Ξεκινήσαμε τη δανειστική μας βιβλιοθήκη !
μιλήσαμε για τα βιβλία και τον τρόπο που φτιάχνονται , για τα είδη των βιβλίων φτιάξαμε ένα μεγάλο δέντρο με τα βιβλία μας και τους μικρους τους αναγνώστες ,ετοιμάσαμε την δανειστική μας βιβλιοθήκη και μάθαμε τον τρόπο που θα μπορούμε να δανειζόμαστε βιβλία από το σχολείο μας !
και φυσικά διαβάσαμε και εξακολουθούμε να διαβάζουμε πολλά βιβλία !
Ήρθε ο Χειμώνας ! ώρα να ντυθούμε ζεστά ! να βρούμε τρόπους να ζεσταθούμε!να μάθουμε για την εναλλαγή των εποχών και του χρόνου και των 12 παιδιών του, διαβάσαμε και ακούσαμε τα αγαπημένα βιβλία ”ΤΟ ΓΑΝΤΙ” , ”Ο ΜΕΓΆΛΟΣ ΧΝΟΥΔΩΤΟΣ ”και ”Το κόκκινο γιλέκο του μικρού Ρόμπιν”και φτιάξαμε μαγικά γάντια και κοκκινολαίμηδες ….
γιορτές των χριστουγεννων και της πρωτοχρονιάς εν οψει , και δημιουργικός οιστρος στο σχολείο μας!
Μαθαμε για τα ήθη και έθιμα των ημερών,γραψαμε το γράμμα μας στον Αγιο Βασίλη και το ταχυδρομήσαμε, ακουσαμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων απο τις Α τάξεις των δημοτικών σχολείων του Λιμένα Χερσονήσου, κάναμε το Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι μας παρέα με του γονείς των μικρών μας μαθητών που μας βοηθησαν τα δημιουργήσουμε ολοι μαζί το Αστέρι της Ευχής , χαρήκαμε για την παρέα τους στην δημιουργία χριστουγεννιάτικων μπισκότων απο τις μαμαδες του Αλέξανδρου και του Λάμπρου , βαφτήκαμε ταρανδάκια, στείλαμε γράμματα και ζωγραφιές σε μικρούς μαθητές σε απομακρυσμένα νησιά μεσα απο την δράση ”κανενα μικρό σχολείο μονο του ”, είδαμε την θεατρική παρασταση ”Η μπουγάδα του Αι Βασίλη ”και άλλα πολλά …..
ουφ ! ώρα για ξεκούραση !
καλές γιορτές και καλή μας χρονιά!
και ήρθε η σειρά της καλής μας της ελιάς!Είδαμε τους καρπούς και τα προϊόντα της , πίνακες ζωγραφικής με ελαιώνες και το λιομάζωμα , φτιάξαμε ελιοψωμο και συμμετείχαμε με χαρά στο θεατρικό παιχνίδι ”ελιά με λένε ”που μας έφερε στο σχολείο μας η κ. Κοπανάκη .
Ήταν και ο μήνας που μιλήσαμε για την σπορά κ το όργωμα , τους καρπούς και τους σπόρους και στο ολοήμερο διαβάσαμε το βιβλίο ” ένα σποράκι ταξιδεύει ”,
διηγηθήκαμε την ιστορία ,βάλαμε τις εικόνες του βιβλίου στην σωστή χρονολογική χρονιά και προσπαθήσαμε να φτιάξουμε το εξώφυλλο του βιβλίου με κιτρινο-πορτοκαλί χαρτόνια που χρωματίσαμε εμείς .
και την τελευταία μέρα του Νοέμβρη , φτιάξαμε και ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης για τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα για να είμαστε έτοιμοι για τον ερχομό του Δεκέμβρη !
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ” ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΛΑΟΓΡΑΦΟΙ ”- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ Π.Ε ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι υπεύθυνοι από το γραφείο φυσικής αγωγής της Π.Ε Ηρακλείου , στα πλαίσια του πολιτισμικού προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με τιτλο ” οι μικροί λαογράφοι ” .
Μαζί τους ήρθε ένα μικρό κομμάτι το λαογραφικού πλούτου της Κρήτης – ενδυμασία , χοροί, μουσική, έθιμα κλπ.
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου , οι μικροί μας μαθητές χάρηκαν την αφήγηση βιβλίων όπως ” Η ΚΥΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ” , ΄΄Η ΣΟΦΗ ΕΛΙΑ” και φυσικά ”Η ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ ” ,
άκουσαν και τραγούδησαν το αγαπημένο τραγούδι ” ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ”
έφτιαξαν κάρτες με το μήνυμα της ημέρας ”ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ”
ενώ στο ολοήμερο τμήμα οπτικοποίησαν το στίχο του τραγουδιού ”δυο καρδιές και ένα ήλιο στη μέση”
σε ατομική και σε ομαδική εργασία .
Την ίδια μέρα , και στο πλαίσιο το σχεδίου δράσης ”όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα”, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του 2ου Νηπιαγωγείου Λιμένος Χερσονήσου ,ενημερωτική ομιλία με θέμα την ”οριοθέτηση στην προσχολική ηλικία ”, σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Χερσονήσου και το Κέντρο Κοινότητας Χερσονήσου , την κ.Πλατάκη , ψυχολόγο και τον κ.Βοριζανάκη , κοινωνικό λειτουργό .
Ειναι πολυ σημαντικό να μπορούμε να διαχειριζόμαστε δύσκολες καταστάσεις με ηρεμία και να έχουμε την δύναμη να τα ξαναβρίσκουμε με τους φίλους μας …μικροί και μεγάλοι !
γιαυτό και εμείς στο ολοήμερο , αφού συζητησαμε τί μπορούμε να κανουμε όταν κάτι τετοιο συμβεί ,
είδαμε τα
”THE BRIDGE ”
και το ”ΣΥΓΓΝΩΜΗ ”
το οποίο και διαβάσαμε και σε βιβλίο.
Στη συνέχεια φτιάξαμε μια αφίσα για την είσοδο της τάξης μας αλλα και ένα τρίπτυχο με όσα μπορούμε να κάνουμε για να τα ξαναβρούμε με τους φίλους μας !
Για την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας στις 10 Οκτωβρίου , αντλήσαμε την εμπνευσή μας απο το βιβλίο ” ΤΟ ΤΙΚ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΚ ” – [βιντεο – πατηστε πάνω στον τίτλο το βιβλιου ] και από τις μοναδικες δημιουργίες του ALL WE SEE IS THE SEA .
Το καλύτερο φάρμακο για τον άνθρωπο είναι οι φίλοι,οι αγκαλιες και μια καλή καρδιά να μας αγαπά για να είμαστε καλά .
Και όπως έγραψε ο Φιόντορ Ντοστογιέφσκι στο βιβλίο του ”ο Ηλίθιος ” , … ” η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο …”
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.