Μέσα από το πρόγραμμα συνεργάστηκαν 13 νηπιαγωγεία από 5 χώρες με σκοπό να αποκτήσουν όλα τα μέλη του σχολείου αγάπη για το περιβάλλον και τη φύση και ευαισθητοποίηση για την ανακύκλωση μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών σε σχέση με την αειφορία. Μέσω της διαδικασίας τα παιδιά απέκτησαν τις βασικές γνώσεις αναφορικά με τη σχέση ανθρώπου- περιβάλλοντος και τις αξιοποίησαν πρακτικά σε διαφορετικά πλαίσια και καταστάσεις. Ταυτόχρονα, καλλιτεχνικές μορφές όπως η ζωγραφική, ο χορός και η μουσική χρησιμοποιήθηκαν στην προώθηση πολιτιστικών παραγόντων και ήταν αποτελεσματικές με ολοκληρωμένες εφαρμογές σχεδίων. Απώτερος σκοπός, η ευαισθητοποίηση και η αλλαγή στάσης των παιδιών σχετικά με τα προβλήματα που σχετίζονται με το περιβάλλον, η ανάπτυξη κριτικής σκέψης μέσω των δραστηριοτήτων και η ανακάλυψη νέων τρόπων χρήσης και αξιοποίησης των οικιακών απορριμμάτων. Το έργο μας ξεκίνησε τον Οκτώβριο και ολοκληρώθηκε αρχές Ιουνίου.
Δημιουργήθηκαν συνεργατικές δραστηριότητες για κάθε μήνα που αξιοποιούνταν από κάθε σχολείο αλλά και συνεργατικά προϊόντα .
Το Δεκέμβριο παίξαμε το PROJECT PUZZLE . Το λογότυπο και η αφίσα επιλέχτηκαν με ψηφοφορία ανάμεσα στις προτάσεις των σχολείων
https://www.jigidi.com/solve/ez3wcwv5/ekokindergarten-16-parca-rukiye-urhan/
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03f4537d876b
Τον Ιανουάριο δημιουργήσαμε συνεργατικό ημερολόγιο
https://www.canva.com/design/DAF57jT5dl0/view
Το Φεβρουάριο δώσαμε τη φωνή μας σε βίντεο για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
https://youtu.be/v19HEbzu9VU?feature=shared
Τον Μάρτιο δημιουργήσαμε βίντεο για την προστασία του νερου
https://www.youtube.com/watch?v=3SgA4naHF9U
Τον Απρίλιο κάναμε ένα κολάζ με έργα τέχνης από ανακυκλώσιμα υλικά
Τον Μάιο συμμετείχαμε όλα τα σχολεία στην Υπαίθρια τάξη «Outdoor School Day”
https://youtu.be/KqAuFngJl0c?si=A_LdfWz1M56h6lyD
Τον Ιούνιο φτιάξαμε ρούχα από άχρηστα υλικά
app.popplet.com/#/p/6037468
Το συνεργατικό μας παραμύθι
https://www.storyjumper.com/book/read/172173701/eco2024
eTwinning Day / πείραμα
Το πρόγραμμά μας παρουσιάστηκε στην ημερίδα Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Σχολικής Συμβούλου κ. Χατζηγεωργιάδου και της ΔΠΕ Αν Θεσσαλονίκης: