ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
ΥΓΕΙΑ: Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας
Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός!!!
Το συγκεκριμένο Εργαστήριο που διήρκησε επτά εβδομάδες, στόχευσε στις δεξιότητες του Νου και την ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας. Είχε στόχο την συνειδητοποίηση της ατομικής αξίας του κάθε ανθρώπου, της αποδοχής της διαφορετικότητας, της κατανόησης των ιδιαιτεροτήτων, στην κατάκτηση των δεξιοτήτων της ενσυναίσθησης και της αποδοχής του διαφορετικού.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ
Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση
Το παιδί σκέφτεται για το παιδί. Γίνε ο εθελοντής ήρωας του Make a Wish!
Το Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων στόχευσε στην προετοιμασία των μαθητών για την μετέπειτα κοινωνική τους ένταξη, έχοντας ως αξίες έννοιες όπως ο εθελοντισμός, ο αλτρουισμός αλλά και η κοινωνική αποδοχή εστιάζοντας στην αξία της προσφοράς. Μέσα από τους άξονες του εθελοντισμού και της προσφοράς οι μαθητές/τριες απέκτησαν τα απαραίτητα εφόδια να διανθίσουν τα αισθήματα της ενσυναίσθησης αλλά και της κοινωνικής ευαισθησίας και προσπάθησαν να κατανοήσουν την σημαντικότητα της φιλανθρωπίας αλλά και της κοινωνικής ευαισθησίας προς ευάλωτες ομάδες.
Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Οικολογία -Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά
“Το Οικολογικό Αποτύπωμα της Διατροφής”
Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα “Φροντίζω το περιβάλλον” οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στο πανελλήνιο σχολικό δίτυο “Ταπερίστας”. Μέσα από αυτό, παρουσίασαν βασικές έννοιες όπως το συνολικό οικολογικό αποτύπωμα και το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής, συνδέοντας την προσωπική τους διατροφή με έννοιες όπως το”υγεινό δεκατιανό”, η “σπατάλη των φυσικών πόρων” και η “ρύπανση των εδαφών και των υδάτων”.
Το συγκεκριμένο αυτό εργαστήριο αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες να ανακαλύψουν τη δύναμη που κρύβεται μέσα τους για να επηρεάσουν θετικά τον κόσμο γύρω τους. Μέσα από αυτήν την εμπειρία, απέκτησαν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας, υπευθυνότητας, πρωτοβουλίας και οργανωτικής ικανότητας. Επίσης, ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα περιβάλλοντος και αναπτύχθηκαν στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν τον πλανήτη. Η εμπειρία αυτή τους έδωσε την αυτοπεποίθηση και την κίνηση να αναλάβουν δράση για να δημιουργήσουν έναν καλύτερο κόσμο για όλους.
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε τις δράσεις μας:
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: Δημιουργώ και Καινοτομώ
STEM-Ρομποτική
«Η γη γυρίζει/Μικροί Μετεωρολόγοι»
Στόχος του εργαστηρίου δεξιοτήτων ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τα καιρικά φαινόμενα, να αναπτύξουν δεξιότητες STEM και να μάθουν να συνεργάζονται.