2ᵒ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπό του σχολείου μας!

24 Μαρτίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ SELF TEST

Λόγω του ότι η Παρασκευή 25/3/2022 είναι αργία, το self test θα διενεργηθεί την Κυριακή για την προσέλευση των μαθητών τη Δευτέρα ενώ το επόμενο self test θα γίνει κανονικά τη Δευτέρα για την Τρίτη.

21 Μαρτίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Σύμφωνα με την υπ. αριθμ.  Φ.6/31399/Δ/18-03-2022 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, οι εγγραφές μαθητών/τριών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2022-23, παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022.

17 Μαρτίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ Π.Σ ΚΑΙ ΠΕΙ.Σ. ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Πληροφορίες για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-2023 θα βρείτε παρακάτω:



Λήψη αρχείου

 

19 Φεβρουαρίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

  • Οδηγίες χρήσης εφαρμογής ηλεκτρονικών εγγραφών για κηδεμόνες ΕΔΩ
  • Νέα Όρια σχολικής περιφέρειας 2ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής ΕΔΩ 
  • Νέα Όρια όλων των Νηπιαγωγείων Δήμου Κομοτηνής ΕΔΩ 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. 

Η ίδια ημερομηνία ισχύει και για τις εγγραφές των νηπίων στην πρώτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου.

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-2023 εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεσμίας που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου.

***Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
β) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
δ) Υπεύθυνη Δήλωση έτερου γονέα για συναίνεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο συγκεκριμένο Νηπιαγωγείο (μέσω του gov.gr). Να αναγράφεται και ο αριθμός ταυτότητας.
ε) Ταυτότητα

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ

ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. 7.

****Η φοίτηση στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, εφόσον επιλεγεί, είναι υποχρεωτική και πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. Το ίδιο ισχύει και για την Πρόωρη Υποδοχή, εφόσον την επιλέξετε κατά την εγγραφή σας.

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Ώρες επικοινωνίας και προσκόμισης δικαιολογητικών: μόνο 12.00-13.00 καθημερινές από 1-20 Μαρτίου (Για την είσοδο στο Νηπιαγωγείο είναι απαραίτητη η δήλωση αρνητικού self test (για εμβολιασμένους) ή rapid (για ανεμβολίαστους) ως ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ στην πλατφόρμα https://edupass.gov.gr/).

Τηλέφωνο: 2531031304

Email: mail@2nip-komot.rod.sch.gr

 

 

17 Φεβρουαρίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΙΖΑΡΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 

1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-“ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ” 08/02/2022
Ο κύκλος αυτών των επιμορφωτικών δράσεων ξεκίνησε ύστερα από συζήτηση μεταξύ της Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαρίου Τρικάλων κ. Άννα Μαγκιώση. Βασίστηκε στην ιδέα της κ. Μαγκιώση και προσκλήθηκαν νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα. Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/2/2022, έγινε ανταλλαγή απόψεων και ιδεών και μια εποικοδομητική ενημέρωση σε θέματα Διοίκησης Σχολικών Μονάδων.

2η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-“ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” 17/02/2022

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 17/02/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

18:15- 19.15 «Αειφόρο Σχολείο: το σχολείο των ονείρων»

Δημήτρης Καλαϊτζίδης – Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής Γεωγραφίας

19:15-19.45: «Ο υγιής πλανήτης αρχίζει από το νηπιαγωγείο»

Έλλη Ναούμ. Νηπιαγωγός – Δρ Εκπαίδευσης για την Αειφορία

19.45- 20.00: «Tree hugers :1,2,3, Hug with a tree» (e Twinning)

Mαρίνα Ζαχαριά, Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Όσσας

20.00-20.15: «Listen to the silence of the forest» ( e Twinning)

Μαγκιώση Άννα ,Προϊσταμένη του Νηπ/γείου Ριζαριού

20.15-20.30 Συζήτηση

3η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – «ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» – 22/02/2022

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 22/02/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

Στόχοι του σεμιναρίου είναι: 

  • Απόκτηση Παιδείας στα Μέσα (MediaLiteracy)
  •  Κατανόηση κανόνων ασφαλούς πλοήγησης
  •  Συμβουλές για εκπαιδευτικούς και γονείς 

Εισηγητές:

  • 18.00-18.20«Δημιουργικό και Ασφαλές Διαδίκτυο» – Βάνα Κρανιά ,Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Κορισσίων Αργυράδων, Msc Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και αναδυόμενες τεχνολογίες, συντονίστρια και δημιουργός ψηφιακού υλικού στα σεμινάρια etwinning, Συγγραφέας.
  •  18:20-19:00«Η Κυβερνοασφάλεια και οι προκλήσεις της για τους πρωταγωνιστές της προσχολικής εκπαίδευσης» – Γεώργιος Παπαπροδρόμου , Υποστράτηγος Ελληνικής αστυνομίας ε.α ,Πτυχιούχος Νομικής και πρώην Διευθυντής της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.
  •  19:00-19.20«Η ασφάλεια στο διαδίκτυο για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας» – Άρης Λούβρης,Συντονιστής Ψηφιακού Εγγραμματισμού Περιφέρειας Αττικής
  •  19.20 -19.40 «Ψυχική υγεία και διαδίκτυο» – Μαγκιώση ‘Αννα Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαριού Τρικάλων.
  •  19.40 -20.00«Διδάσκοντας την ασφάλεια στο διαδίκτυο, σε παιδιά Νηπιαγωγείου» – Αριάδνη Ευαγγελοπούλου, Προϊσταμένη στο 29° Νηπιαγωγείο Σερρών.
  •  20.00 -20.30 – Χρόνος για συζήτηση.
 

4η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – «SΤΕΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»     (22/03/2022)

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 22/03/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

18:15 – 19.00 «Αναλύοντας και συζητώντας θέματα STEM στην προσχολική εκπαίδευση», Νίκος Φαρχαντίδης, Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας,επιστημονικά υπεύθυνος της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

19.00 -19.20: « Εκπαιδευτική ρομποτικήστο Νηπιαγωγείο», Άρης Λούβρης, Μηχανικός Πληροφορικής μεταπτυχιακά εξειδικευμένος στα Νέα Δικτυακά και Υπολογιστικά Συστήματα στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και επίσημος εκπρόσωπος της WRO HELLAS ,του οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμηςστην Ελλάδα.

