Ψηφιακή Παιδική Βιβλιοθήκη

Σεπ 202411

images 2

Έχουν καταχωρηθεί διάφορα παραμύθια, που οι μικροί μας μαθητές μπορούν να διαβάσουν και κάποια να ακούσουν, με τη βοήθεια των γονιών τους!  Επιλέγουν ένα κάθε φορά και στη συνέχεια ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε περισσότερο από το παραμύθι.

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ON LINE

1. Ο ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ του Αντώνη Παπαθεοδούλου 

2. Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΑΤΙ 

3. Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΧΡΩΜΑΤΟΥΣΑ της Ελένης Μπετεινάκη

4. Ο ΛΥΠΟΠΟΤΑΜΟΣ της Λίνας Μουσιώνη

5. Ο ΤΡΑΚΑΤΡΟΥΚΑΣ Ο ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΣ 

6. Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΦΩΝΑΚΛΑΣ 

7. Η ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΓΟΣ ΑΛΛΙΩΣ

8. ΦΟΝ Ο ΦΟΒΕΡΟΣ

9. Η ΩΡΑΙΑ ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ 

10. Η ΕΧΘΡΟΠΙΤΑ 

11. Η ΚΑΤΣΙΚΟΥΛΑ ΤΗΣ ΒΕΑΤΡΙΚΗΣ 

12. ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΟΠΑΛΤΟ 

13. Ο ΣΙΓΑΝΟΣ ΕΝΑ ΣΚΙΑΧΤΡΟ 

14. Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ 

15. ΑΟΡΑΤΟ ΧΩΡΙΟ 

16. ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΠΕΛΑ 

17. Ο ΝΑΝΟΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ 

18. Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ 

19. ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ

20. Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ 

21. ΠΙΤΣΙΜΠΟΥΙΝΟΙ 

22. ΟΔΟΣ ΝΟΣΤΙΜΙΑΣ 

23. ΛΥΜΕΝΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ 

24. ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΤΟΥ ΣΕΛΙΜ 

25. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΕΡΑΤΕΞ 

26. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ 

27. ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΠΙΘΑΡΙ 

28. Ο ΣΟΦΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ 

29. ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΑΠΑΚΙ

30. Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ

31. Η ΤΕΛΕΙΑ 

32. ΑΡΗΣ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ 

33. ΕΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ 

34. ΤΟ ΓΚΡΟΥΦΑΛΟ 

35. ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ON LINE (Επιλέγεις ένα κάθε φορά που θέλεις να διαβάσεις)

36. ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ ΜΑΓΙΚΗ 

37. Η ΚΥΡΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ 

38. ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ

39.ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

40. Η ΚΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ

41.ΤΑ 2 ΦΑΣΟΛΙΑ

42. ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗΣ ΛΥΚΟΣ

43. Ο ΠΙΠ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 

44. Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ ΣΟΥΜΟΥΤΟΥ( Ψάχνεις και βρίσκεις ένα παραμύθι να ακούσεις, από τα 23, που υπάρχουν μέσα στην βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτου) 

45. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ( Πατώντας σε αυτό το σύνδεσμο, θα επιλέξεις την ηλικία σου και στη συνέχεια, όποιο βιβλίο σου αρέσει να διαβάσεις  από αυτά που εμφανίζονται) 

46. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΛΑΘΗ 

47. ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΓΑΠΑΕΙ ΚΥΡΙΕ ΘΕΜΗ 

48. Η ΜΙΚΡΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ 

49. ΤΟ ΚΟΥΡΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΠΟΜΠ 

50. ΑΧ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ 

51. Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΓΚΡΕΙΣ 

52. Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΙ 

53. Η ΠΟΥΠΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΛΟΤΑ 

54. ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ 

55. ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΕΛΩΝΑΚΙ? 

56. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ 

57.  Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟ 

58. ΤΟ ΖΥΜΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ 

59. ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΥΓΟ 

60. Η ΓΑΤΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ 

61. Η ΜΑΙΡΗ ΠΙΝΕΖΑ

62. Ο ΚΟΥΚΟΥΣΚΑ 

63. Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ 

64. Ο ΠΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ 

65. 12 ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΡΑ

66. ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ON LINE 

67. ΤΟ ΤΖΙΤΖΙΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ 

68. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΚΑΙ Ο ΤΑΥΡΟΣ 

69. ΛΙΤΣΑ Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ 

70. ΟΥΠΙ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ 

71. ΛΟΥΔΑ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ 

72. ΜΗΝΑΣ Ο ΚΗΦΗΝΑΣ 

73. Η ΚΑΜΠΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ 

74. ΕΝΑ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ ΡΟΖ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ

75. Η ΡΟΖΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ

76. ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΑΙΝΤΑ

77. ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ

78. ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ

79. ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ

80. ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΣΙΑ

81. ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

Οι ιστορίες και τα παραμύθια κατέχουν σημαντική θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το παραμύθι αποτελεί από μόνο του ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό διδακτικό μέσο, καθώς η αφήγηση ή η ανάγνωση ενός παραμυθιού αποτελεί μία διδακτική μέθοδο. Γι’ αυτό πολλές φορές οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν ή αφηγούνται ένα παραμύθι με απώτερο σκοπό την εξαγωγή διαφόρων συμπερασμάτων στο πλαίσιο της διδασκαλίας και της μάθησης. Ένα παραμύθι μπορεί να αξιοποιηθεί μέσα στην τάξη με πολλούς και διάφορους τρόπους. Μια από τις δυνατότητες που παρέχει στον/στην εκπαιδευτικό είναι να χρησιμοποιηθεί με διαθεματικό τρόπο. Αυτό σημαίνει ότι ένα παραμύθι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις σε όλο το φάσμα των γνωστικών αντικειμένων (όπως για πχ. γλώσσα, μαθηματικά, κ.α.).

Όσον αφορά την ΓΛΩΣΣΑ:

Βελτιώνεται η προφορική επικοινωνία, καθώς ο μαθητής καλείται να:

  • ακούσει,
  • αφηγηθεί,
  • περιγράψει,
  • συζητήσει,
  • κάνει ερωτήσεις,
  • πάρει συνέντευξη,
  • δημιουργήσει ιστορίες.

Καλλιεργείται η ανάγνωση, καθώς ο μαθητής καλείται να:

  • εκφραστεί λεκτικά,
  • εμπλουτίσει το λεξιλόγιο του.

Γίνεται εξάσκηση στη γραφή, καθώς ο μαθητής καλείται να:

  • περιγράψει,
  • χαρακτηρίσει,
  • δημιουργήσει λέξεις,
  • παράγει ιστορίες.

Αναφορικά με τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει:

  • πίνακες καταγραφής στοιχείων,
  • αντιστοιχίσεις,
  • παιχνίδια με αριθμούς,
  • προβλήματα.

Επιπρόσθετα σε σχέση με την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ο μαθητής μπορεί να:

  • ζωγραφίσει,
  • κάνει κατασκευές,
  • παίξει θεατρικά παιχνίδια,
  • δραματοποιήσει,
  • παίξει παντομίμα,
  • φτιάξει θεατρική παράσταση,
  • τραγουδήσει.

Αναφορικά με τη ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ο μαθητής έρχεται σε επαφή με την προφορική, λαϊκή παράδοση και κοινωνικές καταστάσεις, γνωρίζει άλλες χώρες και διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, μαθαίνει για το φυσικό περιβάλλον.

Σχετικά με τις ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ο μαθητής μπορεί να:

  • συλλέξει και καταγράψει πληροφορίες
  • επεξεργαστεί κείμενο
  • ζωγραφίσει

Τέλος, σε σχέση με τη ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ μπορεί να εξασκηθεί σε μουσικο-κινητικά παιχνίδια.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  1. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 
  • «Σήμερα το πρωί ξύπνησα από μια ασυνήθιστη φασαρία….»
  • « Άν ήμουν η ωραία κοιμωμένη, ο κύριος διευθυντής….»
  • « Πες μου για…»
  • Σε Α4 που διπλώνει: Ποιος ήταν; Πότε ήταν; Πού βρισκόταν; Τι έκανε; Τι είπε; Τι είπε ο κόσμος; Τι έγινε μετά;
  • Τρία αντικείμενα ή τυχαίες λέξεις , μια ιστορία
  • «Ευτυχώς πρόλαβα το φίλο μου αλλά δυστυχώς…..»
  •  Ιστορίες που ξεκινούν από μια κίνηση ενός προσώπου στο χώρο
  • Κατευθυνόμενη ιστορία με ερωτήσεις-απαντήσεις

