I Have Values in My Traditions and Dreams in My Future-Maria Mostaki
eTwinning 2024-2025
Το 3ο έργο που εκπονούμε αυτή την σχολική χρονιά
(1ο Ολοήμερο Τμήμα -Μαρία Μοστάκη)
Έχω αξίες στις παραδόσεις μου και όνειρα στο μέλλον μου.
Το έργο μας αποτελείται από μαθητές προσχολικής ηλικίας 5-6 ετών. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών εταίρων στο έργο μας είναι 30 και ο αριθμός των μαθητών είναι 610 Οι χώρες εταίροι του έργου μας είναι: Τουρκία, Ρουμανία, Λιθουανία, Κύπρος, Μολδαβία, Βουλγαρία, Ελλάδα. Αντικείμενο του έργου: Περιλαμβάνει εκπαίδευση αξιών που θα ενσωματώσουμε στις εθνικές ημερήσιες και σχολικές δραστηριότητες.
Στόχος του έργου είναι η ολοκλήρωσή του με την ηλικιακή ομάδα 5-6 ετών. Γιατί είναι η περίοδος που η ανάπτυξη της προσωπικότητας προχωρά η πιο γρήγορη και μόνιμη μάθηση ξεκινά. Στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε τις ιδιαίτερες ημέρες και τις παγκόσμιες αξίες που κρίνεται σκόπιμο να γιορταστούν από την UNESCO – UNICEF και να τις εφαρμόσουμε με μια προσέγγιση βασισμένη στο παιχνίδι με δραστηριότητες εντός της τάξης. Θέλουμε να τα βοηθήσουμε να αναγνωρίσουν αξίες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του τόπου που ζουν, να τα βοηθήσουμε να γίνουν πιο παραγωγικά και πιο ευτυχισμένα άτομα μαθαίνοντας αξίες και να τα καθοδηγήσουμε για το πώς να χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία / το διαδίκτυο.
– Θέλουμε να κάνουμε τις αξίες που είναι παγκοσμίως αποδεκτές από τη UNICEF πιο διασκεδαστικές με δράματα, παιχνίδια, τέχνη, δραστηριότητες οικογενειακής συμμετοχής, πειράματα, μαθηματικά, διαδραστικά παιχνίδια και ιστορίες και δραστηριότητες εντός της τάξης.
– Θέλουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους ως ειλικρινή, ενάρετα άτομα που συνεισφέρουν θετικά στους εαυτούς τους, τις οικογένειές τους και τη ζωή τους, μειώνοντας τη διαχείριση της τάξης, τον εκφοβισμό από τους συνομηλίκους και την πίεση, και που είναι σε ειρήνη με τον εαυτό τους, τις οικογένειές τους και το περιβάλλον τους. Υποστήριξή τους ώστε να γίνουν κατάλληλα συνεργάσιμοι, ανεκτικοί και μοιράζονται άτομα,
– Προστασία των δικαιωμάτων τους και σεβασμός των δικαιωμάτων των άλλων,
– Βοηθώντας τους να γνωρίσουν τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και να γίνουν πιο περιβαλλοντικά ευαίσθητα και παραγωγικά άτομα.
– Βοηθώντας τους να έχουν επίγνωση των ευθυνών τους και να είναι πρόθυμοι να τις εκπληρώσουν,
– Ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και καθοδήγησή τους για την προστασία άλλων έμβιων όντων στη φύση,
– Συμβολή στην αύξηση της αξίας που δίνεται στην προσχολική εκπαίδευση με τη συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση,
– Διασφάλιση ότι γίνονται ενεργά, λιτά, παραγωγικά και ερωτηματικά άτομα,
– Διασφάλιση ότι έρχονται μαζί με φίλους του έργου και άλλους σε ψηφιακό περιβάλλον,
– Να γνωρίσουν τη δική τους κουλτούρα και να μάθουν για διαφορετικούς πολιτισμούς.
– Ενστάλαξη αξιών όπως η συνεργασία, η αγάπη, η οικονομία και το μοίρασμα μέσω δράματος, παιχνιδιών ή διαφορετικών κοινωνικών δραστηριοτήτων κατάλληλων για τα αναπτυξιακά τους επίπεδα.
– Ανάπτυξη δεξιοτήτων πρακτικής σκέψης, γρήγορης λήψης αποφάσεων, αναλυτικής σκέψης και υποστήριξη της ανάπτυξής τους με δραστηριότητες όπως μαθηματικά, πειράματα και παιχνίδια νοημοσύνης.
– Διαφοροποίηση και κατεύθυνση της περιέργειας όπως έρευνα, εξέταση και παρατήρηση,
– Όντας ένα κοινό ευρωπαϊκό έργο που υποστηρίζει την κοινωνική ανάπτυξη και δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς να δράσουν και να αναλάβουν δράση από κοινού,
– Ανάπτυξη των χειρωνακτικών δεξιοτήτων των παιδιών, του συντονισμού χεριού-ματιού, της κοινωνικής απόδοσης, της αισθητικής αντίληψης και των δεξιοτήτων παρατήρησης με δραστηριότητες όπως ζωγραφική, παιχνίδια, ταξίδια και μουσική,
– Διασφάλιση ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αποτελεσματικά και σωστά με τα ψηφιακά εργαλεία Web 2.0,
– Παρατήρηση θετικών και αρνητικών συμπεριφορών στην πρώιμη εκπαίδευση,
– Συνεργασία με εταίρους του έργου, παρέχοντας πολύπλευρη ανάπτυξη χρησιμοποιώντας εμπειρία, προσωπική ανάπτυξη, εκπαιδευτικές τεχνολογίες, διαχείριση τάξης και διαφορετικές μεθόδους-τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση,
– Σχεδιασμός και πραγματοποίηση τακτικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά με τη συνεργασία γονέων, δασκάλων και αυτών. – Καθοδήγηση όλων των διαδικασιών του έργου στο έργο και σχεδιασμός έργων με δραστηριότητες που επιτρέπουν την παρακολούθηση των αναπτυξιακών χαρακτηριστικών και ηλικιακών ομάδων της περιοχής, του σχολείου και των παιδιών.
– Ο κύριος σκοπός του έργου μας είναι να ολοκληρώσουμε το έργο μας ως εκπαίδευση αξίας υποστηρίζοντας ευαίσθητες, παραγωγικές, πολιτιστικά συνδεδεμένες, αναπτύσσοντας και μεταβάλλοντας δεξιότητες χρήσης τεχνολογίας.
Οι παγκόσμιες ειδικές μέρες μας που θα γιορτάσουμε στο έργο μας
21 Νοεμβρίου World Hello (φράση καλοσύνης)
-20 Δεκεμβρίου Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινης Αλληλεγγύης (Solidarity-Sharing)
-5η Ιανουαρίου Bird day (Προετοιμασία αφίσας-Αγάπη των ζώων-Προετοιμασία αφίσας)
-6 Ιανουαρίου Φασόλια (Επιστήμη-Υπευθυνότητα)
-13 Ιανουαρίου Ώρα να κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα (Προετοιμασία πακέτου Βοήθειας/Αλληλεγγύης-Βοήθειας)
-3 Φεβρουαρίου Ημέρα Carrot Cake (Υπευθυνότητα-Υγιεινή διατροφή)
-9 Φεβρουαρίου Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-(Παιχνίδι-Διαδραστικό παιχνίδι)
-22 Φεβρουαρίου Ημέρα Ταπεινότητας (Όχι στη Δραστηριότητα Βίας)
-8 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ((Ίσα Δικαιώματα-Σεβασμός)
-19 Μαρτίου Ημέρα Let’s Smile (Being Happy-Joyful)
-20 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (Οπτικός Γραμματισμός)
-21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Δασών (Ας Φυτέψουμε Δέντρα – Προστασία του Περιβάλλοντος)
-22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Νερού (Being Thrifty)
-2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (σεβασμός στις διαφορές)
-4 Απριλίου Ημέρα Ζώων του Δρόμου (Love-Respect-Compassion)
-10 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αδελφότητας (Brotherhood)
-Στις 26 Απριλίου είναι η μέρα με τα παιδιά για περίπατο (Ας κάνουμε αθλήματα για την υγεία)
-16 Μαΐου Διεθνής Ημέρα Ειρήνης (Ειρήνη-Ενότητα)
Παρουσίαση του έργου στους γονείς στο παρακάτω βίντεο:
ΕυρωπαΪκές ετικέτες ποιότητας!
Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α
Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές μας , δούλεψαν με κέφι και συνέπεια! Φτάσαμε στη ψηλότερη διάκριση.
Πολλά ευχαριστώ στους γονείς για την καταπληκτική συνεργασία μας στα έργα etwinning !
ΕυρωπαΪκές ετικέτες ποιότητας!
etwinning 2023-2024
Δύο υπέροχα έργα
Mess in a box 🏆,We are stars!🏆
Δύο έργα, πολλές χώρες, πολλά σχολεία, πολλά παιδιά και εκπαιδευτικοί σε υπέροχες δράσεις. Ευχαριστώ τους μικρούς μαθητές μου, τους γονείς και όλους τους καταπληκτικούς συνεργάτες !
Πολλά Συγχαρητήρια ακόμα για το Μess in a box που έλαβε το πρώτο βραβείο στην Κύπρο! Χαιρόμαστε που είμαστε και εμείς μέρος αυτού του υπέροχου έργου!
Aνώτατη διάκριση European Quality Label (Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας) που τιμά την αριστεία και ενισχύει την ποιότητα της διασυνοριακής εκπαίδευσης.
Η ετικέτα αφορά την αναγνώριση εξαιρετικών έργων eTwinning που πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η European Quality Label 2024 απονέμεται σε έργα που έχουν ξεχωρίσει για την καινοτομία, τη συνεργασία, τη χρήση τεχνολογίας και τη συμβολή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προβάλλει τα έργα ως πρότυπα συνεργασίας, δημιουργικότητας και ψηφιακής παιδείας.
Εδώ μπορείτε να δείτε το έργο:
https://blogs.sch.gr/5nipmoud/2024/05/29/2867/
Εδώ μπορείτε να δείτε το έργο:
Ο Ερμής των Χριστουγέννων
- Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών συμμετέχει στην χριστουγεννιάτικη δράση”Ο Ερμής των Χριστουγέννων” 🌲🌲🌲
Η πρόσκληση πραγματοποιείται στο πλαίσιο υλοποίησης Πολιτιστικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων από το ΔΣ Γωνιάς στο Ρέθυμνο.
όπου ο “Ερμής” θα μεταφέρει στολίδια και καρτουλες με ευχές που θα φτιάξουν τα παιδάκια με σκοπό την ανταλλαγή τους στο πανελλήνιο δίκτυο 236 σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Τα παιδάκια του σχολείου μας (Ολοήμερο 1ο και 2ο τμήμα)αφού εντοπίσαμε τα σχολεία της ομάδας μας στον χάρτη (14 σχολεία)ξεκίνησαν να δουλεύουν ζωηρά με κέφι και χαρά σαν μικρά ξωτικά, και να ετοιμάζουν τα στολίδια που θα σταλούν σε δημοτικά και νηπιαγωγεία της χώρας.
#”Ερμής των Χριστουγέννων ”
X’mas time! 🌲🌲🌲
Η ομάδα μας (9η )
Στα παρακάτω 14 σχολεία στείλαμε τα στολίδια μας με τις κάρτες ευχών με πολύ χαρά και ενθουσιασμό!
Περιμένουμε με αγωνία να έρθουν τα στολίδια από τα σχολεία της ομάδας μας!
Α/Α | Όνομα Σχολείου | Διεύθυνση Σχολείου |
1 | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 111 Π.Μ. | ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 111 Π.Μ. – ΑΛΜΥΡΟΣ ΤΚ 37100 |
2 | Νηπιαγωγείο Βερδικούσιας | 400 05 Βερδικούσια Λάρισας |
3 | 7ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου | Παπαφλέσσα 18 με Ζωοδόχου Πηγής Ευοσμος |
4 | Νηπιαγωγείο Αγχιάλου Θεσσαλονίκης | 30ης Ιουλίου 23 Αγχίαλος Θεσσαλονίκη |
5 | Νηπιαγωγείο Αχινού | Αχινός Στυλίδας 35300 |
6 | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΥΠΑΤΗΣ | ΛΟΥΤΡΑ ΥΠΑΤΗΣ |
7 | 18ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ | ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ 2 |
8 | 12ο Νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης | Πατρ. Γρηγορίου 13 |
9 | Νηπιαγωγείο Παραλίας Ιρίων | Παραλία Ιρίων, Ναύπλιο |
10 | Νηπιαγωγείο Αχλαδοκαμπου | Αχλαδοκαμπος |
11 | 6o Νηπιαγωγείο Κοζάνης | Χαρισίου Σακαλή 10 |
12 | 7ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου | Αποστολάκη 6 Ρέθυμνο |
13 | 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πάτρας | Τέρμα Νόρμαν |
14 | 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΥ | πάροδος Ν. Παπαθανάση (περιοχή Δασκάλων)) |
15 | 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών | Ορφανίδη 31 Νέα Μουδανιά 63200 |
ArTwinners
Το έργο αυτό eTwinning έχει σχέση με την τέχνη και θα εκπονηθεί την φετινή σχολική χρονιά 2024-2025!
