Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας – Δράση «Ημέρα Ανοιχτής Αγκαλιάς»

1

Την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση «Ημέρα Ανοιχτής Αγκαλιάς», που συνδιοργανώθηκε από το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων με Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες Χανίων, την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων, Παιδιών και Εφήβων, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων και τον Δήμο Καντάνου – Σελίνου.

Στο χώρο του νηπιαγωγείου πραγματοποιήσαμε το βιωματικό εργαστήριο «Το Δέντρο των Συναισθημάτων».
Μέσα από παιχνίδι, συζήτηση και εικαστικές δραστηριότητες, τα παιδιά αναγνώρισαν, ονόμασαν και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους. Δημιουργήσαμε όλοι μαζί το «δέντρο» μας, γεμάτο σκέψεις, συναισθήματα και φαντασία. Η δράση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κέντρου Ψυχικής Υγείας και της Κινητής Μονάδας (Λογοθεραπεύτρια, Εργοθεραπεύτρια, Επισκέπτρια Υγείας, Νοσηλεύτρια και Δασκάλα Ειδικής Αγωγής), των εκπαιδευτικών του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Παλαιόχωρας και της Συμβούλου Εκπαίδευσης Π.Ε.60 της 1ης ενότητας, κας Αυγουστάκη Κατερίνας.

2

3

4

566a7

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην οργάνωση και υλοποίηση αυτής της όμορφης εμπειρίας, καθώς και τα παιδιά μας που με ενθουσιασμό και φαντασία γέμισαν το σχολείο με θετική ενέργεια και αγκαλιές!

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025, γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο μας την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!
Με χαρά και ενθουσιασμό τα παιδιά συμμετείχαν σε παιχνίδια και ασκήσεις γυμναστικής μέσα στην τάξη, καλλιεργώντας το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία και την αγάπη για την άσκηση.

1

Στην συνέχεια, η ενιαία αίθουσα μετατράπηκε σε έναν χώρο άθλησης, γεμάτο κίνηση, χαμόγελα και παιδικές φωνές. Ιδιαίτερα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κα Μάγδα Κατσιγαράκη, η οποία αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και ήρθε κοντά μας για να καθοδηγήσει τις δραστηριότητες. Με το κέφι και την εμπειρία της κατάφερε να ενθουσιάσει τα παιδιά και να τους χαρίσει μια ξεχωριστή εμπειρία άθλησης.

2

3

4

Στο τέλος, κάθε παιδί έλαβε μετάλλιο συμμετοχής, σύμβολο προσπάθειας και χαράς, για να θυμάται αυτή τη ξεχωριστή ημέρα.

5

Η άθληση είναι γιορτή, και όταν γίνεται με χαμόγελο, γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστή!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ Σχολικού Έτους 2025-2026

ChatGPT Image 8 Sep 2025 12 51 01 m.m 768x512 1

Αγαπητοί γονείς,

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 11:00 π.μ. στον χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Σας περιμένουμε όλους, γονείς και παιδιά, για να ξεκινήσουμε μαζί μια όμορφη, δημιουργική και γεμάτη χαμόγελα σχολική χρονιά!

Με χαρά υποδεχόμαστε και φέτος τους μικρούς μας μαθητές στο Νηπιαγωγείο, γνωρίζοντας πως η προσαρμογή τους είναι ένα σημαντικό βήμα στη ζωή τους. Τα παιδιά μπορεί να νιώσουν άγχος, αγωνία ή ντροπή, όμως με χρόνο, χώρο και στήριξη θα καταφέρουν να ενταχθούν ομαλά στη σχολική κοινότητα.

Οι βασικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σχετίζονται με τον αποχωρισμό από τους γονείς, την ένταξη σε ομάδα, τη διαχείριση ορίων και την ανάπτυξη αυτονομίας.

Για να τα βοηθήσετε:

  • Μιλήστε τους με ειλικρίνεια για το τι θα συμβεί και καθησυχάστε τα ότι θα επιστρέψετε να τα πάρετε.

  • Μην αποθαρρύνεστε από τις πρώτες αντιδράσεις και συνεργαστείτε με τις νηπιαγωγούς.

  • Απαντήστε στις ερωτήσεις τους με απλότητα και ρεαλισμό.

Αποφύγετε να τα πιέζετε να μιλήσουν, να χρησιμοποιείτε το Νηπιαγωγείο ως απειλή ή να τους δίνετε λανθασμένες προσδοκίες.

Τέλος, θα πρέπει αγαπητοί μας γονείς, να υπερβείτε την ανάγκη σας, να αποκτήσουν τα παιδιά σας μόνο γνώσεις (γραφή, ανάγνωση, μαθηματικά, αγγλικά…) με δεδομένο ότι τις συγκεκριμένες αυτές δεξιότητες, θα τις διδάσκονται σε όλη τη σχολική τους πορεία. 

       Οι νέες δεξιότητες, οι οποίες πλέον μπήκαν στην καθημερινότητα του σύγχρονου Νηπιαγωγείου, καλλιεργούν αξίες, υγιείς συμπεριφορές και σωστές πρακτικές όπως: ενσυναίσθηση, κοινωνικοποίηση, αλληλεγγύη, οικολογική συνείδηση, καλλιέργεια του υπεύθυνου μελλοντικού πολίτη, αυτονομία, ατομική ευθύνη, δημιουργικότητα, χτίσιμο ψυχικής ανθεκτικότητας.

      Δείξτε εμπιστοσύνη λοιπόν, στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα του σύγχρονου Νηπιαγωγείου, ως προθάλαμο για την εκμάθηση εκείνων των δεξιοτήτων που θα γίνουν χρήσιμα εργαλεία για τη διαχείριση της σύγχρονης ζωής στην οποία θα ζήσουν τα παιδιά μας.

Χρήσιμες πληροφορίες 
για τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου:



Λήψη αρχείου

Καλή Αρχή και Καλή Σχολική Χρονιά!

Γιορτή Λήξης – Θεατρικό «Καθαρή Παραλία»

Η φετινή σχολική χρονιά έκλεισε με τον πιο όμορφο τρόπο, μια ξεχωριστή γιορτή με θέμα «Καθαρή Παραλία», που μας γέμισε χρώματα, τραγούδια και σημαντικά μηνύματα για το περιβάλλον και την αγάπη προς τη φύση.

Τα παιδιά μας, με τον ενθουσιασμό και τη φαντασία τους, μας ταξίδεψαν σε έναν κόσμο όπου οι παραλίες είναι καθαρές, γεμάτες παιχνίδι και όχι σκουπίδια! Μέσα από το θεατρικό μας, μας θύμισαν πόσα μπορούμε να πετύχουμε όταν αγαπάμε τη Γη μας και συνεργαζόμαστε.

1 1 2 1 3 1 4 1  Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων για τη διαρκή υποστήριξη και κυρίως για τα υπέροχα δωράκια που προσέφερε στα παιδιά στο τέλος της γιορτής! Τα προσωπάκια τους έλαμψαν από χαρά, και ήταν ένα γλυκό κλείσιμο μιας πολύτιμης χρονιάς.6 1

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους συνεργαστήκαμε φέτος για την όμορφη κοινή μας πορεία. Μαζί, δημιουργήσαμε ένα ασφαλές, δημιουργικό και γεμάτο αγάπη περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Τώρα, ήρθε η ώρα να αποχαιρετιστούμε… όχι με λύπη, αλλά με χαμόγελο και πολλές αναμνήσεις στις αποσκευές μας!

Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Ας γεμίσουμε τις παραλίες με γέλια, αλλά όχι με σκουπίδια!
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη, γεμάτοι ενέργεια…έτοιμοι για νέες ανακαλύψεις και περιπέτειες!

Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας Περιβάλλοντος

Στο πλαίσιο των δράσεων μας για το περιβάλλον και την ευαισθητοποίηση των μικρών μαθητών, το τελευταίο χρονικό διάστημα αφιερώσαμε χρόνο και ενέργεια στην εκπαίδευση των παιδιών σχετικά με την προστασία του πλανήτη μας. Θέλαμε να τους δείξουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουν το περιβάλλον τους και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες από μικρή ηλικία.