    2. ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

  • Αναποδογυρίζουμε παραμύθια π.χ η κακιά Κοκκινοσκουφίτσα και ο καλός λύκος Παραμυθοσαλάτα: Εμπλοκή διαφόρων ηρώων παραμυθιών σε μια ιστορία
  • Ολοκληρώνοντας ένα παραμύθι
  • Αλλάζοντας το τέλος του παραμυθιού
  • Συνεχίζοντας ένα παραμύθι
  • Ένας ήρωας παραμυθιού στη σύγχρονη εποχή

    3. ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

  • Βρίσκουμε κοινά στοιχεία: Εισαγωγή, Κατακλείδα, Πρωταγωνιστής (καλός), Ανταγωνιστής (κακός), Μαγικό Αντικείμενο, Υπερφυσικά στοιχεία
  • Παραλλαγές
  • Ελληνικά και ξένα
  • Λαϊκά και σύγχρονα
  1. ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
  • Εικονογράφηση εξώφυλλου
  • Ζωγραφίζω ήρωες ή σκηνές
  • Φτιάχνω παζλ
  • Ντύνω τους ήρωες
  1. ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
  2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Καλή σας διασκέδαση! 

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακή Παιδική Βιβλιοθήκη    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    European SchoolRadio Logo

    Παιδικά παραμύθια online

    Παιδικά παραμύθια online

    Ένα Γράμμα μια Ιστορία

    Ένα Γράμμα μια Ιστορία

    Εκπαιδευτική Τηλεόραση, η Άλλη Τηλεόραση

    λήψης 1

    cyberkid-ασφάλεια στο διαδίκτυο

    cyberkid

    2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης

    Το Νηπιαγωγείο μας είναι 4θέσιο με 4 Πρωινά Τμήματα με πρωινή ζώνη, 2 Τμήματα Ολοήμερου και 1 Τμήμα Διευρυμένου.

    Το κτίριό μας βρίσκεται στην οδό Ούλοφ Πάλμε.

    408099025 24651002544498428 2348023880376279185 n

    409488079 24651011397830876 2456180760008151993 n

    Οι Αίθουσες Διδασκαλίας

    408124849 24651008067831209 1733735598218804014 n

    408130750 24651006097831406 7594342107398280497 n

    408128153 24651006954497987 1160029557708341854 n

    408096820 24651005641164785 801150412934567227 n

    408142482 24651006547831361 928337128098167655 n

    411455618 24703133702618645 2284938879894808368 n

    411456206 24703134159285266 3588338461949014361 n

    411479751 24703135419285140 2987464252874526681 n

    411501607 24703132662618749 1501331251441773386 n

    411477050 24703132262618789 8196762228202704801 n

    459144870 26973980955533897 5814399400321103784 n

    458650656 26973974798867846 6602711440361998560 n

    Κοινόχρηστοι Χώροι

    409487186 24651010914497591 5767191015980297749 n 1

    408146174 24651007424497940 2845455764427205439 n

    409442188 24651012547830761 3767322386198440283 n

    408179264 24651009307831085 4916626597759925252 n

    459074461 26973978528867473 3167963347256754530 n

    459075592 26973979375534055 2541613262218599817 n

    Παιδικές Τουαλέτες

    408123478 24651005301164819 6499949856314550009 n

    Τουαλέτα ΑμεΑ

    408124558 24651004984498184 3947712298587563798 n

    Κουζίνα

    411495830 24703134999285182 8477296020076525461 n

    Γραφείο Διεύθυνσης

    459011921 26974006065531386 2236971943522243950 n

    Αίθουσα Βιβλιοθήκης

    459083462 26962357690029557 7412116487091877244 n

    459075446 26973978222200837 2514249341207386237 n

    459110268 26973980332200626 1589640704682491834 n

    459110459 26974006365531356 3742427039597050999 n

    Προαύλιος Χώρος

    408169627 24651003321165017 2154018158105410233 n

    408106619 24651002884498394 7303496135819329577 n

    409467866 24651013551163994 1021120233608294134 n

    408148992 24651003671164982 7828237999586089572 n

    Χάρτης και πλήρη στοιχεία του σχολείου



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων