Γράμματα στον Ουρανό,Ένα Μήνυμα Συντροφικότητας

Μαρ 202521

Γράμμα στον Ουρανό – Ένα Μήνυμα Συντροφικότητας 

 

491455506 1211097807693946 5157737628597174593 n 2

Στις 20 Μαρτίου 2025, ανήμερα της εαρινής ισημερίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning “Artful Minds, Creative Spirits” ύψωσαν τα βλέμματά τους στον ουρανό και αποτύπωσαν με τον φωτογραφικό φακό αυτό που έβλεπαν – αλλά και αυτό που ένιωθαν. Οι φωτογραφίες τους δεν είναι απλώς οπτικά τεκμήρια. Είναι προσωπικές και συλλογικές χειρονομίες τέχνης, εμπνευσμένες από το διεθνές καλλιτεχνικό έργο “Letter to the Sky” της Κολομβιανής εικαστικού Gloria Posada.

Το έργο “Letter to the Sky” αποτελεί ένα διεθνές εικαστικό εγχείρημα συναισθηματικής και πολιτισμικής συνένωσης: συλλέγει φωτογραφίες ουρανών από ανθρώπους κάθε ηλικίας και γεωγραφικής προέλευσης, με στόχο τη δημιουργία μιας παγκόσμιας μνήμης συντροφικότητας, κοινής ελπίδας και ενότητας μέσα από τη θέαση του ίδιου ουρανού.

Η συμμετοχή μας εντάσσεται στο πλαίσιο του επικείμενου διεθνούς συνεδρίου με τίτλο:«Nurturing Active Global Citizens for a World on the Move»το οποίο θα διεξαχθεί στον Πειραιά στις 17–18 Μαΐου 2025, και θα αναδείξει πρακτικές και δράσεις που ενισχύουν τη συμμετοχική, συμπεριληπτική και διαπολιτισμική εκπαίδευση, καλλιεργώντας τις αξίες του ενεργού πολίτη από την προσχολική ηλικία.

Συμμετέχοντα σχολεία:

  • 2o Νηπιαγωγείο Περάματος
  • 2ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης
  • EIP MARE NOSTRUM – Pre-School, La Vila Joiosa (Ισπανία)
  • 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης
  • Akdeniz Primary School (Τουρκία)
  • 22ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου
  • 68ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Κρήτης
  • Νηπιαγωγείο Νέας Πεντέλης
  • Sonnur Yalnızoğlu Primary School (Τουρκία)

Η δράση αυτή επιβεβαιώνει ότι, ακόμη και όταν εργαζόμαστε σε ξεχωριστές γωνιές του κόσμου, μπορούμε να συναντηθούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό – με αφετηρία την τέχνη και προορισμό την ενότητα, τη δημιουργική έκφραση και την ενεργό συμμετοχή στον κόσμο.

Οι φωτογραφίες των παιδιών δεν είναι απλώς καλλιτεχνικές απεικονίσεις: είναι γράμματα ελπίδας, γεμάτα φαντασία, συναισθηματική νοημοσύνη και βαθιά συνείδηση του “ανήκειν” σε έναν κοινό κόσμο.

Με τον ουρανό ως κοινό καμβά, οι μαθητές και οι μαθήτριες στέλνουν το δικό τους μήνυμα αλληλεγγύης, ειρήνης και δημιουργικότητας, επιβεβαιώνοντας ότι η τέχνη δεν γνωρίζει σύνορα.

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Kατηγορίες

    Κατηγορίες

    28η Οκτωβριου 2024 STEM Discovery Campaign Artful STEM Tellers CodeWeek Creative STEAM Solvers e-twinning E-twinning Παρουσίαση έργου ESA eTwinning παρουσίαση έργου STE(A)M Stem4equality STEM Discovery Campaign STEM Discovery Campaign 2023 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ ΣΤΗ....ΦΙΓΟΥΡΑ Ας συστηθούμε ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΟΡΤΉ ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΠΙΚΑΣΟ Επιστήμη Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας Μηχανική ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 2023 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΟΥΑΝΤΙΓΙΣΜΟΣ-pop art ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Πειραματισμοί & Πειράματα Ποίηση Προγραμματισμός ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Χωρίς κατηγορία ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

    Translate

    image001
    codeweek
    Blogpost visual 01
    logo 02

    STEM Discovery Campaign 2025

    Το νηπιαγωγείο μας υποστηρικτής τουSTEM Discovery Campaign 2025

    SDC25 visual

    Join the 2025 STEM Discovery Campaign, a joint international initiative organised by Scientix� and the NBS EduWORLD. The initiative invites educators, projects, organisations, libraries, schools, universities, youth clubs and all interested stakeholders across Europe and beyond to celebrate careers and studies in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM).

    We invite everyone to get involved in the 2025 STEM Discovery Campaign by organising, conducting and taking part in various STEM activities and featuring them on the STEM Discovery Campaign map, becoming partners and participating in online events!

     

    Add your STEM activity on the Map!

    Have you organized a STEM activity since May 2024? Include it on the map! Sign in to your (free) Scientix account and put your activity on a world map.

     

    You want to participate?

    Have you organised, conducted and/or participated in STEM activities since May 2025? Are you interested in showcasing any projects or efforts that promote STEM education? Are you a teacher or an organisation working in STEM? All STEM-related actions can be included on the STEM Discovery Campaign map and help spark learners' interest in STEM!

     

    Are you interested in becoming a partner?

    Public and privately funded projects, non-governmental and governmental organizations, universities, libraries, youth clubs, companies and schools active in STEM education are welcome to join the 2025 STEM Discovery Campaign as partners. By committing to the SDC25, the partners agree to:

    • Organise and share information about (online) activities and actions in STEM education as part of the STEM Discovery Campaign.
    • Encourage third parties to support and join the initiative by organising STEM activities (online) or actions of their own and share information about them as part of the STEM Discovery Campaign, in particular by marking these activities on the campaign map.
    • Publish on their web page information in support of the STEM Discovery Campaign, hence facilitating an active exchange of information among projects, organisations and schools.

    For more information on the registration steps that potential partners need to follow, please download the guide for partners document and fill in the form. For general information and promotional materials, visit the official page of the 2025 STEM Discovery Campaign on the Scientix portal.

    European SchoolRadio Logo

    Kατηγορίες

    Translate



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων