ΠΑΣΧΑ 2024
Ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας για το Πάσχα. Αρχικά διηγηθήκαμε για τη ζωή του Χριστού,για κάποια θαύματα που έκανε, τα Πάθη του μέχρι την Ανάσταση. Μιλήσαμε για τη Μεγάλη Εβδομάδα και για τα ήθη και έθιμα και τον συμβολισμό τους. Είδαμε τα σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο για τα γεγονότα αυτά , έπειτα τα συζητήσαμε και στη συνέχεια τα ζωγραφίσαμε.Τα βίντεο που παρακολουθήσαμε :πατήστε ΕΔΩ και ΕΔΩ .
Μερικές ενδεικτικές ζωγραφιές των μαθητών
Αφού μάθαμε την ιστορία των Παθών του Χριστού τη βάλαμε στη σειρά
Μαθαίνουμε και παίζουμε με τη λέξη Πάσχα . Αντιστοίχηση λέξεων με πασχαλινές εικόνες.
Μαθηματικά: Αντιστοίχιση ποσότητας αριθμού ( με αριθμούς από το 1-10 και 11-20)
Η μελισσούλα Bee Bot από την Ανάσταση του Λαζάρου έως την Ανάσταση του Κυρίου.
Παρακολουθήσαμε επίσης και την ανάπτυξη του εμβρύου κοτόπουλου, πατήστε ΕΔΩ και ζωγραφίσαμε την κάρτα
Μιλήσαμε και για τα έθιμα του Πάσχα και της Μεγάλης Εβδομάδας.Πατήστε ΕΔΩ
Ζυμώσαμε τα πασχαλινά μας κουλουράκια, εκτελώντας την συνταγή μας.
Βάψαμε και στολίσαμε τα πασχαλινά μας αυγά.
Φτιάξαμε και στολίσαμε τον επιτάφιο και μετά έγινε περιφορά στην αυλή του σχολείου μας.
Σήμερα Παρασκευή,αφού φτάξαμε και στολίσαμε με αγριολούλουδα το καλάθι μας ,πήγαμε και είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στο 1ο Δημοτικό Καρύστου,στο Ταχυδρομείο και σε μερικά σπίτια στη γειτονιά του σχολείου μας.
Φτιάξαμε και τις πασχαλινές κατασκευές μας.Κάρτες, καλαθάκια, λαγοί,σταυροί,λαμπάδες,φαναράκια…..
πήραμε και το δωράκι μας από την δασκάλα μας των αγγλικών την κ.Κυπαρισσία
Φυσικά από το πρόγραμμά μας δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα παιχνίδια. Ομαδικά παιχνίδια και επιτραπέζια.Παίξαμε το “κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού”στην αυλή και μέσα στην τάξη καθώς και “αβγοδρομίες” με κουτάλια.
Παιχνίδι “ο γρήγορος λαγός” τα παιδιά (λαγοί) προσπαθούν να μαζέψουν στο καλάθι τους, όσα περισσότερα αυγά μπορούν.Κερδίζει αυτό το λαγουδάκι που έχει μαζέψει τα περισσότερα.
Συνεχίστηκαν μέσα στην τάξη και άλλα πασχαλινά παιχνίδια……
και για το τέλος το παραμύθι “η πασχαλίτσα της Αγάπης” .Πατήστε ΕΔΩ.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
Οι αριθμοί στο Νηπιαγωγείο κατακτώνται βιωματικά και μέσα από το παιχνίδι,οργανωμένο ή ελεύθερο.Με τις καθημερινές δραστηριότητες, ημερολόγιο,απουσιολόγιο, καταμέτρηση μαθητών στην παρεούλα κ.α . Αυτή την εβδομάδα κάναμε επανάληψη στους αριθμούς .Έτσι λοιπόν παίξαμε,μετρήσαμε, ζωγραφίσαμε με στόχο την καλύτερη κατανόηση των αριθμών.
Αναγνώριση αριθμών 1-10 και αντιστοίχηση αριθμών με ποσότητα.
Παίζοντας με τα τουβλάκια μαθαίνουμε!Τοποθετούμε τόσα τουβλάκια όσα αναγράφεται στον αριθμό.
Το αρθρωτό αρκουδάκι…Τα παιδιά χωρίζονται σε 2 ομάδες και καθένας με τη σειρά του ρίχνει το ζάρι. Ανάλογα με τον αριθμό που θα φέρει το παιδί από κάθε ομάδα βγάζει και τοποθετεί το ανάλογο μέρος από το σώμα του αρκουδιού.Νικητής είναι η ομάδα που θα σχηματίσει πρώτος το αρκουδάκι.
Μουσικά και κινητικά παιχνίδια με αριθμοκάρτες
Βγήκαμε και στην αυλή και παίξαμε κουτσό με τους αριθμούς.