Μαθητές από 7 χώρες και 14 σχολεία θα συνεργαστούν και θα αναπτύξουν πολλές δεξιότητες μέσα από την τέχνη!
Αυτό το έργο είναι ένα πολιτιστικό και καλλιτεχνικό έργο που εισάγει τους μαθητές μας στη ζωή και τα έργα παγκοσμίου φήμης ζωγράφων. Στόχος του είναι να αναπτύξει τις επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών και να συναναστραφούν με μαθητές από διαφορετικές χώρες με αφορμήν την τέχνη και να τους επιτρέψει να μάθουν για τις καθημερινές ρουτίνες της ζωής τους.
Στόχοι
Nα ψάξουν και να μάθουν για διάσημους ζωγράφους στον κόσμο.
Να είναι σε θέση να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με τις καθημερινές ρουτίνες.
Να Μάθουν πώς να χρησιμοποιούν ορισμένα εργαλεία WEB 2.
Να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών .
Να βελτιώσουν τις ζωγραφικές δεξιότητες των μαθητών.
Να υποστηρίξει την εργασία των μαθητών σε ομάδες.
Να μπορέσουν οι μαθητές να συναναστραφούν με ξένους μαθητές.
Στην αρχή του έργου, θα ξεκινήσει μια έρευνα στο twinspace και στους μαθητές θα δοθούν οι παρακάνω επιλογές ζωγραφικής.
(Λεονάρντο Ντα Βίντσι / Σαλβαδόρ Νταλί / Βίνσεντ Βαν Γκογκ / Πάμπλο Πικάσο / Φρίντα Κάλο / Κλοντ Μονέ)
Οι 3 ζωγράφοι με τις περισσότερες ψήφους θα χρησιμοποιηθούν στην εργασία.
Ας γνωρίσουμε τους σπουδαίους αυτούς καλλιτέχνες.
Παρακολουθούμε σχετικό υλικό στο διαδίκτυο με έργα και την ζωή των καλλιτεχνών
Οι συνεργάτες του έργου συγκεντώνουμε υλικό που θα βοηθήσει ώστε να γνωρίσουν τα παιδιά τους καλλιτέχνες.
Και με υλικό του σχολείου η πρώτη επαφή με ορισμένα έργα αυτών των ζωγράφων .
Αρχική έρευνα των μαθητών. Τα παιδιά ένα ένα απαντούν στην φόρμα σε ερωτήσεις όπως αν ξέρουν τιο είναι το etwinning , αν έχουν πάρει άλλη φορά μέρος, αν τους φαίνεται το θέμα ενδιαφέρον, Πιστεύετε ότι η συνεργασία μεταξύ μαθητών από διαφορετικές χώρες θα είναι δύσκολη; κ.α
Ενημέρωση των γονέων για το έργο και συγκατάθεση τους .
Γονική συγκατάθεση
Τα παιδιά ψηφίζουν τον καλλιτέχνη που του άρεσε περισσότερο από τους έξι .
Ψηφίζουν με τα ξύλινα σχήματα, βάζουν το σχήμα τους σε έναν από τους έξι ζωγράφους….μετράμε!
Η δική μας πρόταση για το λογότυπο του έργου!
Συμμετέχουμε στην εβδομάδα κώδικα code week 4all
Σχεδιάζω κύκλους, τρίγωνα προγραμματίζοντας το bee bot. Χρωματίζω τα σχήματα και προκύπτει ένα υπέροχο έργο τέχνης.
