Το κουκλοθέατρο της κυρίας Ξηρομερίτου από την Λαμία ήρθε στο νηπιαγωγείο μας και παρουσίασε το παραμύθι των αδερφών Γκριμ:
“Οι μουσικοί της Βρέμης”
Τέσσερα ζώα – ένας γαϊδαράκος, ένας σκύλος, ένας κόκορας και μία γάτα – που οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν εγκαταλείψει γιατί δεν τους είναι πια χρήσιμα, αποφασίζουν να ταξιδέψουν και να γίνουν μουσικοί. Όμως στο δρόμο τους περιμένει μια περιπέτεια…
Στην παράσταση τα παιδιά έπαιξαν με τις κούκλες, τραγούδησαν και έμαθαν για τη δύναμη της συνεργασίας και της φιλίας.
Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων:
“Τα ζώα αγαπώ και τα φροντίζω όπως μπορώ”
