Με τους μαθητές μας στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας “Χειμώνας”
1. Διάβασαμε το παραμύθι με τίτλο ” Ο Τουρτούρης”
2.Ζωγράφισαν το Χιονάνθρωπο και διάβασαν την κρυφή σκέψη του
3.Απάντησαν αν είναι σωστές ή λάθος οι παρακάτω ερωτήσεις:
- Το Χειμώνα βάζω το μαγιό μου και πηγαίνω στη θάλασσα (Λ)
- Το Χειμώνα ψήνω κάστανα (Σ)
- Το Χειμώνα τρώω παγωτό (Λ)
- Το Χειμώνα φοράμε μπότες (Σ)
- Το Χειμώνα κάνουμε σκι (Σ)
- Το Χειμώνα φοράμε πέδιλα (Λ)
4.Έπαιξαν παιχνίδι με τα χειμωνιάτικα ρούχα τους.
Ειδικότερα, παρατήρησαν καλά το παιδί που επέλεγε να αλλάξει (π.χ. να βγάλει το στεκάκι από τα μαλλιά, να βγάλει παπούτσια) ή να προσθέσει ρούχα (π.χ. μπουφάν, κασκόλ) και πρόσεχαν τι διαφορετικό υπήρχε στην ενδυμασία του κάθε παιδιού. Ένα παιχνίδι που πρόσφερε γέλιο και χαρά 🙂
5. Ήρθαν σε επαφή με πίνακες ζωγραφικής αφού πρώτα ένωσαν τα κομμάτια του πάζλ
Πίνακες ζωγραφικής με θέμα το “Χειμώνα”
Επέλεξαν τους πίνακες που τους άρεσαν περισσότερο και έδωσαν τίτλο
4ος Πίνακας “Το χωριό του χειμώνα”
7ος Πίνακας “Το χιόνι”
Μπήκαν στη διαδικασία να σκεφτούν ποιες μπορεί να ήταν οι σκέψεις του ζωγράφου όταν ζωγράφιζε
-“Τον εαυτό του παιδί που έπαιζε με το χιόνι”
-“Τον εαυτό να πηγαίνει στο χωριό της γιαγιάς και του παππού”
7.Δημιούργησαν το δικό τους έργο τέχνης
8. Συζήτησαν για τα χειμερινά ρούχα κι έφτιαξαν τη μπουγάδα του Χειμώνα
9.Φύλλα εργασίας
Το Χ, χ του Χειμώνα
Με την τεχνική του κολάζ έφτιαξαν Χιονονυφάδες κι έγραψαν τη λέξη
10. Ζωγράφισαν χιονανθρωπάκια στο γράμμα Χ, χ
11.Έφτιαξαν το πιάνο του Χειμώνα
11. Παρακολούθησαν το “Ένα γράμμα μία ιστορία” της Σ. Μαντούβαλου
12. Έπαιξαν παιχνίδι με τα ρούχα του Χιονάνθρωπου
13. Έφτιαξαν τεχνητό χιόνι
Τα υλικά: σόδα και μαλακτική μαλλιών 🙂
Παρακολουθούν την ταινία “The Snowman”
Πρόσφατα σχόλια