Ξεκινήσαμε με εποπτικό υλικό και παραμύθια που μιλούσαν για τη φύση, τα ζώα και την ανάγκη να την προστατεύουμε. Μέσα από συζητήσεις και παιχνίδια επικεντρωθήκαμε στην προστασία των θαλασσών, των ακτών και στη διατήρηση των φυσικών πόρων. Παράλληλα, δημιουργήσαμε όμορφες κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά και μάθαμε τραγούδια για το περιβάλλον. 01 02 03 04

Ο πιο ενεργός και βιωματικός μας τρόπος εκπαίδευσης ήταν η επίσκεψη στην παραλία, όπου μαζί με τα παιδιά μαζέψαμε σκουπίδια και φροντίσαμε να καθαρίσουμε τον χώρο. Η εμπειρία αυτή τους έδωσε την ευκαιρία να δουν από κοντά πόσο σημαντικό είναι να διατηρούμε τις ακτές καθαρές.1 2 3 4 4a 1 Επιπλέον, μας μίλησε το Λιμενικό Σώμα, για το ρόλο του στη φύλαξη των ακτών και την προστασία των θαλασσών μας και μας θύμισε τρόπους για να συμβάλλουμε και εμείς. Ευχαριστούμε θερμά την κα Ελευθερία Ταμπακάκη, τον κ. Ανδρέα Γαλανάκη και τον κ. Ελισσαίο Κουκουλανάκη από το Λιμενικό Σώμα για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική ενημέρωση που προσέφεραν στα παιδιά μας. 5 6 7 7a Είμαστε περήφανοι που τα παιδιά μας συμμετείχαν ενεργά σε αυτήν τη δράση, μαθαίνοντας ότι όλοι μπορούμε να συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος μας, ξεκινώντας από τις μικρές καθημερινές μας πράξεις. Συνεχίζουμε να ευαισθητοποιούμε και να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις τους, ώστε να μεγαλώσουν με σεβασμό και αγάπη για τη φύση. 8

Εργαστήρια Δεξιοτήτων «Υπεύθυνα παιδιά, υπερασπιστές των ζώων»

Στο νηπιαγωγείο μας ολοκληρώσαμε με επιτυχία τα εργαστήρια δεξιοτήτων με τίτλο «Υπεύθυνα παιδιά, υπερασπιστές των ζώων», ένα πρόγραμμα που εντάσσεται στη θεματική «ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά». Το εργαστήριο αυτό στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τα δικαιώματα των ζώων και τη σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώων. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και διερευνητική μάθηση, τα παιδιά κατανόησαν ότι ο σεβασμός προς τα ζώα είναι σημαντικός και ότι η στάση μας απέναντί τους ενισχύει το αίσθημα της ευθύνης και της υπευθυνότητας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, οργανωμένοι σε ομάδες, διαμόρφωσαν τους κανόνες συνεργασίας τους μέσα από θετική αλληλεπίδραση και ενεργητική συμμετοχή. Έτσι καλλιεργήσαμε δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας, αλλά και κοινωνικές δεξιότητες όπως η ενσυναίσθηση, η ευαισθησία και η υπευθυνότητα. Με ομαδικό πνεύμα και παιχνιδιάρικη διάθεση, καταλάβαμε πόσο στενή και αλληλένδετη είναι η σχέση μεταξύ ανθρώπου και ζώων. Παρατηρήσαμε και συζητήσαμε έργα τέχνης, αξιοποιώντας τη στοχαστική προσέγγιση για να αναπτύξουμε δημιουργική, κριτική και ολιστική σκέψη. Με αφορμή τον πίνακα του ζωγράφου Σαγκάλ «Εγώ και το χωριό», αναδείξαμε το μήνυμα της αλληλεξάρτησης και σεβασμού μεταξύ ανθρώπου και ζώων.1a

Επιπλέον, μέσα από εικόνες και βίντεο, ενημερωθήκαμε για τις συνθήκες διαβίωσης των ζώων σε φυσικό περιβάλλον αλλά και σε βιομηχανικές μονάδες παραγωγής, αναστοχαστήκαμε πάνω στην υπερεκμετάλλευση και αναπτύξαμε την ευθύνη μας απέναντί τους.2a 2ab

Γνωρίσαμε το κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων και αποτυπώσαμε με ζωγραφιές τα δικαιώματα που θεωρούμε σημαντικά. 3a