Συνεχίζεται……
Καλή Σχολική Χρονιά
Καλή , Φωτισμένη, Δημιουργική, Χαρούμενη, σχολική χρονιά 2024-2025 με υγεία για τους μαθητές, τους γονείς και τις εκπαιδευτικούς μας!
Με πολλά χαμόγελα, με θετική διάθεση, με καλή συνεργασία και πρόοδο!!!
Αγιασμός 2024
Συγχώνευση σχολείων
Αγαπητοί γονείς σας καλωσορίζουμε στο συγχωνευμένο πλέον σχολείο μας που θα ονομάζεται 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών.
(Συγχωνεύθηκε το 5ο με το 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών ΦΕΚ 4665/9-8-2024)
Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά για τα παιδάκια και τις οικογένειές σας!
Καλή μας αρχή με Υγεία, Δύναμη , Δημιουργικότητα ,Θετική διάθεση και καλή Συνεργασία για εκπαιδευτικούς, παιδιά και γονείς!
Θα πρέπει να αποθηκεύσετε παρακαλώ πολύ τις παρακάτω πληροφορίες επικοινωνίας με το σχολείο διότι ορισμένα έχουν αλλάξει.
Πλέον τα στοιχεία του 5ου εκτός από το τηλέφωνο δεν χρησιμοποιούνται.
email επικοινωνίας με το σχολείο: mail@2nip-n-moudan.chal.sch.gr
Ιστοσελίδα σχολείου:https://blogs.sch.gr/2nipmoud/
Επικοινωνία με την Διεύθυνση του σχολείου: 2373024450 Νέο Κτίριο
-2373024450( για τα παιδιά που θα φοιτήσουν στο νεό κτίριο)
-2373022795 (για τα παιδιά που θα φοιτήσουν στο παλιό κτίριο)
Παρακαλούμε πολύ για τον καθημερινό σας έλεγχο στα email σας ώστε να είστε ενημερωμένοι για τα θέματα του σχολείου.
Για οτιδήποτε είμαστε στην διάθεση σας!
Το εκπαιδευτικό προσωπικό και η Προϊσταμένη .
Μαθαίνω για τα Δάση
Για άλλη μια χρόνια το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα <<Μαθαίνω για τα δάση>>
Το πρόγραμμα “Μαθαίνω για τα Δάση” εστιάζει στη μελέτη της βιοποικιλότητας του αστικού και περιαστικού πρασίνου και δασών προωθώντας βιωματικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και την εκπαίδευση στο ύπαιθρο (outdoor education)
Το πρόγραμμα “Μαθαίνω για τα Δάση”
- Λειτουργεί με τη μορφή δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
- Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας
- Ιδρυτής του είναι το Ίδρυμα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Foundation for Environmental Education
- Συντονιστής στην Ελλάδα από το 2001 είναι η ΕΕΠΦ
- Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
- Τα σχολεία που υλοποιούν πρόγραμμα στο δίκτυο και θα αξιολογηθούν θετικά από τη συντονιστική επιτροπή βραβεύονται.
- Δίνει τη δυνατότητα συνεργασίας με σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού
Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή της συμπεριφοράς των μαθητών μέσα από βιωματικές δραστηριότητες στην τάξη και στο πεδίο, σε θέματα που αφορούν τη βιοποικιλότητα στους χώρους πρασίνου και στα δάση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συνειδητοποιούν την αξία των χώρων πρασίνου και των δασών ως καταφύγιων ζωής, αλλά και ως πολύτιμων φυσικών πόρων και ενημερώνονται για τα προβλήματα που προκύπτουν από την καταστροφή τους, την περιβαλλοντική υποβάθμιση, τη ρύπανση και την κλιματική αλλαγή. Το Πρόγραμμα ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και της τοπικής κοινωνίας για την επίτευξη αποτελεσματικής περιβαλλοντικής δράσης. Είναι επιθυμητό να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον μία δενδροφύτευση ή σποροφύτευση, υπό την καθοδήγηση η της ΕΕΠΦ και με τη συνεργασία αρμόδιου φορέα (π.χ. Δασαρχείο). Τα σχολεία μπορούν να συνεργαστούν με άλλα σχολεία της Ελλάδας ή του εξωτερικού και να υλοποιήσουν από κοινού το πρόγραμμά τους.