Η ΑΝΟΙΞΟΥΛΑ

Μπήκε η Άνοιξη, ήρθε ο Μάρτης που φέρνει τα χελιδόνια .
Προσπαθήσαμε να γράψουμε το όνομα του Μάρτη λέγοντας πολλές φορές τη λέξη κι ακούγοντας τα γράμματα.
Αφηγηθήκαμε την ιστορία΄”ο Μάρτης και η Μάνα του¨”, την μετατρέψαμε σε ηχοϊστορία και το εικονογραφήσαμε μαθαίνοντας για τις αλλαγές του καιρού.
“Την υγεία μου για να έχω, την διατροφή μου, πρέπει να προσέχω”

Η θεματική ενότητα ξεκίνησε με τη λέξη τροφή. Ερωτήσεις όπως: Τι ειναι η τροφή; Και ποσο ειναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας;μας κέντρισαν το ενδιαφέρον. Συζητήσαμε για τις υγιεινές και τις ανθυγιεινές τροφρες και τα παιδιά αναζήτησαν μεσα από καρτέλες ποιες ειναι υγιεινές και ποιες όχι και επειτα τις κατηγοριοποιησαμε. Αναφερθήκαμε στις ομάδες- οικογένειες των τροφών. Τα νήπια σε ομαδούλες έφτιαξαν τα 5 σπιτάκια των τροφών. Στην συνεχεια, στο χώρο του σχολείου μας παρευρέθηκε η επισκέπτρια υγείας η οποία μας μίλησε και μας έδειξε σε power point τις τροφές, τη χρησιμότητα τους και παίξαμε παιχνίδι για να εμπεδώσουμε σε ποια κατηγορία ανήκουν. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως όταν τρεφόμαστε σωστά και πινουμε πολύ νεράκι έχουμε σώμα υγιές και δυνατό. Ακολούθησε φύλλο αξιολόγησης στο οποίο τα παιδιά έδειξαν πως κατανόησαν τι σημαίνει διατροφή και πως πρέπει να τρέφονται .
ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ – 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Με αφορμή τη παγκόσμια ημέρα σχολικού εκφοβισμού συζητήσαμε με τα παιδιά για το τι είναι βία κ το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε.
Αναλύσαμε τις διάφορες της καλής και της κακής συμπεριφοράς και δώσαμε έμφαση στην ευαισθητοποίηση που πρέπει να αποκτήσουμε καθώς το μπούλινγκ είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό πρόβλημα.
Είδαμε σχετικό βίντεο για το πως ένα παιδί υφίσταται βία στο σχολείο και έχει χάσει το κέφι του και την όρεξη του και μιλήσαμε για το πού πρέπει να απευθυνόμαστε άμεσα όταν μας συμβαίνει αυτό.
Δημιουργήσαμε αφίσα ενημέρωσης κατά της σχολικής βίας και υπέρ της φιλίας.