19.20- 19.40:«Ο Γαλαξίας μας» Ενδεικτικό βίντεο εκπαιδευτικής ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του διαγωνισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής WRO HELLAS, Ζήση Ανθή, Νηπιαγωγός του 7ου Νηπιαγωγείου Βέροιας.

19.40 – 20.15 : «Τα παιχνίδια του Ρόμπι» (Δραστηριότητες κωδικοποίησης unplugged), Χουλιάρα Θεοδώρα, Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλωn.

20.15 -20.30 Ερωτήσεις –συζήτηση

5η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ –

«web 2.0 εργαλεία και η ενσωμάτωσή τους σε etwinning έργα»

(12/04/2022)

 

14 Ιανουαρίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΟΔΥ



Λήψη αρχείου

ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ:

271731968 4788336611203422 1807801730750122252 n

7 Ιανουαρίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 10/01/2022 ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΩΡΕΑΝ SELF TEST

Αγαπητοί γονείς,
σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και ένα καλύτερο Νέο Έτος που θα φέρει για εσάς Υγεία, Δύναμη, Χαμόγελα, Αισιοδοξία και πολλή Αγάπη!
Σας ενημερώνουμε ότι εν όψει της ασφαλούς επιστροφής μας στα σχολεία τη Δευτέρα 10/1/2022 και σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Υπουργείου, από Τετάρτη 5/1/2022 έως και το Σάββατο 8/1/2022 θα πρέπει να προμηθευτείτε από τα φαρμακεία πέντε δωρεάν self tests για τις δύο πρώτες εβδομάδες από το άνοιγμα των σχολείων.
Για την πρώτη εβδομάδα μετά τις διακοπές θα διενεργηθούν 3 self test, τα οποία δηλώνετε κανονικά στην πλατφόρμα edupass ώστε να εκδώσετε την σχολική κάρτα την οποία επιδεικνύετε κατά την προσέλευσή σας στο σχολείο, ως εξής:
-ένα την Κυριακή (απόγευμα) για την προσέλευσή σας τη Δευτέρα
-ένα τη Δευτέρα (απόγευμα) για την προσέλευσή σας την Τρίτη
-και ένα την Πέμπτη (απόγευμα) για την προσέλευσή σας την Παρασκευή

Για περισσότερες πληροφορίες:

  1. ΥΠΑΙΘ 05-01-22 Ερωτήσεις- απαντήσεις για τη λειτουργία των σχολείων: https://www.minedu.gov.gr/news/51109-05-01-22-erotiseis-apantiseis-gia-ti-leitourgia-ton-sxoleion 
  2. ΕΟΔΥ – Συχνότερες ερωτήσεις – απαντήσεις που αφορούν την νόσο covid-19 (06.01.2022): https://eody.gov.gr/covid-19-faq-20220106/
  3. Υπ. αριθ. ΓΠ οικ. 360/06-01-2022 ΚΥΑ ΦΕΚ Β ́ 7/06-01-2022 https://drive.google.com/file/d/1yWGxNmvI6YKsHzDO74DyBGrHeA-YBm1h/view?usp=sharing
    Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε καλή και ασφαλή επάνοδο!

7 Ιανουαρίου 2022
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ:”Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια ευκαιρία για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη”

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του συγκεκριμένου Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας προέκυψε από τον Συλλογικό Προγραμματισμό για το σχολικό έτος 2021-2022 του Νηπιαγωγείου μας, καθώς κρίθηκε ως μία από από τις προτεραιότητές μας και τα σημεία προς βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, όπως αυτά αποτυπώθηκαν στην Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου για το σχολικό έτος 2020-2021, κατόπιν διαλογικής συζήτησης του Συλλόγου Διδασκόντων, αποτίμησης και διερεύνησης των αξόνων και δεικτών των τριών λειτουργιών που συνθέτουν το εκπαιδευτικό έργο.

Στόχος Βελτίωσης:

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις για την ενίσχυση γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Επιμέρους στόχοι:

Η κινητοποίηση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή, κυρίως, σε ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις, για την ενίσχυση γνώσεων και ψηφιακών δεξιοτήτων, που θα αξιοποιηθούν και θα βελτιώσουν την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και την επαγγελματική ανάπτυξη των συμμετεχόντων.
Η γνωριμία και εξοικείωση των εκπαιδευτικών με ψηφιακές εφαρμογές και web2 εργαλεία που, πλέον, κρίνονται αναγκαία για την αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη, τόσο σε επίπεδο Εργαστηρίων Δεξιοτήτων όσο και σε καθημερινές πρακτικές εφαρμογές. Καθιστούν τη μάθηση πιο ελκυστική, βοηθούν στη δημιουργία συνεργατικού υλικού και στη διάχυση αποτελεσμάτων (π.χ. χρήση ιστολογίου).
Η δημιουργία ψηφιακού υλικού ως παρακαταθήκη στη σχολική μονάδα, αξιοποιήσιμου από κάθε εκπαιδευτικό.
Η απόκτηση πρακτικών γνώσεων που αφορούν στη διαχείριση κρίσεων και την επιτυχή ανταπόκριση του σχολείου σε θέματα ασφάλειας και έκτακτων αναγκών, όπως: η παροχή πρώτων βοηθειών και η διαχείριση θεμάτων πυροπροστασίας/πυρασφάλειας στο σχολείο.
Η απόκτηση εμπειρίας σχεδιασμού και οργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων.

