Όπως κάθε χρόνο ξεκίνησε η λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο νηπιαγωγείο μας, σε μια προσπάθεια προώθησης της φιλαναγνωσίας στα παιδιά του νηπιαγωγείου μας. Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν ένα βιβλίο το οποίο “διαβάζουν“ στο σπίτι με τη βοήθεια ενός ενήλικα και το επιστρέφουν τη Δευτέρα. Συνοδευτικά με το βιβλίο παίρνουν ένα έντυπο καταγραφής , το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν, αν επιθυμούν, μετά την ανάγνωση του βιβλίου.



