Ένα γλυκό καλωσόρισμα για τους μαθητές μας!!

ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ-Μεταλυκειακού έτους-τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ. Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 4187 – 10.09.2021 η υπ. αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 55254
Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) αναφορικά με τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών για το 2021-22 και κοινοποιούνται τα μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους.
Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ B 4187
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:
Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:
Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:
Επιπλέον, για τις στενές επαφές:
Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.
Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.
Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.
Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του, με αρμοδιότητες, μεταξύ άλλων, να ενημερώνει και να εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 και να επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών και τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες όπως ο ΕΟΔΥ.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέστειλε οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον οδικό χάρτη της νέας σχολικής χρονιάς, οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης, τις απαραίτητες επαναλήψεις, την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των μαθητών και άλλες κατευθυντήριες γραμμές.
Ως προς τον εμβολιασμό στην εκπαιδευτική κοινότητα:
Οι εκπαιδευτικοί μας ανταποκρίθηκαν άμεσα και μαζικά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα και τους ευχαριστούμε θερμά, όχι μόνο γιατί θωρακίζουν με αυτό τον τρόπο την ατομική, δημόσια υγεία και την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και γιατί αποτελούν παράδειγμα για τα παιδιά και για όλους μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την υπεύθυνη στάση τους και τη συνεισφορά τους στο τείχος ανοσίας.
Απευθύνουμε έκκληση στους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον κορωνοϊό, αλλά και στους γονείς μαθητών από 12 ετών και άνω να προστατεύσουν τα παιδιά τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στη μείωση της διασποράς του ιού.
Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων:
Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για όλες και όλους.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στο προαύλιο του Νηπιαγωγείου και ώρα 9:30 π.μ.
Μετά τον αγιασμό θα γίνει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για γενικότερα θέματα λειτουργίας του νηπιαγωγείου.
Υπενθυμίζεται ότι:
Καλή σχολική χρονιά με υγεία σε όλους και όλες!!!
Νέα σχολική χρονιά: Όπως και πέρυσι θα γίνει ο αγιασμός στα σχολεία, δηλαδή στα προαύλια, όπως διευκρίνισε σήμερα με εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας.
Η εγκύκλιος αναφέρει:
Σας ενημερώνουμε ότι η έναρξη των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021. Επίσης, για τον καθιερωμένο Αγιασμό ισχύει η με αρ.πρωτ.Φ1/115739/ΓΔ4/4-9-2020 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Όπως καταλαβαίνετε αναφέρεται στην περυσινή εγκύκλιο, η οποία προέβλεπε ότι:
Ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στον αύλειο χώρο των σχολείων, μετά από συνεννόηση του/της Διευθυντή/ντριας με τους ιερείς του οικείου ναού, με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί. Παρακαλούμε να ενημερώσετε τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς σας.

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από σήμερα Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο,
Τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας ανακοινώνουν πως οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Υπενθυμίζεται ότι:
Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων, έχοντας βοηθήσει στον εντοπισμό χιλιάδων κρουσμάτων και στον συνακόλουθο περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.