Ξεκίνησε με τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των μελών της Ομάδας για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού και την πορεία υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης

1 2

και συνεχίστηκε με τις προσκλήσεις προς τους φορείς και τους ειδικούς για υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων στα θέματα ενδιαφέροντος.
1. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ETWINNING (05/11/2021 και 29/11/2021).
Σκοπός να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί τη Δράση του eTwinning ώστε να είναι και αυτοί σε θέση να υποστηρίζουν και να εισάγουν καινοτομίες στην εκπαίδευση, να συμμετέχουν και να υλοποιούν μελλοντικά ανάλογα Ευρωπαϊκά ή εθνικά έργα eTwinning αλλά και να αποκτήσουν εμπειρία σχεδιασμού και οργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων.Οργανώθηκε από την Ομάδα ώστε να ωφεληθούν όλοι οι συνάδελφοι και ιδίως τα μέλη της ομάδας του Σχεδίου Δράσης “Γνωριμία με το eTwinninng”.
Με την Πρέσβειρα eTwinning του νομού μας κ. Αγγελική Κουγιουρούκη (στις 5/11/2021, διάρκειας 210 λεπτών και στις 19/11/2021, διάρκειας 4 ωρών)
Α. Ημερίδα με τίτλο: «Ημερίδα για μη εγγεγραμμένους στο eTwinning με θέμα: eTwinning – H Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης», στις 5/11/2021, ώρα 17.00, διάρκειας 90 λεπτών.
Β. Ημερίδα με τίτλο: «Ημερίδα για προχωρημένους 1 – eTwinning Live», στις 5/11/2021, ώρα 18.30, διάρκειας 120 λεπτών.
Γ. Ημερίδα με τίτλο: «Ημερίδα για προχωρημένους 2: Λειτουργία του Twinspace», στις 29/11/2021, ώρα 17.00, διάρκειας 120 λεπτών.
Δ. Ημερίδα με τίτλο: «Ημερίδα για προχωρημένους 3: Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός Ποιοτικού Συνεργατικού Έργου», στις 29/11/2021, ώρα 19.00, διάρκειας 120 λεπτών.

Στιγμές από τις επιμορφωτικές ημερίδες:

2. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ CAMVA (30/11/2021).
Η εισήγηση με τίτλο: “Η αμφίδρομη σχέση εικόνας και λόγου που οδηγεί στην πολυτροπικότητα: Το παράδειγμα του εννοιολογικού χάρτη με το ψηφιακό εργαλείο Camva”, πραγματοποιήθηκε ύστερα από την αποδοχή της πρόσκλησης που απευθύνθηκε προς τον κ. Ιωάννη Σιγούρο, Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης. Διενεργήθηκε με την εξ αποστάσεως συμμετοχή των εκπαιδευτικών μέσω της ψηφιακής τάξης webex της Προϊσταμένης και Συντονίστριας της Ομάδας κ. Ιωαννίδου Ασπασίας, την Τρίτη 30/11/2021 στις 19.00 και είχε διάρκεια 2 ωρών.
Σκοπός της επιμόρφωσης η κατανόηση της σημασίας της πολυτροπικότητας και των πολυγραμματισμών στη μάθηση και η γνωριμία με το online διαδραστικό ψηφιακό εργαλείο Camva. Στην επιμόρφωση συμμετείχαν μετά από πρόσκληση της Προϊσταμένης και οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής σε μια κίνηση καλής πρακτικής και ανάπτυξης συνεργασίας μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων.

Στιγμές από την επιμορφωτική εισήγηση:

3. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ WEB2.0 ΕΡΓΑΛΕΙΑ/ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (POWERPOINT, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, COLLAGE MAKER, JIGSAWPLANET)-(14/12/2021)

Για την επιμόρφωση αυτή με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και web2 εργαλείων στην τάξη-Γνωριμία με το λογισμικό δημιουργίας παρουσιάσεων Power Point και τις online εφαρμογές δημιουργίας πάζλ Jigsawplanet και δημιουργίας κολάζ Collage maker και BeFunky», αξιοποιήθηκαν οι γνώσεις της Συντονίστριας της ομάδας και Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, με σκοπό την ενίσχυση και βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Χρησιμοποιήθηκαν διαδραστικός πίνακας και υπολογιστής, τα σχετικά λογισμικά και σχετικό υλικό με οδηγίες που μοιράστηκε στους συμμετέχοντες. Οι γνώσεις που θα αποκτηθούν θα αξιοποιηθούν στη δημιουργία παρουσιάσεων και εκπαιδευτικού υλικού προσβάσιμου και αξιοποιήσιμου από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της σχολικής μονάδας ώστε τα αποτελέσματα να είναι βιώσιμα για τη σχολική μονάδα. Για τον σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί ψηφιακός φάκελος που θα φυλάσσεται στο αρχείο του Νηπιαγωγείου, στον υπολογιστή της Προϊσταμένης καθώς και στο Ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις 14/12/2021, στις 17.30-20.30, στον χώρο του Νηπιαγωγείου.

Στιγμές από την ενδοσχολική επιμορφωτική δράση:

4. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ WEB2.0 ΕΡΓΑΛΕΙΑ/ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΣΔ & BLOGGER, ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ LEARNINGAPPS & WORDWALL)-(20/01/2022).

Για την επιμόρφωση αυτή με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και web2 εργαλείων στην τάξη-Γνωριμία με τις online εφαρμογές δημιουργίας ψηφιακών δραστηριοτήτων παιγνιώδους μορφής LearningApps και Wordwall και βασικές λειτουργίες, χρήση και αξιοποίηση του Ιστολογίου (ΠΣΔ, Blogger)», αξιοποιήθηκαν οι γνώσεις της Συντονίστριας της ομάδας και Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, με σκοπό την ενίσχυση και βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Στους συμμετέχοντες επιδόθηκαν σχετικές βεβαιώσεις παρακολούθησης και διανεμήθηκε σχετικό ενημερωτικό υλικό. Οι γνώσεις που θα αποκτηθούν θα αξιοποιηθούν στη δημιουργία παρουσιάσεων και εκπαιδευτικού υλικού προσβάσιμου και αξιοποιήσιμου από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της σχολικής μονάδας ώστε τα αποτελέσματα να είναι βιώσιμα για τη σχολική μονάδα. Για τον σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί ψηφιακός φάκελος που θα φυλάσσεται στο αρχείο του Νηπιαγωγείου, στον υπολογιστή της Προϊσταμένης καθώς και στο Ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις 20/01/2022, στις 16.30-19.30, στον χώρο του Νηπιαγωγείου με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα.