Τέλος, δημιουργήσαμε μια αφίσα για να εκφράσουμε τη διαμαρτυρία μας ενάντια στην κακομεταχείριση των ζώων και να ευαισθητοποιήσουμε τους συμμαθητές μας. Παράλληλα, σκεφτήκαμε και προτείναμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατεύουμε και να υπερασπιζόμαστε τα ζώα στην καθημερινότητά μας. 4a 

Με αυτόν τον τρόπο, τα εργαστήρια δεξιοτήτων έγιναν μια μοναδική ευκαιρία να μάθουμε, να σκεφτούμε και να δράσουμε συλλογικά για τον σεβασμό και την προστασία των ζώων και του περιβάλλοντος.

Η Ανακύκλωση στο Νηπιαγωγείο μας

Τις τελευταίες μέρες στο νηπιαγωγείο μας μάθαμε πολλά για την ανακύκλωση! Συζητήσαμε για το πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε το περιβάλλον και να πετάμε σωστά τα σκουπίδια στους μπλε κάδους. Μάθαμε να ξεχωρίζουμε τα υλικά – χαρτί, πλαστικό, γυαλί και μέταλλο – και φτιάξαμε όμορφες κατασκευές με ανακυκλώσιμα αντικείμενα.4a 4b 5a 6a 7a 7b 8a 9a 

Στο τέλος αυτής της ωραίας δράσης, σε συνεννόηση με τον Δήμο Καντάνου-Σελίνου καλέσαμε το φορτηγό ανακύκλωσης  του δήμου μας !Ήρθαν  με μεγάλη προθυμία, πάρκαραν το φορτηγό έξω από το Νηπιαγωγείο, μας εξήγησαν  και  μας  έδειξαν  πώς  αδειάζουν  τους  κάδους  και  πού πηγαίνουν όλα τα υλικά για να ξαναχρησιμοποιηθούν. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κουκουλά Αντώνη και τον κ. Ζουριδάκη Νεκτάριο!3a1a 2a

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε τη φύση κάθε μέρα!

Ένα Προαύλιο που Μιλά με τον Ήλιο, τον Άνεμο και τη Βροχή!

Στο Νηπιαγωγείο μας πιστεύουμε ότι η αυλή είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένας χώρος για παιχνίδι – είναι ένα ζωντανό εργαστήριο, όπου η μάθηση ξεκινά με την παρατήρηση και τη φαντασία των παιδιών. Με ενθουσιασμό σας παρουσιάζουμε τέσσερις ξεχωριστές παρεμβάσεις που μεταμόρφωσαν την αυλή μας σε ένα υπαίθριο φυσικό εργαστήριο!

Ηλιακό Ρολόι στο Προαύλιο μας – Ένα Μάθημα από τον Ήλιο!

Αφού παρατηρήσαμε μαζί τις σκιές στον προαύλιο χώρο, μιλήσαμε για τα παλιά ηλιακά ρολόγια και πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον Ήλιο για να υπολογίζουν την ώρα. Έπειτα, με πολύ μεράκι και ομαδική συνεργασία, αρχίσαμε την κατασκευή της μακέτας του δικού μας ηλιακού ρολογιού.

Χρησιμοποιήσαμε απλά υλικά, όπως χαρτόνι, χρώματα, ξύλινο δείκτη  και φυσικά πολλή φαντασία! Τα παιδιά ζωγράφισαν, κόλλησαν τους αριθμούς του ρολογιού, μέτρησαν και έμαθαν για τις έννοιες της κατεύθυνσης, της σκιάς, αλλά και του χρόνου μέσα από βιωματική μάθηση.

Η μακέτα του ηλιακού ρολογιού θα τοποθετηθεί συμβολικά στον προαύλιο χώρο μας, υπενθυμίζοντας  στα παιδιά πως ο κόσμος γύρω μας είναι γεμάτος γνώση, αρκεί να τον παρατηρούμε προσεκτικά.1 3 2 3 Stigmiotypo othonhs 2025 05 28 222618

Ανεμοδείκτης – Η Κατεύθυνση του Ανέμου!

