Με βασικό στόχο να συμβάλλουμε στην καλύτερη και πιο αποτελεσματική εφαρμογή της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και θέλοντας να αξιοποιήσουμε την περιέργεια που έχουν τα νήπια μας για τον κόσμο που τα περιβάλλει αποφασίσαμε να “τρέξουμε” το πρόγραμμα : “ας γίνουμε κηπουροί”. Στην τάξη είδαμε βίντεο για την καλλιέργεια, την ανάπτυξη και τον κύκλο ζωής διαφόρων φυτών. Μιλήσαμε για την κομποστοποίηση και αποφασίσαμε να μαζεύουμε τις φλούδες των φρούτων μας για να φτιάξουμε λίπασμα για τον κήπο μας. Βάλαμε σπόρους σε ποτηράκια με βαμβάκι και παρατηρήσαμε την ανάπτυξή τους σε μέρος που οι σπόροι έχουν ήλιο, αέρα νερό αλλά και σε μέρος που βρίσκονται σε σκίαση και δεν έχουν τη φροντίδα μας. Με τον τρόπο αυτό αντιλήφθηκαν τι χρειάζονται τα φυτά για να αναπτυχθούν. Μιλήσαμε για τα θερμοκήπια και την καλλιέργεια των εποχιακών λαχανικών μέσα σ’ αυτά. Με συνεργάτη επιστήμονα βάλαμε σπόρους αρωματικών φυτών μέσα σε μικρά θερμοκήπια και σε βιοδιασπώμενα γλαστράκια. Με αφορμή όλων αυτών των δραστηριοτήτων που έγιναν σε επίπεδο τάξης γεννήθηκε δημιουργήθηκε η ανάγκη στα νήπια μας να φτιάξουμε το δικό μας κήπο στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας. Τα νήπια μας χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, η μία θα δημιουργούσε ανθόκηπο και η άλλη κήπο με αρωματικά φυτά και λαχανικά. Για τις ανάγκες του ανθόκηπου χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε γλάστρες και ρόδες τις οποίες και τις βάψαμε με τη βοήθεια των παιδιών. Στον κήπο με τα λαχανικά φυτέψαμε και τα αρωματικά φυτά που είχαμε καλλιεργήσει στα θερμοκήπια μας. Τέλος αποφασίστηκε από τα νήπια μας η φροντίδα των κήπου μας εκ περιτροπής από τα νήπια- προνήπια των δύο τμημάτων.