Λόγω μεγαλύτερης εξοικείωσής με το Βlogger, καθώς υπήρξε το μοναδικό επίσημο Ιστολόγιο της σχολικής μονάδας από το 2015, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη γνωριμία και τη χρήση αυτού σε αντίθεση με το Ιστολόγιο του ΠΣΔ,το οποίο επειδή ενεργοποιήθηκε και διαμορφώθηκε πρόσφατα από την Προϊσταμένη, παρουσιάστηκαν μόνο οι βασικές του λειτουργίες. Αναλυτικότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό αναμένεται να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί από την Συντονίστρια Ε.Ε ΠΕ60, στην οποία και απευθύνθηκε πρόσκληση γι’ αυτό.

Επίσης, έγινε μια πρώτη γνωριμία με την online εφαρμογή δημιουργίας εικονογραφημένων ηλεκτρονικών βιβλίων Storyjumper η οποία λόγω της έλλειψης χρόνου θα συνεχιστεί σε επόμενη  επιμορφωτική συνάντηση.

5. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΙΖΑΡΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 

1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-“ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ” 08/02/2022
Ο κύκλος αυτών των επιμορφωτικών δράσεων ξεκίνησε ύστερα από συζήτηση μεταξύ της Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαρίου Τρικάλων κ. Άννα Μαγκιώση. Βασίστηκε στην ιδέα της κ. Μαγκιώση και προσκλήθηκαν νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα. Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/2/2022, έγινε ανταλλαγή απόψεων και ιδεών και μια εποικοδομητική ενημέρωση σε θέματα Διοίκησης Σχολικών Μονάδων.

VFGFDGFGFFFF

2η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-“ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” 17/02/2022

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 17/02/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

18:15- 19.15 «Αειφόρο Σχολείο: το σχολείο των ονείρων»

Δημήτρης Καλαϊτζίδης – Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής Γεωγραφίας

3 1

4

19:15-19.45: «Ο υγιής πλανήτης αρχίζει από το νηπιαγωγείο»

Έλλη Ναούμ. Νηπιαγωγός – Δρ Εκπαίδευσης για την Αειφορία

2 1

19.45- 20.00: «Tree hugers :1,2,3, Hug with a tree» (e Twinning)

Mαρίνα Ζαχαριά, Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Όσσας

5

20.00-20.15: «Listen to the silence of the forest» ( e Twinning)

Μαγκιώση Άννα ,Προϊσταμένη του Νηπ/γείου Ριζαριού

1 1

20.15-20.30 Συζήτηση

3η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – “ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ” – 22/02/2022

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 22/02/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

Στόχοι του σεμιναρίου είναι: 

  • Απόκτηση Παιδείας στα Μέσα (MediaLiteracy)
  •  Κατανόηση κανόνων ασφαλούς πλοήγησης
  •  Συμβουλές για εκπαιδευτικούς και γονείς 

Εισηγητές:  

  • 18.00-18.20«Δημιουργικό και Ασφαλές Διαδίκτυο» – Βάνα Κρανιά ,Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Κορισσίων Αργυράδων, Msc Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και αναδυόμενες τεχνολογίες, συντονίστρια και δημιουργός ψηφιακού υλικού στα σεμινάρια etwinning, Συγγραφέας.
  •  18:20-19:00«Η Κυβερνοασφάλεια και οι προκλήσεις της για τους πρωταγωνιστές της προσχολικής εκπαίδευσης» – Γεώργιος Παπαπροδρόμου , Υποστράτηγος Ελληνικής αστυνομίας ε.α ,Πτυχιούχος Νομικής και πρώην Διευθυντής της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.
  •  19:00-19.20«Η ασφάλεια στο διαδίκτυο για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας» – Άρης Λούβρης,Συντονιστής Ψηφιακού Εγγραμματισμού Περιφέρειας Αττικής
  •  19.20 -19.40 «Ψυχική υγεία και διαδίκτυο» – Μαγκιώση ‘Αννα Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαριού Τρικάλων.
  •  19.40 -20.00«Διδάσκοντας την ασφάλεια στο διαδίκτυο, σε παιδιά Νηπιαγωγείου» – Αριάδνη Ευαγγελοπούλου, Προϊσταμένη στο 29° Νηπιαγωγείο Σερρών.
  •  20.00 -20.30 – Χρόνος για συζήτηση.
 

4η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – «SΤΕΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»     (22/03/2022)

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 22/03/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

18:15 – 19.00 «Αναλύοντας και συζητώντας θέματα STEM στην προσχολική εκπαίδευση», Νίκος Φαρχαντίδης, Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας,επιστημονικά υπεύθυνος της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

19.00 -19.20: « Εκπαιδευτική ρομποτικήστο Νηπιαγωγείο», Άρης Λούβρης, Μηχανικός Πληροφορικής μεταπτυχιακά εξειδικευμένος στα Νέα Δικτυακά και Υπολογιστικά Συστήματα στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και επίσημος εκπρόσωπος της WRO HELLAS ,του οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμηςστην Ελλάδα.

19.20- 19.40:«Ο Γαλαξίας μας» Ενδεικτικό βίντεο εκπαιδευτικής ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του διαγωνισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής WRO HELLAS, Ζήση Ανθή, Νηπιαγωγός του 7ου Νηπιαγωγείου Βέροιας.

19.40 – 20.15 : «Τα παιχνίδια του Ρόμπι» (Δραστηριότητες κωδικοποίησης unplugged), Χουλιάρα Θεοδώρα, Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλωn.

20.15 -20.30 Ερωτήσεις –συζήτηση

5η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – «web 2.0 εργαλεία και η ενσωμάτωσή τους σε etwinning έργα»

(12/04/2022)

Εισηγήτριες: Άννα Μαγκιώση, Ανθή Ζήση Εργαλεία: “canva, flexclip, learning apps, abode creative cloud express”

collage5

 

6. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Εργαλεία web 2.0 – Εκπαιδευτική ρομποτική – STEM: Προκλήσεις για το Νηπιαγωγείο του 21ου αιώνα» (01/03/2022). 
Η εξ αποστάσεως αυτή ενδοσχολική επιμορφωτική δράση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε ύστερα από αίτημα προς την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60 κ. Τσιγγίδου Σουλτάνα σε συνεργασία με άλλα Νηπιαγωγεία του νομού μας με γενικότερο σκοπό την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Έλαβε χώρα την Τρίτη 1 Μαρτίου 2022 στις 6-8 π.μ. μέσω webex και ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον και κατατοπιστικό.
Ειδικότερα: 
  1. οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν τη λειτουργία της beebot με σκοπό την αξιοποίηση της ρομποτικής στα εργαστήρια δεξιοτήτων και στη διδακτική πράξη γενικότερα
  2. απέκτησαν γνώσεις για τη δημιουργία ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων και δημοσκοπήσεων, ως εργαλεία συλλογής πληροφοριών και διερεύνησης και ως μέθοδο άντλησης αξιολογικών δεδομένων και
  3. Γνώρισαν το εργαλείο δημιουργίας ψηφιακών βιβλίων “bookcreator”. 

stem 5

  1. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» (09/03/2022).