Ακούσαμε και τραγούδια για τους αριθμούς.
https://www.youtube.com/watch?v=-lmeN9ZVQb4&ab_channel=KopertiTV
https://www.youtube.com/watch?v=q4D3hS4P0SU&ab_channel=BabyWalrusWorld
ΑΠΟΚΡΙΕΣ
Γιορτάζουμε τις Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας με πολύ κέφι και απολαμβάνουμε κάθε στιγμή με τα παιδιά.Φτιάξαμε αποκριάτικες μάσκες που ενθουσίασαν τα παιδιά.
Κατασκευάσαμε κλόουν και τους δικούς μας αρλεκίνους.
Φτιάξαμε τους χαρταετούς μας και βγήκαμε στην αυλή του σχολείου μας να τους πετάξουμε.
Τηρώντας κι εμείς το έθιμο φτιάξαμε τις δικές μας Σαρακοστούλες.
Αποκριάτικο πάρτυ
Σήμερα πραγματοποιήθηκε το αποκριάτικο πάρτυ μας. Τα παιδιά ντυμένα με στολές ,παίξαμε, χορέψαμε,τραγουδήσαμε. Ευχαριστούμε τους γονείς για τα υπέροχα γλυκά και αλμυρά εδέσματα που έφεραν για τον μπουφέ μας!!!
Στην αρχή παρουσιάσαμε τις στολές μας!
Μετά χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς :Έλα βρε Χαραλάμπη, πως το τρίβουν το πιπέρι, η Γερακίνα, ο χορός της σκούπας Λέρου.
Και αφού φάγαμε και ήπιαμε χυμούς, χορέψαμε το Γαιτανάκι στην αυλή μας.
Οι μικροί μας μασκαράδες ξεφάντωσαν με την καρδιά τους. Και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!
Καλή Σαρακοστή!!!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν, από 1 Μαρτίου έως 20 Μαρτίου 2024 και γίνονται ηλεκτρονικά , από τους γονείς, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020 (προνήπια) και το 2019(νήπια). Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας. Η εγγραφή των πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:
- Αίτηση εγγραφής, αν επιθυμείτε το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00-16:00).
- Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
- ΑΔΥΜ (ατομικό δελτίο υγείας μαθητή) το οποίο είναι συμπληρωμένο από τον παιδίατρο.
- Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
- Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα.
- Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές)
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Καθημερινά, κατά τις εργάσιμες μέρες (από 1 Μαρτίου) 9:00-12:00 π.μ. μπορείτε να επικοινωνείτε για ενημέρωση, περαιτέρω διευκρινίσεις και ραντεβού στο τηλέφωνο 22240-22166.
Τα όρια για το 2ο Νηπιαγωγείο Καρύστου πατήστε ΕΔΩ
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 κάθε Τετάρτη και τις ώρες 13:00-13:30μ.μ.
Αναλυτικά η εγκύκλιος των εγγραφών :Εγγραφές μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος
Μπορείτε να εκτυπώσετε το ΑΔΥΜ-Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή ,πατήστε ΑΔΥΜ
και η Υπεύθυνη Δήλωση έτερου γονέα/κηδεμόνα ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Τίτλος Προγράμματος:”STEAM και η ΓΗ γυρίζει…..”
Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου είναι να μάθουν οι μαθητές ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.
1ο Εργαστήριο: Παιχνίδι γνωριμίας με μουσική. Τοποθετήσαμε σε διαφορετικά σημεία της τάξης κάρτες με εικόνες από πλανήτες του ηλιακού συστήματος. Τα παιδιά βρήκαν τις εικόνες και έπειτα έκαναν ζευγάρια στην ολομέλεια.
Διερευνήσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών και συζητήσαμε τι γνώριζαν και τι ήθελαν να μάθουν. Διαβάσαμε και ξεφυλλίσαμε αρκετά βιβλία.
Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο Ηλιακό σύστημα/Διάστημα picou-picou ΕΔΩ και ακούσαμε το τραγούδι του Χάρη Κατσιμίχα “Μια γιορτή στη γειτονιά του Ήλιου” ΕΔΩ
2ο Εργαστήριο: Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά…Υπάρχει ζωή εκεί έξω;
Βλέπουμε βίντεο από το National Geographic /Επιστήμη 101/Το Ηλιακό Σύστημα ΕΔΩ και μιλούμε για τον Ήλιο και τους πλανήτες. Ζωγραφίσαμε ότι μας εντυπωσίασε από τα βίντεο που παρακολουθήσαμε και στη συνέχεια πήραμε την ιδέα να φτιάξουμε και εμείς ηλιακό σύστημα σε μακέτα και σε ατομική κατασκευή.
Κυκλική τροχιά πλανητών με βιωματικό τρόπο, χρησιμοποιώντας μπαλόνια διαφορετικών χρωμάτων(ένα για κάθε πλανήτη) και με μουσική γυρίζουν γύρω από τον Ήλιο.
Ζωγραφίσαμε το Ηλιακό σύστημα και τον αγαπημένο μας πλανήτη.