Δίπλα στο ηλιακό ρολόι, ένας ανεμοδείκτης στριφογυρίζει ανάλογα με την κατεύθυνση του ανέμου. Τα παιδιά έμαθαν για τα σημεία του ορίζοντα, χρησιμοποίησαν πυξίδα και ανέλαβαν να καταγράφουν καθημερινά πού φυσάει ο άνεμος. Η κατανόηση του καιρού γίνεται έτσι μια διασκεδαστική και βιωματική εμπειρία.3 3

Βροχόμετρο – Μετρούμε τη Βροχή!

Δεν ξεχνούμε φυσικά και το βροχόμετρο που από πέρυσι έχουμε στην αυλή μας! Ένα απλό αλλά πολύτιμο εργαλείο που δείχνει στα παιδιά πόσο νερό πέφτει κάθε φορά που βρέχει. Το έχουμε τοποθετήσει σε εμφανές σημείο στην αυλή, και μέσα στη σχολική χρονιά κρατήσαμε ημερολόγιο βροχής και χρησιμοποιήσαμε το νερό για να ποτίσουμε!4 2

Νέος Χλοοτάπητας – Μια Ανάσα Δροσιάς και Χαράς!

Και τέλος, η αυλή μας απέκτησε νέο, πράσινο χλοοτάπητα, προσφέροντας έναν ασφαλή, μαλακό και όμορφο χώρο για παιχνίδι, χαλάρωση και παρατήρηση της φύσης. Ο νέος μας τάπητας, τα έξοδα του οποίου καλύφθηκαν από τον δήμο Καντάνου – Σελίνου δεν είναι μόνο διακοσμητικός – είναι το «χαλί» πάνω στο οποίο ξεδιπλώνεται  η περιέργεια και η δημιουργικότητα των παιδιών μας!5 2

Με αυτές τις προσθήκες, η αυλή του Νηπιαγωγείου μας μετατρέπεται σε έναν χώρο βιωματικής μάθησης, εξερεύνησης, ανακάλυψης και χαράς. Τα παιδιά, μέσα από την πράξη και την εμπειρία, αναπτύσσουν δεξιότητες, ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους και αποκτούν πολύτιμες γνώσεις για τη φύση και τον κόσμο.

Μια Πράσινη εβδομάδα Γεμάτη Ζωή, Φύση και Χαμόγελα!

Στα Οικολογικά και Αειφόρα 1ο & 2ο  Νηπιαγωγεία Παλαιοχώρας, η επαφή με τη φύση δεν είναι απλώς μάθημα – είναι βίωμα, χαρά και δημιουργία! Την περασμένη εβδομάδα, ζήσαμε μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη πράσινες δράσεις, συνεργασία και πολλή διασκέδαση!

 Φυτεύουμε, Μαθαίνουμε και Δημιουργούμε

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με φύτευση λαχανικών και φρούτων στο παρτέρι μας! Η κ. Κατερίνα Σαρικάκη, υπεύθυνη στα εκπαιδευτικά θέματα του Δήμου μας, πάντα θετική και πρόθυμη μας προμήθευσε με όλα τα φυτά που χρειαζόμασταν για να εμπλουτίσουμε το παρτέρι της σχολικής μας αυλής! Τα παιδιά, με την καθοδήγηση των νηπιαγωγών, φύτεψαν μαρούλια, πιπεριές και φραουλιές. Με τα χεράκια τους έσκαψαν, φρόντισαν, πότισαν και έβαλαν την αγάπη τους στο χώμα. Ήταν μια μοναδική εμπειρία που ενίσχυσε τη σχέση τους με τη γη και το περιβάλλον.

1 2 2 2 3 2 4 1 5 1

 Δενδροφύτευση με Πολύτιμους Συμμάχους

Στη συνέχεια, η αυλή μας απέκτησε ακόμη περισσότερη ζωή και χρώμα με τη δενδροφύτευση τριών υπέροχων δέντρων: μιας λεμονιάς, μιας πορτοκαλιάς και μιας βερικοκιάς! Η δράση αυτή έγινε χάρη στη πολύτιμη δωρεά της κ. Μαργαρίτας Μπράντι- Αλυγιζάκη που είχε διανύσει 98,7 χιλιόμετρα με το “Run for trees”  με μοναδικό σκοπό την δεντροφύτευση !!

