Παράσταση κουκλοθεάτρου

Το κουκλοθέατρο της κυρίας Ξηρομερίτου από την Λαμία ήρθε στο νηπιαγωγείο μας και παρουσίασε το παραμύθι των αδερφών Γκριμ:

“Οι μουσικοί της Βρέμης”

Τέσσερα ζώα – ένας γαϊδαράκος, ένας σκύλος, ένας κόκορας και μία γάτα – που οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν εγκαταλείψει γιατί δεν τους είναι πια χρήσιμα, αποφασίζουν να ταξιδέψουν και να γίνουν μουσικοί. Όμως στο δρόμο τους περιμένει μια περιπέτεια…1

2

Στην παράσταση τα παιδιά έπαιξαν με τις κούκλες, τραγούδησαν και έμαθαν για τη δύναμη της συνεργασίας και της φιλίας.3

4Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων:

“Τα ζώα αγαπώ και τα φροντίζω όπως μπορώ”