Αρχεία ανά ημέρα: 6 Σεπτεμβρίου, 2011

Καλωσόρισμα!

Πρώτη Μέρα Στο Σχολείο Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέας Μάκρης σας καλωσορίζει με έναν χιουμοριστικό τρόπο και σας εύχεται καλή και εποικοδομητική σχολική χρονιά!Απολαύστε το βιντεάκι!

Δημοσιεύθηκε στη Βιντεάκια, Γενικά | Σχολιάστε