Παράσταση κουκλοθεάτρου

Το κουκλοθέατρο της κυρίας Ξηρομερίτου από την Λαμία ήρθε στο νηπιαγωγείο μας και παρουσίασε το παραμύθι των αδερφών Γκριμ:

“Οι μουσικοί της Βρέμης”

Τέσσερα ζώα – ένας γαϊδαράκος, ένας σκύλος, ένας κόκορας και μία γάτα – που οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν εγκαταλείψει γιατί δεν τους είναι πια χρήσιμα, αποφασίζουν να ταξιδέψουν και να γίνουν μουσικοί. Όμως στο δρόμο τους περιμένει μια περιπέτεια…1

2

Στην παράσταση τα παιδιά έπαιξαν με τις κούκλες, τραγούδησαν και έμαθαν για τη δύναμη της συνεργασίας και της φιλίας.3

4Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων:

“Τα ζώα αγαπώ και τα φροντίζω όπως μπορώ”

 

Οι τρεις σωματοφύλακες!!!

Οι τρεις σωματοφύλακες του κουκλοθεάτρου Λαμίας, ο Φασόλης, ο Ρεβύθης, ο Φακής και ο φοβερός Μπροκολάκης,  ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας για να σώσουν τα παιδιά από την Κακή Διατροφή.

IMG 2625 IMG 2626 IMG 2630 IMG 2631 IMG 2640 IMG 2638 IMG 2628 IMG 2627