Με ιδιαίτερη χαρά και ευγνωμοσύνη εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική προσφορά παραμυθιών και παιχνιδιών για τον προαύλιο χώρο μας.
Η πολύτιμη αυτή δωρεά εμπλουτίζει τη σχολική μας βιβλιοθήκη και δημιουργεί όμορφες ευκαιρίες δημιουργικής απασχόλησης, συνεργασίας και παιχνιδιού στον προαύλιο χώρο μας.
Οι μαθητές ήδη υποδέχτηκαν τη δωρεά με μεγάλο ενθουσιασμό και με ιδιαίτερη ανυπομονησία εξερεύνησαν το νέο υλικό και απόλαυσαν στιγμές παιχνιδιού την ώρα του διαλείμματος.
Τέτοιες πρωτοβουλίες αποτελούν έμπρακτη απόδειξη της στήριξης και του ενδιαφέροντος των γονέων για το σχολείο και τους μαθητές.
Με εκτίμηση
Οι Νηπιαγωγοί