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Νικόλαο Στεργίου για την εξαιρετική παρουσίαση με θέμα “Πυρασφάλεια στα Σχολεία”, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ενδοσχολικής επιμόρφωσης, με τη συμμετοχή και συνεργασία των εκπαιδευτικών του 2ου, 4ου και 5ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής. Υλοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Μαρτίου στις 6-8 μ.μ. στον χώρο του 5ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής με στόχο την απόκτηση γνώσεων ώστε να ανταποκρίνεται με
επιτυχία η σχολική μονάδα σε καταστάσεις Έκτακτης Ανάγκης. Στις εκπαιδευτικούς επιδόθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής από τον κ. Στεργίου.

  1. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ WEB 2.0 ΕΡΓΑΛΕΙΑ/ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (STORY JUMPER KAI ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ/ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ WINDOWS 10) – 24/03/2022.

Για την επιμόρφωση αυτή με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και web2 εργαλείων στην τάξη-Γνωριμία με την εφαρμογή δημιουργίας ψηφιακού βιβλίου story jumper και την εφαρμογή δημιουργίας/επεξεργασίας βίντεο των Windows 10», αξιοποιήθηκαν οι γνώσεις της Συντονίστριας της ομάδας και Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, με σκοπό την ενίσχυση και βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Στους συμμετέχοντες επιδόθηκαν σχετικές βεβαιώσεις παρακολούθησης και διανεμήθηκε σχετικό ενημερωτικό υλικό. Οι γνώσεις που θα αποκτηθούν θα αξιοποιηθούν στη δημιουργία παρουσιάσεων και εκπαιδευτικού υλικού προσβάσιμου και αξιοποιήσιμου από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της σχολικής μονάδας ώστε τα αποτελέσματα να είναι βιώσιμα για τη σχολική μονάδα. Για τον σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί ψηφιακός φάκελος που θα φυλάσσεται στο αρχείο του Νηπιαγωγείου, στον υπολογιστή της Προϊσταμένης καθώς και στο Ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις 24/03/2022, στις 13.00-14.30, στον χώρο του Νηπιαγωγείου με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα.

9. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» (05/04/2022).

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν ένα εξαιρετικό σεμινάριο με θέμα “ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ” που διοργάνωσαν σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό-Περιφερειακό Τμήμα Κομοτηνής, τον αρχηγό κ. Κωνσταντίνο Ιμανιμίδη και τη διασώστρια κ. Ιωάννα Ρόιδου που με ιδιαίτερη αγάπη και ανιδιοτέλεια μας πρόσφερε τόσο πολύτιμες και απαραίτητες γνώσεις. Το σεμινάριο υλοποιήθηκε στον χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου στις 16.30-19.30 την Τρίτη 05-04-2022. Στη δράση μας αυτή φιλοξενήσαμε και τις εκπαιδευτικούς του 5ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής που με χαρά δέχτηκαν την πρόσκλησή μας.

ΒΟΗΘΕΙΕΣ3

ΒΟΗΘΕΙΕΣ4

ΒΟΗΘΕΙΕΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

https://drive.google.com/drive/folders/1qZilRXCBjUcv2qobsbDBxfdyyCLYLJ8p?usp=sharing

ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΧΘΗ/ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ

https://view.genial.ly/628544ce43c0b9001acdacc7/interactive-image-sxedio-drashs-epimorfwsh-ekpaideytikwn

 

29 Δεκεμβρίου 2021
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ETWINNING PROJECT: “CHRISTMAS IS FUN”

Για το σχολικό έτος 2021-2022 το Νηπιαγωγείο μας με τις εκπαιδευτικούς Χριστοδούλου Πασχαλιά ως συντονίστρια, Νεστωράκη Κωνσταντία, Τσουρπουδή Νικολέτα και Ιωαννίδου Ασπασία, συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό έργο eTwinning: “Christmas is fun”. 

Ιδρυτές του έργου το Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων και ένα σχολείο της Ισπανίας. Στο έργο αυτό εκτός από σχολεία της Ελλάδας και της Ισπανίας συμμετέχουν σχολεία από Ιταλία, Ρουμανία, Πολωνία, Πορτογαλία και Τουρκία. Η αποδοχή του αιτήματός μας να συμμετέχουμε στο σύντομο εποχικό αυτό έργο μας έδωσε ιδιαίτερη χαρά μια και θα αποτελούσε μια ευκαιρία και αρχή για τη γνωριμία με τη δράση του eTwinning, τις δυνατότητές του και ένα “ταξίδι” στον κόσμο του, καθώς η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν είχαν πρότερη εμπειρία με ανάλογα έργα. Μια δράση που δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συνεργαστούν μεταξύ τους και να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους από άλλα σχολεία και άλλες χώρες. Να ανταλλάξουν ιδέες και να επεκτείνουν τους εκπαιδευτικούς τους ορίζοντες. 

Το συγκεκριμένο έργο με θέμα τα Χριστούγεννα, είναι ένα σύντομο εποχικό έργο με έναρξη το Νοέμβριο και λήξη τον Ιανουάριο. Σκοπός του η διαπολιτισμική ανταλλαγή ιδεών, συνηθειών, δραστηριοτήτων και παιχνιδιών με θέμα τα Χριστούγεννα. Ένα θέμα ευχάριστο, που προκαλεί χαρά και προσμονή σε μικρούς και  μεγάλους. 

Το έργο ξεκίνησε αφού πρώτα ενημερώθηκαν οι οικογένειες των μαθητών μας για τη δράση και πήραμε την έγκρισή τους σύμφωνα με την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων του σχολείου μας.