Η πράξη αυτή δεν είναι μόνο μια γενναιόδωρη προσφορά προς το σχολείο, αλλά και μια επένδυση στο περιβάλλον, την παιδεία και το μέλλον των παιδιών μας!!

Τα νέα δέντρα θα προσφέρουν σκιά, ομορφιά και δροσιά στους χώρους μας και θα αποτελέσουν ζωντανά παραδείγματα της αξίας της περιβαλλοντικής συνείδησης.      Κ. Μαργαρίτα, ευχαριστούμε πολύ!!

 Επίσης ο κ. Δημήτρης Σαρτζετάκης, πατέρας μαθήτριας του σχολείου μας, με μεράκι και προθυμία βοήθησε και έσκαψε κατάλληλα τα σημεία για να φυτευτούν τα δέντρα μας! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθειά του!6 7 8

 Πικ Νικ στην Αυλή!

Και επειδή κάθε προσπάθεια αξίζει και λίγη… απόλαυση, ολοκληρώσαμε την εβδομάδα μας με ένα διασκεδαστικό πικ νικ στην αυλή! Τα παιδιά έφαγαν το δεκατιανό τους στα ειδικά ξύλινα τραπεζάκια, χαρά, γέλια και παιχνίδια γέμισαν την αυλή, απολαμβάνοντας την όμορφη μέρα κάτω από τον ήλιο και δίπλα στα νέα μας φυτά και δέντρα!!9

Η εβδομάδα αυτή δεν ήταν μόνο μια περιβαλλοντική δράση – ήταν ένα μάθημα ζωής. Γιατί μέσα από τη φύση, τα παιδιά μαθαίνουν να σέβονται, να φροντίζουν και να αγαπούν τον κόσμο γύρω τους.

Μέσα από δράσεις σαν κι αυτή, κάνουμε πράξη τη βιωματική μάθηση και δίνουμε στα παιδιά εφόδια για έναν πιο πράσινο, υπεύθυνο και ελπιδοφόρο κόσμο.

Συνεχίζουμε με ενθουσιασμό, πράσινες ιδέες και πολλή όρεξη για νέες εμπειρίες!

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στον Κόσμο της Μουσικής»

Στο νηπιαγωγείο μας, ξεκινήσαμε ένα μοναδικό ταξίδι με πυξίδα τον ήχο, τον ρυθμό και τη μελωδία!
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού μας προγράμματος «Ταξίδι στον Κόσμο της Μουσικής», τα παιδιά γνώρισαν μουσικά όργανα από διάφορους πολιτισμούς και εποχές, ανακάλυψαν τη δύναμη της ανθρώπινης φωνής και βίωσαν τη μαγεία της μουσικής μέσα από κίνηση, παιχνίδι και ακρόαση.

Εμπνευσμένοι από το παραμύθι της Βασιλικής Νευροκοπλή «Ως την άκρη του νερού», οι μικροί μας ταξιδιώτες ακολούθησαν τον Αζαρία, τη Λινκ Λινκ, τον Τρελό Άνεμο και την Οάμρα, ανακαλύπτοντας ήχους από τα πέρατα του κόσμου:
🎵 κρουστά της Αφρικής,
🎵 πνευστά των Ινδιάνων,
🎵 έγχορδα της Ιαπωνίας,
🎵 πληκτροφόρα και πολλά ακόμα!

Κατασκευάσαμε αυτοσχέδια μουσικά όργανα, φτιάξαμε μουσικές ιστορίες, τραγουδήσαμε και ηχογραφήσαμε τα δικά μας τραγούδια. Κάθε ήχος, κάθε νότα, κάθε ρυθμός έγινε αφορμή για δημιουργία, επικοινωνία και χαρά.

Το αποτέλεσμα αυτής της μουσικής διαδρομής μπορείτε να το απολαύσετε μέσα από το ψηφιακό μας βιβλίο, πατώντας εδώ:

Γιατί, όπως λέει και το παραμύθι μας…
«Μεγάλωνε η μελωδία, μεγάλωνε και η σχεδία. Μεγάλωνε η σχεδία, μεγάλωναν και τα χρόνια. Αιώνες έγιναν…»