους: Συγγραφή ποίησης με AI
Σε αυτή τη δραστηριότητα απαγγείλαμε ένα τετράστιχο ποίημα στη μητρική μας γλώσσα. Το ηχογραφήσαμε και θα το ανεβάσαμε στο ψηφίο παρακάτω. Δημιουργήθηκε ένα podcast με ποιήματα από όλες τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
https://digipad.app/p/1136477/f89e33ef03e41
Ψηφιακά παιχνίδια
Πραγματοποιήσαμε μία υπέροχη ανοιξιάτικη ποιητική συνάντηση.

Zωγραφίσαμε σε κοινή διαδικτυακή επιφάνεια με εργαλείο colorillo…

| ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ |
Μελετήσαμε και ακολουθήσαμε τις οδηγίες από το γράμμα Απριλίου της miss fantasy
Letter from Mrs. Fantasy ST(R)EAM .April-2
Δώσαμε στους μαθητές μας την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική δραστηριότητα αφήγησης ιστοριών χρησιμοποιώντας τα ρομπότ που έχουμε στην τάξη…
Πρώτα διαβάσαμε το παραμύθι της πεινασμένης κάμπιας.
Στη συνέχεια, κάθε σχολείο σχεδίασε κάρτες με τα φρούτα ή τα τρόφιμα από το παραμύθι και τα τοποθέτησε στον ρομποτικό χάρτη και αναδημιούργησε μια δραστηριότητα αφήγησης ιστοριών.
Μετά τις Μαθηματικές Δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαμε, εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο αριθμομηχανής με δίστιχα ποιήματα.
Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένα συλλογικό βιβλίο με ποιήματα και πίνακες ζωγραφικής, το οποίο έχουν τους αριθμούς σε σειρά. Το ένα σχολείο θα δημιούργησε ένα δίστιχο ποίημα με τον αριθμό που έχει επιλέξει και το άλλο σχολείο θα τον ζωγράφησε.
Συνεργαστήκαμε σε ένα μαθηματικό παιχνίδι “Το κυνήγι καρτών με σχήματα και μοτίβα”!
Το ένα σχολείο έφτιαξε ένα μοτίβο με φύλλα και σχήματα και το άλλο σχολείο συνέχισε το μοτίβο παίζοντας ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού… ο θησαυρός που ψάχνουν οι μαθητές μας είναι οι κάρτες με τα μοτίβα.
Γιορτάσαμε αυτή τη σπουδαία μέρα δημιουργώντας τη δική μας αφίσα σε συνεργασία με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και στη συνέχεια την συγκρίναμε την με την αφίσα που δημιούργησαν ο Rian Visser (ο Rian Visser είναι Ολλανδός συγγραφέας και ποιητής παιδικών βιβλίων) και η Janneke Ipenburg (η Janneke Ipenburg είναι Ολλανδή εικονογράφος παιδικών βιβλίων) χρησιμοποιώντας μια ρουτίνα σκέψης που ονομάζεται « δημιουργικές συγκρίσεις » .
Αρχικά, παρατηρήσαμε με τους μαθητές μας την αφίσα που έφτιαξαν οι Rian Visser και Janneke Ipenburg και συζητήσαμε τα μηνύματα που μεταφέρει η αφίσα

Στη συνέχεια, ενθαρρύναμε τους μαθητές σας να γράψουν λέξεις που σχετίζονται με βιβλία και παραμύθια . Με αυτές τις λέξεις, δημιουργήθηκε μια αφίσα με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης .
Τέλος, συγκρίναμε με τους μαθητές σας την αφίσα που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και την αφίσα των Rian Visser και Janneke Ipenburg χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης «δημιουργικών συγκρίσεων».

Φέτος γιορτάσαμε όλοι το Πάσχα τον Απρίλιο, οπότε φτιάξαμε μια συλλογική Πασχαλινή κάρτα χρησιμοποιώντας σχήματα αυτή τη φορά.
Όλα τα σχολεία μπορούν να επέλεξαν μια λέξη από και μετά τη σχεδιάσαμε με σχήματα. Όταν ολοκληρώθηκε το σχέδιό το ανεβάσαμε σε κοινή σελίδα.
|
Δράσεις Μαϊου Ολοκλήρωσης έργου |
Λοιπόν, το ταξίδι της κυρίας Φαντασίας ST(R)EAM έφτασε στο τέλος του. Η κυρία Φαντασία ST(R)EAM έφτασε στον πλανήτη ST(R)EAM και μας έστειλε ένα τελευταίο γράμμα για να μας βοηθήσει να θυμηθούμε όσα έχουμε μάθει όλο αυτό το διάστημα εκτελώντας τις αποστολές που μας έχει αναθέσει.