3

Ακολούθησε η γνωριμία μεταξύ των εταίρων, εκπαιδευτικών, σχολικών ιδρυμάτων και χωρών. Η δική μας συνεργατική παρουσίαση γνωριμίας δημιουργήθηκε στην εφαρμογή storyjumper με τη συνεργασία των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών.

Δημιουργήθηκε το logo μας για το έργο στην online εφαρμογή Photo Collage https://www.photocollage.com/. Μια απλή, εύχρηστη εφαρμογή που βοηθά ιδιαίτερα στην οργάνωση, εξοικονόμηση χώρου και παρουσίαση φωτογραφιών ανά θέμα και δραστηριότητα,. Τη λειτουργία της εφαρμογής αυτής όπως και του storyjumper γνώρισαν οι εκπαιδευτικοί από την ενημερωτική εισήγηση της Προϊσταμένης σε σχετική ενδοσχολική επιμορφωτική δράση.

Ακολούθησε η ψηφοφορία για το επικρατέστερο logo

logo voting

Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν οι σελίδες του έργου σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά του, που όριζαν την πορεία της υλοποίησής του και τις δραστηριότητες. Δραστηριότητες προετοιμασίας για τα Χριστούγεννα με ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης, τραγούδια, ήθη και έθιμα, κατασκευές με έμφαση στη χρήση οικολογικών και ανακυκλώσιμων υλικών, δημιουργία εναλλακτικών χριστουγεννιάτικων δέντρων, ανταλλαγή ευχών και ιδεών για δημιουργίες, συνταγές και υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών ακόμη και στο γιορτινό τραπέζι. 

Οι δικές μας δραστηριότητες υλοποιήθηκαν με τη συνεργασία όλων των συμμετεχόντων σε αυτό το σχέδιο δράσης εκπαιδευτικών.

1. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

2. ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ


3. ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
 
 και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν κάποια από τα….
4. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ

 
5. ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚ/ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ
 

6. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ


7. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ επειδή…CHRISTMAS IS FUN!!!

και κάπως έτσι έγινε η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΉ μας που διασκέδασε τα παιδιά και την απολαύσαμε μικροί – μεγάλοι!

ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΕΣ

Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΟΥ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ


ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟΧΟΥ

 

ΨΗΦΙΑΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

2nd Kindergarten of Komotini, Greece

PUZZLES

1. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=249da52b463a

2. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=05f1c2fdbbcc

GAMES

1. https://learningapps.org/watch?v=p6nhbmx1k21

2. https://learningapps.org/watch?v=pgownrgv521

Rizario Kindergarten!

Christmas game via word wall:

https://wordwall.net/resource/7296704

Puzzles:

1.https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=188ba3b5c22f

D1d2ab4bdf602a4e9eda80c7d5bf4fae

2.https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b787e178445

Santa Claus

26th kindergarten of Chania

carols  8 pieces

You can print and play the game “snake” 

1st Kindergarten of Mournies

 https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1973735cafba

Argyrades, Corfu, Kindergarden

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b597e95346b 

Kindergarten of Agios Konstantinos,Trikala Greece
Listen to the fairy tale The Witch Fricandella and play
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=0yhke48yq0&l=ni&i=uxzdcuf&r=cp&db=1

Turn the wheel, and do as the goblin does
https://wheelofnames.com/el/963-a28
put Santa’s journey in the correct chronological order
https://learningapps.org/view16337733
make the christmas tree
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=258ecaaca72a

make the star
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3b720ef470df
the christmas table
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3308fbfc37fe

8. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ

dcd

9. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Η τελική αξιολόγηση του προγράμματος από τους μαθητές μας

4

  • Η τελική αξιολόγηση του προγράμματος από τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς

teachers impressions1 teachers impressions2

Φυσικά, η έκπληξη που μας έκανε ο Άη Βασίλης ήταν το καλύτερο κλείσιμο της γιορτής, του 2021  και του προγράμματος. Τα παιδιά τον χάρηκαν, φωτογραφήθηκαν μαζί του, του τραγούδησαν και πήραν τα δωράκια τους που συνοδεύονταν από νόστιμες παραδοσιακές λιχουδιές! Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τις όμορφες εκπλήξεις που ετοίμασε για εμάς! 

Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΡΘΕΙ!!!

 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!!

Το κλείσιμο του έργου από την ιδρύτρια

b662b892a opt

6 Δεκεμβρίου 2021
από 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
0 σχόλια

ETWINNING PROJECT: “MATHEMATICS GAMES”

