Δημοσιεύθηκε 24 Ιουνίου 2026 από τον/την 2o Nηπιαγωγείο Κιάτου φροντίζω το περιβάλλον χωρίς να σπαταλώ το νερό , το ρεύμα , κάνοντας ανακύκλωση