Μαθαίνω να τρέφομαι σωστά
Προφορική επικοινωνία
Συζητάμε με τα παιδιά για το αγαπημένο τους φαγητό, φρούτο, λαχανικό. Προβληματίζουμε τα παιδιά σχετικά με τη σημασία των τροφών για τον οργανισμό μας καθώς και την ανάγκη ποικιλίας τροφίμων στα γεύματά μας,την ποικιλία των φρούτων και των λαχανικών.
1.Παιχνίδια με τις λέξεις
1.Αναφέρουμε στα παιδιά λέξεις και ζητάμε να μας πουν τι τους θυμίζουν π.χ
-Τι σας έρχετει στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη:
Ζεστό,παγωμένο,σκληρό,μαλακό,γλυκό
2.Ζητάμε από τα παιδιά να μας βρουν τα αντίθετα των λέξεων :
γλθκό-πικρό ζεστό-κρύο μαλακό -σκληρό βαρύ-ελαφρύ λεπτό-χοντρό
3.Αναφέρουμε διάφορες γεύσεις και ζητάμε να μας βρουν τροφές που να έχουν τη γεύση
Γλυκό σοκολάτα,λουκούμι,πάστα,ζάχατη,μέλι….
πικρό καφές,κακάο,λάδι,ελιές……
αλμυρό αλάτι,παστά ψάρια,ταραμάς…
ζουμερό ροδάκινο,καρπούζι,πορτοκάλι,σταφύλι….
τραγανό φρυγανιά,μπισκότα,κουλουράκια,….
4.Προτρέπουμε τα παιδιά να σκεφτούν τι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε με:
αλεύρι,γάλα,φρούτα……
5.Ζητάμε να μας πουν τροφές που έχουν χρώμα
κόκκινο,κίτρινο,πράσινο…
2.Αινίγματα-γλωσσοδέτες-παροιμίες-ποιήματα
Ζωγραφίζουν το ποίημα ή το λάχνισμα
3.Φτιάχνουμε σύνθετες λέξεις
- λάχανο και σαλάτα λαχανοσαλάτα
- αγγούρι και ντομάτα αγγουροντομάτα
- παντζάρι και σαλάτα παντζαροσαλάτα
- μαρούλι και σαλάτα μαρουλοσαλάτα
- τυρί και σαλάτα τυροσαλάτα
- φρούτα και σαλάτα φρουτοσαλάτα
4.”Ο Πρίγκιπας Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω” του Γ.Σακελλαρίου
https://www.youtube.com/watch?v=6Eqe3djo-cg
Διασκεδάζουν με την ιστορία και μαθαίνουν συγχρόνως και τα λαχανικά
Φτιάχνουμε τις κούκλες και παιζουμε κουκλοθέατρο



