Σειραθέτηση πλανητών από τον κοντινότερο στον πιο απομακρυσμένο , απαρίθμηση και δραστηριότητα προανάγνωσης πλανητών.
Ρομποτική με την αγαπημένη μας μελισσούλα Bee-Bot .Τα παιδιά προγραμματίζουν την μελισσούλα να πάει στο αγαπημένο τους πλανήτη.
3ο Εργαστήριο: Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας…
Παρακολουθήσαμε βίντεο προσομοίωσης για τον Ήλιο. Συζητήσαμε με τα παιδιά για το πώς κινείται ο Ήλιος, πως είναι η επιφάνεια του και με τι μοιάζει…Επιδιώξαμε να προσεγγίσουμε τον Ήλιο μέσα από την Μυθολογία παρακολουθώντας την αφήγηση του μύθου του Φαέθωνα από το βίντεο ΕΔΩ .Μιλήσαμε για την Ανατολή και τη Δύση του Ηλίου. Συζητήσαμε για το φως, τη θερμότητα του Ήλιου τα οφέλη και τις συνέπειες.
Διαβάσαμε το ποίημα του Γ.Δροσίνη “Ο Ήλιος και ο Βοριάς”. Είδαμε το σχετικό βίντεο ΕΔΩ, ζωγραφίσαμε και κάναμε δραματοποίηση του ποιήματος.
Βγήκαμε στην αυλή κι ασχοληθήκαμε με τις σκιές που δημιουργούνται από τον Ήλιο.Παρατηρήσαμε τις σκιές στα παιχνίδια,παίξαμε με τις σκιές μας και πειραματιστήκαμε με την σκιά ενός πινέλου.
Παίξαμε παιχνίδια αρίθμησης για τον ήλιο:1)Πήραμε ένα στεφάνι που ήταν ο ήλιος. Ρίχναμε το ζάρι και τοποθετούσαμε τόσες ακτίνες όσες έλεγε το ζάρι.2)Έπαιζαν σε ζευγάρια, έριχναν το ζάρι και έκοβαν από τις αχτίνες του ήλιου κάθε φορά αντίστοιχα τον αριθμό που είχε το ζάρι.
4ο Εργαστήριο: Ήλιε ,Γη, Σελήνη-Μέρα ή Νύχτα;
Παρακολουθήσαμε την κίνηση της Γης γύρω από τον άξονα της και γύρω από τον Ήλιο μέσα από σχετικό βίντεο ΕΔΩ .Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε με το φακό και την υδρόγειο σφαίρα για να κατανοήσουμε την εναλλαγής μέρας και νύχτας, και με βιωματικό τρόπο.
Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο picou picou ,Μέρα-Νύχτα . Βλέπε ΕΔΩ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:”ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ, ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΥΓΙΕΙΝΑ”
Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας ,ασχολήθηκαν με το θέμα της στοματικής υγιεινής.Ενημερώθηκαν για τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές , έμαθαν για τον ρόλο της σωστής διατροφής στην υγεία των δοντιών και πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουν τα δόντια τους.
Μέσα από πολλές ,ενδιαφέρουσες δραστηριότητες έμαθαν πως πρέπει να βουρτσίζουν τα δόντια τους σωστά και ποια είναι η σωστή διατροφή για να τα διατηρούν υγιή.Μερικές δραστηριότητες είναι οι ακόλουθες:
Διαβάσαμε παραμύθια σχετικά με το θέμα ,τα συζητήσαμε και ζωγράφισαν εικόνες που τους άρεσαν.
Γίναμε “μικροί οδοντεχνίτες” και κατασκευάσαμε τη στοματική κοιλότητα με απλά υλικά.Επίσης μάθαμε πως πρέπει να καθαρίζουμε τα δόντια μας.
Συνθέσαμε λέξεις σχετικές με το θέμα μας, αρίθμηση δοντιών και μάθαμε το γράμμα Δ,δ.
Δόθηκε σε κάθε παιδί ατομικό ημερολόγιο βουρτσίσματος,και όποιος τήρησε το πρόγραμμα του δόθηκε σαν δώρο μία νεραϊδοντούλα.
Κάναμε πειράματα και κατόπιν συζητήσεως συμπεράναμε ότι τα οξέα των τροφών καταστρέφουν τα δόντια όπως έγιναν με το κέλυφος του αυγού και η μόνη προστασία των δοντιών μας είναι η καθημερινή χρήση οδοντόβουρτσας-οδοντόκρεμας.
Ομαδοποιήσαμε και διαχωρήσαμε τις τροφές που τρώει το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι.
Φτιάχνουμε όλοι μαζί την Διατροφική Πυραμίδα αφού πρώτα κατατάξουμε τα τρόφιμα στις διάφορες ομάδες τροφίμων και τέλος ταξινομήσαμε τις τροφές σε υγιεινές και ανθυγιεινές.
Φυσικά από το πρόγραμμά μας δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα παιχνίδια!Ομαδικά παιχνίδια και επιτραπέζια.
