Αααα…ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΓΩΝΙΑ…
Ο Χειμώνας είναι εδώ και τον απολαμβάνουμε στο Νηπιαγωγείο μας! Γνωρίσαμε τα Πολικά ζώα (πιγκουίνους και πολικές αρκούδες). Δώσαμε στους πιγκουίνους μας φρέσκα ψαράκια, τους κάναμε μολυβοθήκες και στολίσαμε τις τάξεις μας χειμωνιάτικα. Και επειδή δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε αληθινό χιόνι, πειραματιστήκαμε φτιάχνοντας το δικό μας, με σόδα φαγητού και αφρό ξυρίσματος σε αναλογία 1:1, απολαμβάνοντας ένα διασκεδαστικό αισθητηριακό παιχνίδι. Στη συνέχεια, καταγράψαμε το πείραμα και ολοκληρώσαμε τη δραστηριότητα με χορό και αγγλικά τραγούδια, συνδυάζοντας μάθηση και διασκέδαση!!





















Η τελική μορφή των κεραμικών μας κατασκευών!!!!


