Για το σχολικό έτος 2021-2022 το Νηπιαγωγείο μας με τις εκπαιδευτικούς Ιωαννίδου Ασπασία, Χριστοδούλου Πασχαλιά, Νεστωράκη Κωνσταντία και Τσουρπουδή Νικολέτα, συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: «Mathematics Games». Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Είναι μια ασφαλής διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για συνεργατικές δραστηριότητες, επικοινωνία και ανταλλαγές ιδεών μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Το eTwinning βελτιώνει την παιδαγωγική διαδικασία, στοχεύει σε μια πλήρη και συστηματική συνεργασία των σχολείων σε όλα τα επίπεδα και προάγει υψηλής ποιότητας συμπεριληπτική και διαπολιτισμική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Τα παιδιά μεταξύ άλλων θα μάθουν τη σημασία της συνεργασίας, της επικοινωνίας, της δημοκρατικής συνύπαρξης. Για τις εκπαιδευτικούς αποτέλεσε μοναδική εμπειρία γνωριμίας και συμμετοχής σε ένα Ευρωπαϊκό έργο eTwinning.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στο να εξοικειώσει τους μικρούς μαθητές με βασικές μαθηματικές έννοιες μέσα από παιχνίδια και ευχάριστες δραστηριότητες. Το project αυτό δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να εξερευνήσουν, να ικανοποιήσουν την περιέργειά τους, να μάθουν με διασκεδαστικό τρόπο, να ανταλλάξουν ιδέες και να συνεργαστούν με μαθητές από άλλα σχολεία και άλλες χώρες.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 25 εκπαιδευτικοί από 7 χώρες: Βουλγαρία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Τουρκία που είναι και η ιδρύτρια του έργου. Στο πλαίσιο του έργου δημιουργήθηκε και μια σελίδα της ομάδας στο facebook .
Η γνωριμία μας με τη Δράση του eTwinning και η συμμετοχή της σχολικής μονάδας προέκυψε ως ένα από τα Σχέδια Δράσης του Συλλογικού Προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2021-2022 του Νηπιαγωγείου μας, καθώς κρίθηκε ως μία από από τις προτεραιότητές μας και τα σημεία προς βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας όπως αυτά αποτυπώθηκαν στην Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου για το σχολικό έτος 2020-2021 κατόπιν διαλογικής συζήτησης του Συλλόγου Διδασκόντων, αποτίμησης και διερεύνησης των αξόνων και δεικτών των τριών λειτουργιών που συνθέτουν το εκπαιδευτικό έργο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ETWINNING
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού για την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης κρίθηκε αναγκαία η επιμόρφωση και γνωριμία των μελών της Ομάδας του Σχεδίου Δράσης με τη Δράση του eTwinning, τη λειτουργία, τα εργαλεία και τις δυνατότητες που προσφέρει και την την εγγραφή τους στην πλατφόρμα. Για τον λόγο αυτό απευθύνθηκε πρόσκληση από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου προς την Πρέσβειρα του eTwinning στον νομό μας κ. Αγγελική Κουγιουρούκη, για εξ αποστάσεως επιμορφωτικές δράσεις. Μετά τη θετική ανταπόκρισή της, υλοποιήθηκαν οι εξής επιμορφώσεις:
Α. Ημερίδα με τίτλο: “Ημερίδα για μη εγγεγραμμένους στο eTwinning με θέμα: eTwinning – H Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης”, στις 5/11/2021, ώρα 17.00, διάρκειας 90 λεπτών.
Β. Ημερίδα με τίτλο: “Ημερίδα για προχωρημένους 1 – eTwinning Live”, στις 5/11/2021, ώρα 18.30, διάρκειας 120 λεπτών.
Γ. Ημερίδα με τίτλο: “Ημερίδα για προχωρημένους 2: Λειτουργία του Twinspace”, στις 29/11/2021, ώρα 17.00, διάρκειας 120 λεπτών.
Δ. Ημερίδα με τίτλο: “Ημερίδα για προχωρημένους 3: Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός Ποιοτικού Συνεργατικού Έργου”, στις 29/11/2021, ώρα 19.00, διάρκειας 120 λεπτών.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η εγγραφή των μελών στην πλατφόρμα του eTwinning, η αναζήτηση εταίρων για συνεργασία και συμμετοχή σε κάποιο έργο και η έναρξη  υλοποίησης του έργου.
Στιγμές από τις επιμορφωτικές αυτές συναντήσεις:

 

 
Η ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
  • Ενημερωτική επιστολή και συγκατάθεση γονέων για συμμετοχή των μαθητών στο έργο

  • Ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης γονέων

  • Ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης μαθητών

  • Αρχική αξιολόγηση εταίρων

SAS

  • Ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας

  • Η πρώτη μας τηλεδιάσκεψη για την οργάνωση του έργου, τα περιεχόμενα, την κατανομή αρμοδιοτήτων και την πορεία του.
  • Το χρονοδιάγραμμα και οι υποθεματικές του έργου:

  • Γνωριμία με το σχολείο και την πόλη μας
Book titled 'All About Us'

Read this book made on StoryJumper

  •   Η δημιουργία logo. Το δικό μας logo

  • το logo που επικράτησε μετά την ψηφοφορία των συμμετεχόντων:

1. MATHEMATICS GAMES AND COLORS

“>

Book titled 'eTwinning project 'MATHEMATICS GAMES WITH COLORs'

Read this book made on StoryJumper

  • Το συνεργατικό βιβλίο για τα χρώματα με τα web 2 παιχνίδια που δημιουργήθηκαν και απόλαυσαν οι μαθητές μαςΕΔΩ

    2. MATHEMATICS GAMES AND SHAPES

    3. MATHEMATICS GAMES AND CODING

  • Οι προτάσεις του Νηπιαγωγείου μας: “Σπάσε τον κώδικα και βρες την εικόνα”

  • web2 games: μια πρόταση για εξάσκηση στην κωδικοποίηση με τη βοήθεια του προσομοιωτή του beebot. ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

     4. MATHEMATICS GAMES AND STUDENTS ONLINE MEETING

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/12/2021 ΣΤΙΣ 13.00 ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

5. MATHEMATICS GAMES AND “PIECE-WHOLE”

WEB 2 GAMES FOR “PIECE AND WHOLE”

GONCA EMİL – MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL – KONYA \ TURKEY https://h5p.org/node/1236423?feed_me=nps

https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=5e0f5541-d14d-416b-b0ac-1204a631d80e&single-player=true

ELİF ATLAS- MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL-KONYA-TURKEY https://h5p.org/node/1237028
GÖKÇE GAZEL/SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU KONYA https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3a6f1216e3c8
TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY https://wordwall.net/tr/resource/27012919
MERVE ÇEKİRGE TÜLEK- SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU/ KONYA/ TURKEY https://learningapps.org/display?v=pwq7oqv0321
2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE 1. https://learningapps.org/watch?v=pgmfzycsj22

2. https://learningapps.org/watch?v=p7kziorcn22

3.https://learningapps.org/watch?v=pw6jdmnd322

6. MATHEMATICS GAMES AND GRAPHICS

Γραφήματα με ποικίλη θεματολογία, φαντασία και μαθηματική σκέψη.