Παίξαμε και με το ρομποτάκι την μελισσούλα Bee-bot.
Φτιάξαμε ατομικές κατασκευές.
Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο και μάθαμε σχετικά τραγούδια για τα δόντια.
Στοματική υγιεινή :ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Ο παππούς Ιπποκράτης και η μαγική συνταγή:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Τραγούδι “το δοντάκι”:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Τραγούδι “Ο μπαμπάς μου με ρωτάει” :ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Επιπλέον, επισκέφτηκε τον χώρο του σχολείου μας ο οδοντίατρος του Γ.Ν.Καρύστου κύριος Γεράσιμος Λυκούδης,ο οποίος έδωσε στα παιδιά πολλές χρήσιμες συμβουλές για τη διατήρηση της στοματικής υγιεινής και την πρόληψη προβλημάτων στα δόντια τους.Τα παιδιά για να ευχαριστήσουν τον γιατρό του χάρισαν όμορφες ζωγραφιές που είχαν φτιάξει με πολλή αγάπη.

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Λυκούδη για όλα όσα μοιράστηκε με τα παιδιά καθώς και την άμεση ανταπόκριση και την θετική του ενέργεια.
Ήταν ένα όμορφο ταξίδι που μας έμαθε πολλά και μας βοήθησε να αναθεωρήσουμε κάποιες από τις όχι και τόσο ωφέλιμες συνήθειες μας.Και εύχομαι σε όλα τα παιδάκια μας να έχουν πάντα καθαρά και γερά δοντάκια!!Να μην ξεχνούν αυτά που μάθαμε …και να χαμογελούν!!!
Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας!
-Χριστουγεννιάτικη Γιορτή
Την Τετάρτη 13-12-2023 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του σχολείου μας η Χριστουγεννιάτικη γιορτή με τίτλο:¨Χριστουγεννιάτικη Γιρλάντα¨.
Μερικές φωτογραφίες από το θεατρικό μας!
-Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!
Αρχικά στολίσαμε όλοι μαζί το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!
Ακολουθούν κάποιες κατασκευές που πραγματοποιήσαμε στο σχολείο μας:
Οι προσκλήσεις ,το πρόγραμμα και το σκηνικό για την γιορτούλα μας.
Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου Καρύστου, σας ευχόμαστε ¨Καλές Γιορτές¨ γεμάτες υγεία, ελπίδα,αγάπη,όνειρα,χαρά και αμέτρητα χαμόγελα!!!
Δανειστική Βιβλιοθήκη
Ξεκινάμε αύριο Παρασκευή 8/12/2023 τη δανειστική μας βιβλιοθήκη. Κανόνες για τη λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης, ενημερωτικό φυλλάδιο (οδηγίες) προς τους γονείς, συμβόλαιο τάξης, τσαντούλες, φύλλο εργασίας μετά την ανάγνωση του βιβλίου, έντυπο καταγραφής δανεισμού, σελιδοδείκτες, όλα έτοιμα.
Καλό διάβασμα με πολλά πολλά βιβλία και καλό ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας!!!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων Δανειστικής Βιβλιοθήκης,οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Καρύστου επισκέφτηκαν την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου τη Βιβλιοθήκη Καρύστου.Τα παιδιά περιηγήθηκαν στην πλούσια συλλογή της Βιβλιοθήκης,γνώρισαν την αίθουσα του παιδικού βιβλίου,καθώς ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας ,το ρόλο και την αξία των βιβλιοθηκών.
Και φυσικά τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Αρχαιολογικό Μουσείο,αλλά και το χρόνο να χαρούν παίζοντας στο προαύλιο χώρο του ιδρύματος.
Ευχαριστούμε θερμά την Βιβλιοθηκάριο κ. Ζ. Γεωργίου για την φιλοξενία της.


























































































































































































































































































































































































































































