Εντοπίσαμε τις τελικές γνώσεις των μαθητών για το έργο μας σε αυτό το σύννεφο λέξεων.
Στη συνέχεια, μετά τις απαντήσεις τις χρησιμοποιήσαμε σε ρουτίνα σκέψης «Συνήθιζα να σκέφτομαι… αλλά τώρα σκέφτομαι».
Ώρα για διασκέδαση!
Το παιχνίδι παίζεται σε ζεύγη σχολείων. Στόχος του παιχνιδιού είναι να φτάσουμε στον πλανήτη ST ( R ) EAM.

Κάθε σχολείο επέλεξε ένα διαστημόπλοιο-πιόνι και έκανε κλικ στα ζάρια για να κινηθεί.
Στην διαστημική διαδρομή αποφύγαμε τις μαύρες τρύπες! Μπορεί να συναντούσαμε τα γράμματα ST(R)EAM της κυρίας Φαντασίας όπου είναι κρυμμένα δώρα-παιχνίδια!
Όταν φτάσαμε στον πλανήτη ST(R)EAM, η κυρία Φαντασία ST(R)EAM μας παρέδωσε το βραβείο μας!

Δημιουργήσαμε την τελική Ανθολογία από το έργο μας. Με ένα κλικ στο διαδραστικό σημείο μπορείς να ανοίξεις τις ιστορίες της Mrs Fantasy Stream!

“20ή επέτειος eTwinning – Κάρτα βίντεο”
Δημιουργήσαμε ένα σύντομο βίντεο χαιρετισμού για την 20ή επέτειο του eTwinning.
Δόθηκαν πιστοποιητικά συμμετοχής σε παιδιά και εκπαιδευτικούς
Συμμετείχαμε στην τελική αξιολόγηση του έργου από γονείς εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Το έργο eTwinning «STREAM telling» ολοκληρώθηκε.
Το έργο αυτό έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους εμπλεκόμενους, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, να απολαύσουν ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Γραφής και Ανάγνωσης, της Μηχανικής, της Τέχνης και των Μαθηματικών.
Οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Βόλου, στην Ελλάδα, με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς Βάσω Κανάκη, Βούλα Γεωργιάδη, Ναυσικά Γκάργκα και Ειρήνη Μπαρπάκη ήρθαν σε επαφή με μαθητές και εκπαιδευτικούς σχολείων από Ιταλία, Κροατία, Λιθουανία, Ρουμανία και ολοκλήρωσαν με επιτυχία το συναρπαστικό αυτό ταξίδι, με τη βοήθεια πάντα της κ. Φαντασίας.
Οι μαθητές μας έμαθαν να είναι δημιουργικοί, να σκέφτονται έξω από τα συνηθισμένα, να εκφράζονται και να συνεργάζονται με άλλους. Όλοι οι στόχοι μας επιτεύχθηκαν.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη δημιουργικότητά τους, τον ενθουσιασμό τους και τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες STREAM καταφέρνοντας έτσι να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν ευφάνταστες ιστορίες!
Ακολουθεί ένα βίντεο όπου παρουσιάζεται η συμμετοχή του σχολείου μας στο έργο και οι δράσεις στις οποίες συμμετείχαμε.
- Αρχική
- Etwinning έργο “Χριστούγεννα με ευχές, κατασκευές, ήθη και έθιμα!”
- Aσφαλές Διαδίκτυο
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Πρωινό 4
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Πρωινό 1
- Εργαστήρια δεξιοτήτων Πρωινό 2
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Πρωινό 3
- Το σχολείο μας
- Oι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας
- ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023
- Ωράριο Λειτουργίας Νηπιαγωγείου
- Ε-twinning ST(R)EAMtelling 2
- Etwinning “DREAM and ACHIEVE”
- ENΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2023-24
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2ου Νηπιαγωγείου Βόλου
- Etwinning «A Green Path to Well-Being»
- Πολιτιστικά / Περιβαλλοντικά προγράμματα 2023/2024
- eTwinning project “Let’s step from our planet earth to space “
- Ε-twinning ST(R)EAMtelling 1
- Ε Τwinning 2024- 2025 “|Wrap me”
- Erasmus K121
- eTwinning
- SAFE INTERNET
- STEM
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΔΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
- Ανακοινώσεις
- ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
- Γιορτή στο Νηπιαγωγείο
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΔΙΑΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΔΥ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΔΩΡΕΕΣ
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ Ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2025-26
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
- Εισηγήσεις- Καλές Πρακτικές
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ STEM ΥΛΙΚΟ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- Ευρωπαϊκά Προγράμματα-CodeWeek
- Καινοτόμα Προγράμματα
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
- Πιστοποιητικά Συμμετοχής CodeWeek
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΑΧΥΣΗ
- Προγραμματισμός-Coding
- Σύλλογος Διδασκόντων
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- Συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ -ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΥΛΗΣ
- Τηλεκπαίδευση
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- Χωρίς κατηγορία


















Πρόσφατα σχόλια