1. Γράφημα για τα Μέσα Μεταφοράς

2. Γράφημα για τα Ζώα σε χειμερία νάρκη

3. Γράφημα για τα αγαπημένα μας φρούτα

4. Γράφημα με θέμα τον Χειμώνα

Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου

Web 2 games for “graphic”

Web 2 games with graphıc \ grafik
Gonca Emil – Mehmet Hasan Sert Prımary School – Konya \ Turkey https://create.kahoot.it/details/408c1a6b-b20a-4fe4-9caf-c3833565d456

https://create.kahoot.it/creator/8c7ca5bd-07c7-4042-a87c-8c969a165678

Tuba Özlü,Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu,Konya,Turkey https://wordwall.net/tr/resource/27395736
Merve Çekirge Tülek Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu https://wordwall.net/tr/resource/27678741
Gökçe Gazel/Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu, Konya https://wordwall.net/tr/resource/27677207
2nd Kindergarten of Komotini, Greece https://www.liveworksheets.com/ar2827113na
Elif Atlas/Mehmet Hasan Sert Prımary School-Konya/Turkey https://create.kahoot.it/details/9303a7a7-5451-4a1d-a089-51f5280f3401

7. MATHEMATICS GAMES AND PATTERN

Μοτίβα με τουβλάκια, χάντρες, σχήματα, χρώματα. Μοτίβα στην τάξη, στην αυλή στο παιχνίδι, στο χαρτί, στα καπέλα.

To video μας για το μοτίβο στο youtube ΕΔΩ

Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:

                         Web 2 games for “PATTERN”

Gonca Emil – Mehmet Hasan Sert Prımary School 1- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=80bfbd20-448e-487e-8c68-f57736471964&single-player=true

2-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=fa030445-510d-4a67-9569-153944fca550&single-player=true

3-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=185b2cb3-e41f-4f17-b897-3ea1cce26ff9&single-player=true

4- https://www.liveworksheets.com/tl2844981ho

Tuba Özlü, Selçuklu belediyesi hoşgörü anaokulu, konya, Turkey https://learningapps.org/display?v=pctx7rknn22

https://learningapps.org/display?v=psskx5mdj22

Elif Atlas – Mehmet Hasan Sert Prımary School https://learningapps.org/display?v=pcez01cb322

https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=73d21d1a-77cf-4716-b618-d867e4cd6811&single-player=true

Merve Çekirge Tülek Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu https://learningapps.org/watch?v=puh9zdgwc22
2nd KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://kahoot.it/challenge/8d567ccd-d937-4e57-bb26-be8227a50ade_1646324540790

8. MATHEMATICS GAMES AND SYMMETRY

Η Συμμετρία βρίσκεται παντού γύρω μας. Την ανακαλύψαμε στα πρόσωπα, στη φύση, στα σχήματα και τη δημιουργήσαμε με υλικά της τάξης.

Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:

Web 2 games for “SYMMETRY” 

GONCA EMİL 1- https://h5p.org/node/1251217?feed_me=nps

2-https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2f6cd5af8fee

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f964173ed67

3- https://www.canva.com

/design/DAE52nhVlH8/ChNH9yXg3JZZDmuhKD6T1A/edit

Marina Inglés-Ceip Inspector Joan Capó-Mallorca-Spain https://www.liveworksheets.com/worksheets/ca/Matem%C3%A0tiques/Simetria/Simetria_ev1003595iv
TUBA ÖZLÜ https://learningapps.org/display?v=po1ntqca522

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=15c529bfc78f

Merve ÇEKİRGE TÜLEK https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ece6519bc7b
ELİF ATLAS https://h5p.org/node/1252651

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1e1d3f40c204

2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://learningapps.org/watch?v=prt9i6xx522

https://learningapps.org/watch?v=pq3vw7a7j22

9. MATHEMATICS GAMES – NUMBERS AND GROUPING

Ομαδοποιήσεις και αντιστοίχιση ποσότητας και αριθμητικού συμβόλου

GROUPING

275991528 687319042700221 7575228555470457894 n275726909 1046054202646317 2633377006935094954 n

ae6446697

Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:

1

Web 2 games with groupıng

GONCA EMİL – MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL – KONYA \ TURKEY 1- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=94736852-0beb-4c9f-953c-0c99ed363d32&single-player=true

2-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=5083534e-9db1-4ab0-a586-6979f06f30ce&single-player=true

3- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=9e15abeb-a447-4ae0-a85b-451acc12ca25&single-player=true

ELİF ATLAS-MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL-KONYA / TURKEY https://learningapps.org/display?v=pwee23vxj22

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3cf4a9e85e3f

TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY https://learningapps.org/display?v=pp9khcjt522
2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://learningapps.org/watch?v=pnn9x0kxj20

10. 14 MARCH – WORLD MATHEMATICS DAY

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μαθηματικών στις 14 Μαρτίου, συναποφασίστηκε να δημιουργήσουμε μια δράση στην οποία οι μάσκες και τα t-shirts στολισμένα με μαθηματικά σύμβολα, μαθηματικές πράξεις και φαντασία είχαν την τιμητική τους.

b8b31e8c3 opt
b076b213b
ntina
Όλες οι σχετικές αναρτήσεις της δράσεις ΕΔΩ

Επικαιροποίηση χρονοδιαγράμματος και δραστηριοτήτων

 ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

11.MIXED COUNTRY TEAM WORKS

Η δική μας ομάδα είχε ως θέμα: “ETHNOMATHEMATICS”.

“Εθνομαθηματικά”- Μαθηματικά μέσα από τους διαφορετικούς πολιτισμούς, τη λαογραφία, τα ήθη και έθιμα. Προσεγγίσαμε μαθηματικές έννοιες με δραστηριότητες για τις οποίες αντλήσαμε έμπνευση μέσα από:

  • την αγγειοπλαστική της αρχαίας γεωμετρικής περιόδου (είδη γραμμών, σχήματα, μοτίβα, συμμετρία)
  • από την ελληνική παραδοσιακή λαϊκή τέχνη και τα κεντήματα που κοσμούσαν τις παραδοσιακές φορεσιές των ελλήνων και τα περίτεχνα εργόχειρα των γυναικών που διακοσμούσαν τα σπίτια. Παρόμοια σχέδια συναντάμε και στη ζωγραφική παραδοσιακών πιάτων. Όλα τα παραπάνω τα συναντάμε στα Λαογραφικά μας Μουσεία. Η έμπνευση προήλθε από την εικονογράφηση του βιβλίου της Ευγενίας Φακίνου “Τα Ελληνάκια”, το οποίο επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο της επετείου της 25ης Μαρτίου (συμμετρία, αρίθμηση, μίξεις χρωμάτων).

  • Aπό τα υφαντά μας (σχήματα, μοτίβο, επανάληψη)
  • Από τα ήθη και έθιμα του τόπου μας (η κυρά Σαρακοστή και ο αριθμός 7)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων