Δώρο καλωσορίσματος !!!!!σχ.έτος 2021-22

Ένα γλυκό καλωσόρισμα για τους μαθητές μας!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Αρχή σχολικής χρονιάς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δώρο καλωσορίσματος !!!!!σχ.έτος 2021-22

Παρουσιολόγιο 2021-22

Τα παρουσιολόγια  μας ….. !!!

Δημοσιεύθηκε στη παρουσιολόγια νηπίων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσιολόγιο 2021-22

Self test Άνοιγμα σχολείων Σεπτέμβριος 2021

https://www.youtube.com/watch?v=6Yvc5CxASmo

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6Yvc5CxASmo

Δημοσιεύθηκε στη COVID -19 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Self test Άνοιγμα σχολείων Σεπτέμβριος 2021

Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2021-2022

 

 


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Νομοθεσία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λειτουργία Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2021-2022

Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021

 

ΦΕΚ: Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021-Μέτρα covid για σχολεία-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-Φροντιστήρια-ΚΞΓ-Βιβλιοθήκες-ΓΑΚ-Μεταλυκειακού έτους-τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ. Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 4187 – 10.09.2021 η υπ. αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 55254

Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) αναφορικά με τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών για το 2021-22 και κοινοποιούνται τα μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία τους.

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ B 4187


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Για τους γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λειτουργία εκπαιδευτικών δομών 2021

Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022

 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:

Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:

  • οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,
  • οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.

Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

  • απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
  • επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Επιπλέον, για τις στενές επαφές:

  • προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:
  • Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπομένων
    • εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά τεστ – self (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).
  • Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 αυτοδιαγνωστικά τεστ – self ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.

Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.

Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.

Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.

Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του, με αρμοδιότητες, μεταξύ άλλων, να ενημερώνει και να εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 και να επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών και τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες όπως ο ΕΟΔΥ.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέστειλε οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον οδικό χάρτη της νέας σχολικής χρονιάς, οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης, τις απαραίτητες επαναλήψεις, την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των μαθητών και άλλες κατευθυντήριες γραμμές.

Ως προς τον εμβολιασμό στην εκπαιδευτική κοινότητα:

Οι εκπαιδευτικοί μας ανταποκρίθηκαν άμεσα και μαζικά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα και τους ευχαριστούμε θερμά, όχι μόνο γιατί θωρακίζουν με αυτό τον τρόπο την ατομική, δημόσια υγεία και την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και γιατί αποτελούν παράδειγμα για τα παιδιά και για όλους μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την υπεύθυνη στάση τους και τη συνεισφορά τους στο τείχος ανοσίας.

Απευθύνουμε έκκληση στους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον κορωνοϊό, αλλά και στους γονείς μαθητών από 12 ετών και άνω να προστατεύσουν τα παιδιά τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στη μείωση της διασποράς του ιού.

Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων:

https://www.minedu.gov.gr/news/49873-2-9-2021-emvoliasmos-enanti-tou-koronoioy-sars-cov-2-paidion-kai-efivon-synitheis-erotiseis-apantiseis-sxetika-me-to-emvolio

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για όλες και όλους.

Δημοσιεύθηκε στη Για τους γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022

Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2021-22

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στο προαύλιο του Νηπιαγωγείου και ώρα 9:30 π.μ.

Μετά τον αγιασμό θα γίνει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για γενικότερα  θέματα λειτουργίας του νηπιαγωγείου.

 

Υπενθυμίζεται ότι:

  • το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
  • βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
  • οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
  • η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

 

Καλή σχολική χρονιά με υγεία σε όλους και όλες!!!

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2021-22

Ενημέρωση γονέων 2021-22

Δημοσιεύθηκε στη Για τους γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση γονέων 2021-22

Νέα σχολική χρονιά 2021-22: Ο Αγιασμός στα προαύλια των σχολείων

Νέα σχολική χρονιά: Όπως και πέρυσι θα γίνει ο αγιασμός στα σχολεία, δηλαδή στα προαύλια, όπως διευκρίνισε σήμερα με εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας.

Η εγκύκλιος αναφέρει:

Σας ενημερώνουμε ότι η έναρξη των μαθημάτων στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021. Επίσης, για τον καθιερωμένο Αγιασμό ισχύει η με αρ.πρωτ.Φ1/115739/ΓΔ4/4-9-2020 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Όπως καταλαβαίνετε αναφέρεται στην περυσινή εγκύκλιο, η οποία προέβλεπε ότι:

Ο καθιερωμένος Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στον αύλειο χώρο των σχολείων, μετά από συνεννόηση του/της Διευθυντή/ντριας με τους ιερείς του οικείου ναού, με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί. Παρακαλούμε να ενημερώσετε τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς σας.

Δημοσιεύθηκε στη Για τους γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα σχολική χρονιά 2021-22: Ο Αγιασμός στα προαύλια των σχολείων

Άνοιγμα σχολείων 8-9-2021

Άνοιγμα σχολείων: Από σήμερα Τετάρτη τα self test στους μαθητές

Οι μαθητές θα προμηθεύονται από σήμερα Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι δωρεάν self test από τα φαρμακεία

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από σήμερα Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο, 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας :

Τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας ανακοινώνουν πως οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

  • το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
  • βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
  • οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
  • η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων, έχοντας βοηθήσει στον εντοπισμό χιλιάδων κρουσμάτων και στον συνακόλουθο περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.

Δημοσιεύθηκε στη Για τους γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άνοιγμα σχολείων 8-9-2021